Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Citaat van: Pinocchio op donderdag 30 april 2015, 14:44:14
Citaat van: bananacreek op donderdag 30 april 2015, 13:58:41
Heel goede vraag ...maar NEE...en ik (denk) dat die GI sheets fabriek naast de crossing Bais - Mabinay staat.....even zoeken...er zijn nog zes wachtenden voor U...en intussen wat muziek voor U....met de groeten van de Jehova Getuigen..... :happy: :thumb: :atyourservice: :atyourservice:

@ Bananacreek,

Naar die Jehova getuigen heb maar niet geluisterd en de deur dicht gedaan :lachen:

Ruim 10 jaar geleden heb ik al G.I.golfplaten gebruikt met een stempel op van Bais, en ik heb begrepen dat die werden gemaakt door het personeel van de suikerfabriek in het seizoen dat er weinig of geen aanvoer is van suikerriet.

De metaalfabriek hoeft uiteraard niet aan te sluiten aan het gebouw waar suikerriet wordt verwerkt.

Volgens de eigenaar van Golden Rule Hardware Peter Chuang is die fabriek al gesloten..maar hij weet niet waarom.....en het zou best mogelijk geweest zijn dat die fabriek op het terrein van de Central Bais sugarplant gevestigd was......maar dat werd allemaal door de chinezen zoals John Gokongwei en Henry Sy & Family........want meeste  :smiley-philippines: spanjolen verkwissten hun geld en ook vele sugarlands in Tanjay en Bais zijn door die mensen overgenomen....

John Gokongwei Jr.


Henry Sy

bananacreek

Vandaag weer twee doden op een motor in Sibulan..Barangay Ajong en dat is een 90 gragen bocht en de meest gevaarlijke in de buurt...oorzaak...CERES LINER... :ripba8: :ripba8:



Altijd weer inhalen en 85% van de  :smiley-philippines: hebben maar zeer weinig zelf discipline....van alle standen...rijk of arm...

Niet op dezelfde plaats..maar foto van internet


daf105paccar

Bananacreek,diegene die je Chinees bestempeld zouden naar niet tevreden mee zijn.
Ze beschouwen zichzelf 100% :smiley-philippines: . :biggrinn:

Spenderen zelfs een klein beetje centen om die boodschap te verspreiden.

ps zelfs DE  :smiley-philippines: nationale held ,Rizal ,had Chinees bloed.


bananacreek

Citaat van: daf105paccar op vrijdag  1 mei 2015, 14:50:21
Bananacreek,diegene die je Chinees bestempeld zouden naar niet tevreden mee zijn.
Ze beschouwen zichzelf 100% :smiley-philippines: . :biggrinn:

Spenderen zelfs een klein beetje centen om die boodschap te verspreiden.

ps zelfs DE  :smiley-philippines: nationale held ,Rizal ,had Chinees bloed.

Ja, correct...Filipino Chinese............ :hoedjeaf:

pagud

Citaat van: bananacreek op dinsdag 28 april 2015, 15:21:39
Citaat van: Pinocchio op dinsdag 28 april 2015, 14:51:14
Citaat van: bananacreek op dinsdag 28 april 2015, 14:29:33
Whirlpool is een wat duurder merk evenals hun koelkasten maar van uitstekende kwaliteit............



Een Whirlpool wasmachine is inderdaad van goede kwaliteit maar het waspoeder dat in de Filippijnen wordt verkocht is niet geschikt voor een "frontloader" wasmachine wegens te veel schuimproductie.

Van zodra je een beetje teveel waspoeder gebruikt komt het schuim er langs het waspoeder schuifje eruit :negatief: :negatief:

Ik heb ook frontloader washing machines.................. :lachen: :thumb: :thumb: :happy: :happy:






Hoeveel toeren draait ze ???







bananacreek

CitaatHoeveel toeren draait ze Huh?

3600rpm....1 op 9.............. :thumb: :thumb: :happy: :happy:


kristof19

Citaat van: bananacreek op vrijdag  1 mei 2015, 15:44:34
Citaat van: daf105paccar op vrijdag  1 mei 2015, 14:50:21
Bananacreek,diegene die je Chinees bestempeld zouden naar niet tevreden mee zijn.
Ze beschouwen zichzelf 100% :smiley-philippines: . :biggrinn:

Spenderen zelfs een klein beetje centen om die boodschap te verspreiden.

ps zelfs DE  :smiley-philippines: nationale held ,Rizal ,had Chinees bloed.

Ja, correct...Filipino Chinese............ :hoedjeaf:

Ze noemen dat in mindanao een chinoy. Ik zeg altijd dat ik een belnoy ben.....en creek is dus een holnoy of nednoy. Holnoy klinkt mooier...misschien word ik ooit een vlanoy wanneer Belgie gesplist wordt :weetikniet:

Pinocchio

Citaat van: peldoman op woensdag 10 september 2014, 22:18:11
Het ging om de man op de stoel en de hond zou een blinde geleide hond kunnen zijn?

Niet alleen in de Filippijnen maar ook in Belgie:

Restaurantuitbater weigert blinde man met hond

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150501_01659718

bananacreek

Citaat van: kristof19 op vrijdag  1 mei 2015, 17:32:42
Citaat van: bananacreek op vrijdag  1 mei 2015, 15:44:34
Citaat van: daf105paccar op vrijdag  1 mei 2015, 14:50:21
Bananacreek,diegene die je Chinees bestempeld zouden naar niet tevreden mee zijn.
Ze beschouwen zichzelf 100% :smiley-philippines: . :biggrinn:

Spenderen zelfs een klein beetje centen om die boodschap te verspreiden.

ps zelfs DE  :smiley-philippines: nationale held ,Rizal ,had Chinees bloed.

Ja, correct...Filipino Chinese............ :hoedjeaf:

Ze noemen dat in mindanao een chinoy. Ik zeg altijd dat ik een belnoy ben.....en creek is dus een holnoy of nednoy. Holnoy klinkt mooier...misschien word ik ooit een vlanoy wanneer Belgie gesplist wordt :weetikniet:

Nee, ben ik een officiele Klootnoy..... :happy: :happy: