Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Moest vandaag de oren uit laten "zuigen" (vacume)....heb last van overtollige earwax production sedert ik in de tropen woon...vanwege een combinatie van stof...temp...en vochtigheids gehalte...kost P150 per oor en als het dicht zit nooit een "cotton-bud" gebruiken want dan prop je alles tegen het eardrum.... :negatief: :negatief:

Nummer 15 ....en 20 pesos gegeven aan de assistente om mij  even een text te sturen als waneer No 13 binnen is....maar dan komt het probleem als no.10 en no.11 niet op komen dagen...maar gelukkig had ik dat al in gedachten en zat al boven te wachten...............






bananacreek



Ik wilde hier naar binnen om een Melanoma jasje te zoeken maar ik mocht er niet naar binnen tenzij ik mijn PET bij de guard in zou leveren...ik zei "Val Maar Dood"..... :benweg: :benweg: :negatief: :negatief: :negatief:

Ze denken dat iedereen een criminal is?.................... :lachen: :lachen:

Geestelijk gestoord...daar kan ik nog inkomen...... :jajaja: :jajaja: :crazy: :crazy:

Maar de Pet afdoen?.................. :neeneenee: :neeneenee: :neeneenee: :run: :run: :run: :run:

bananacreek

Betrapt...dit is "Gekke Manfred" uit San Miguel, Bacong die hier ruzie staat te maken met een cashier van Unitop.......die man is totaal geflipt...is om zes uur in de morgen al dronken.... :lachen: :lachen:



Hij had twee partners bij hem een male & femal die ik niet ken..... :denk: :denk:


Pinocchio

Citaat van: bananacreek op donderdag 30 april 2015, 13:58:41
Heel goede vraag ...maar NEE...en ik (denk) dat die GI sheets fabriek naast de crossing Bais - Mabinay staat.....even zoeken...er zijn nog zes wachtenden voor U...en intussen wat muziek voor U....met de groeten van de Jehova Getuigen..... :happy: :thumb: :atyourservice: :atyourservice:

@ Bananacreek,

Naar die Jehova getuigen heb maar niet geluisterd en de deur dicht gedaan :lachen:

Ruim 10 jaar geleden heb ik al G.I.golfplaten gebruikt met een stempel op van Bais, en ik heb begrepen dat die werden gemaakt door het personeel van de suikerfabriek in het seizoen dat er weinig of geen aanvoer is van suikerriet.

De metaalfabriek hoeft uiteraard niet aan te sluiten aan het gebouw waar suikerriet wordt verwerkt.

bananacreek

Unitop schoenen..maar de grootste maat is 45 en ik heb 46.............. :negatief: :negatief:



Laarzen maat is geen probleem maar ik ga daar niet met zware laarsen in de bakkende zon lopen..... :lachen: :lachen: :crazy: :crazy: :crazy: :run: :run:




bananacreek

Citaat van: Pinocchio op donderdag 30 april 2015, 14:44:14
Citaat van: bananacreek op donderdag 30 april 2015, 13:58:41
Heel goede vraag ...maar NEE...en ik (denk) dat die GI sheets fabriek naast de crossing Bais - Mabinay staat.....even zoeken...er zijn nog zes wachtenden voor U...en intussen wat muziek voor U....met de groeten van de Jehova Getuigen..... :happy: :thumb: :atyourservice: :atyourservice:

@ Bananacreek,

Naar die Jehova getuigen heb maar niet geluisterd en de deur dicht gedaan :lachen:

Ruim 10 jaar geleden heb ik al G.I.golfplaten gebruikt met een stempel op van Bais, en ik heb begrepen dat die werden gemaakt door het personeel van de suikerfabriek in het seizoen dat er weinig of geen aanvoer is van suikerriet.

De metaalfabriek hoeft uiteraard niet aan te sluiten aan het gebouw waar suikerriet wordt verwerkt.

Zou heel goed kunnen en ik ga dat uitzoeken en als het moet desnoods naar de DTI om het te vragen...maar mijn mechanic zou dat ook moeten weten...




bananacreek

Toch nog twee paar instappers gevonden in Tops & Bottoms.....om de Top van den voet tegen UV te beschermen.... :thumb: :happy:...P199 per paar..





Geen echt leer and Made in da  :smiley-philippines:..............we zien wel.....


bananacreek

190 pesos voor 10 kubieke meters.............(10 cub m is het minimaal dus allees daaronder wordt ook als 10 gerekend...)


Pinocchio

Citaat van: bananacreek op donderdag 30 april 2015, 14:59:08
190 pesos voor 10 kubieke meters.............(10 cub m is het minimaal dus allees daaronder wordt ook als 10 gerekend...)



In Bacong betaal je maandelijks minimum 50 pesos, eveneens voor 10 cub. meter :applaus: