Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Het werd hoog tijd..................... :thumb: :thumb: :happy: :happy:

Nu wordt hij geen president volgend jaar?.............. :weetikniet: :weetikniet:

Floyd Mayweather heeft zaterdag 21.45 uur (lokale tijd) de veelbesproken bokswedstrijd tegen Manny Pacquiao gewonnen. De 38-jarige Amerikaan versloeg zijn twee jaar jongere opponent in de MGM Grand Garden Arena in Las Vegas op punten: 118-110, 116-112, 116-112. De jury wees hem na twaalf ronden unaniem aan als winnaar van het 'Gevecht van de Eeuw'.










bananacreek

Misschien de zuster van Mayweather?...om Paquiao af te leiden...ook niet om zonder hanschoenen aan te pakken denk ik..... :denk: :denk: :run: :run:


bananacreek


bananacreek


boldy

Ik had liever dat Manny had gewonnen dan die arrogante kut Mayweather, helaas mocht het niet zo zijn  :negatief:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Amice

Citaat van: boldy op zondag  3 mei 2015, 10:16:03
Ik had liever dat Manny had gewonnen dan die arrogante kut Mayweather, helaas mocht het niet zo zijn  :negatief:

Tja, Mayweather heeft heel wat meters afgelegd om Manny te ontlopen, ik vond het een afknapper voor de bokswereld en vind hem zeker niet beter en al zeker niet beter dan Mohamed Ali zoals de hardloper beweerd.

:lachen:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek

Citaat van: boldy op zondag  3 mei 2015, 10:16:03
Ik had liever dat Manny had gewonnen dan die arrogante kut Mayweather, helaas mocht het niet zo zijn  :negatief:

Mijn Oorarts was het niet met u eens.......... :neeneenee: :lachen:






bananacreek

Waarschijnlijk GEEN Divine Intervention voor Paquiao................ :weetikniet: :weetikniet: :denk: :denk:




bananacreek


boldy

Citaat van: Amice op zondag  3 mei 2015, 10:23:09
Citaat van: boldy op zondag  3 mei 2015, 10:16:03
Ik had liever dat Manny had gewonnen dan die arrogante kut Mayweather, helaas mocht het niet zo zijn  :negatief:

Tja, Mayweather heeft heel wat meters afgelegd om Manny te ontlopen, ik vond het een afknapper voor de bokswereld en vind hem zeker niet beter en al zeker niet beter dan Mohamed Ali zoals de hardloper beweerd.

:lachen:

Ik zelf heb er niets van gezien maar hoorde ervan. Erg jammer dat het geen echte vechter is maar eigenlijk een lafaard  :negatief:
Uiteraard heeft hij het wel slim gespeeld om allemaal weg te lopen en er een "echt" gevecht van te maken.

Hij heeft de kijker we een oor aangenaaid met zijn laffe gedrag.  De kijker wil niets anders zien als 2 vechters die tot het uiterste gaan en er een super gevecht van maken  :jajaja: (dat is ook waarom mensen er zoveel geld voor uit hebben gegeven om de wedstrijd te zien).

Ik denk dat Mayweather  heel wat aanzien heeft verloren al zal dat hem aan zijn reet roesten vrees ik.

het leven is net een lul keihard en veel te kort