Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: Pinocchio op zaterdag  2 mei 2015, 08:49:04
Citaat van: peldoman op woensdag 10 september 2014, 22:18:11
Het ging om de man op de stoel en de hond zou een blinde geleide hond kunnen zijn?

Niet alleen in de Filippijnen maar ook in Belgie:

Restaurantuitbater weigert blinde man met hond

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150501_01659718



Deze klompenfietser is NIET blind........was drie weken geleden toch in San Miguel Bacong gezien. :jajaja: :jajaja:


bananacreek

Ik moest er omheen en werd bijna van de weg afgereden............... :negatief: :negatief: :negatief: :ripba8: :ripba8:


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

25KVA line transformer (single fase)......kosten nu tegen de 40T pesos







breaker & Lightning arrester


Soms kan de vlam daar in de pan schieten met een hoop vuurwerk......... :lachen: :lachen:.... :run: :run: :run: :run:


bananacreek

Misschien verkeerd topic maar hier kan je echt ziek van worden met al dat gedonder....a never ending war want ze komen door de mosquito screens....glazen ramen inzetten?....bloedheet...aircon?.............mij niet gezien..... :negatief: :negatief: :negatief:

http://ag.arizona.edu/pubs/insects/az1232/

De drywood termites.............al veel over geschreven ook op dit forum...
















bananacreek





:denk: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :run: :run: :run:..... :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :moord: :moord: :moord: :explotieren: :explotieren: :explotieren:

Geen hout hoor ik daar zeggen...ja correct..maar het is al te laat.......... :ripba8: :ripba8:

bananacreek

Op de "zolder" zijn ze een keer (een dag) bezig geweest van Mapecom (sproeien) maar dat gaf zoveel water overlast.......maar toch dat was al in 1999 en tot nu toe op die verdieping geen enkele last meer gehad van die drywood termites.... :thumb:



Daar gebruiken ze onder andere hun eigen product H-I, maar Solignum of Timbreme werkt net zo goed en niet zo duur als die H-I


bananacreek

Citaat van: bananacreek op zaterdag  2 mei 2015, 15:34:02
Op de "zolder" zijn ze een keer (een dag) bezig geweest van Mapecom (sproeien) maar dat gaf zoveel water overlast.......maar toch dat was al in 1999 en tot nu toe op die verdieping geen enkele last meer gehad van die drywood termites.... :thumb:



Daar gebruiken ze onder andere hun eigen product H-I, maar Solignum of Timbreme werkt net zo goed en niet zo duur als die H-I



De Solignum gebruik ik dan natuurlijk alleen voor "lethal injection"................... :jajaja: :ripba8: :ripba8: :ripba8: