Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek


Tank


Amice

Citaat van: Tank op dinsdag 21 april 2015, 04:24:57
Citaat van: bananacreek op maandag 20 april 2015, 15:16:51
3 paar voor P250 ..(sokken)..ook de prijs in  :nederlandsevlag::vl: ?



Krijg je in BE/NL 6 paar voor.

Ja dat is opmerkelijk te noemen en ik denk dat de kwaliteit dan nog beter is ook, meestal katoen terwijl die sokken hier veelal synthetich zijn.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek

Dank voor de sokken replies.............maar ik moet het er maar mee doen.....tot het bittere einde...........(September 2015?.... :weetikniet:)... :ripba8:




bananacreek

Op de markt gekocht voor P750....met stalen neuzen....maar 10-1/2.... :thumb: :thumb:



Zitten uitstekend maar mijn voetjes zijn dan toch over de jaren van maat 11 naar 10-1/2 gekrompen.... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Maar wat moet je met al dat hout voor de deur klootzak?.....je hebt twee paar lage schoenen in de schuur die verdrogen..... :ripba8: :ripba8:

"Nou deze met de stale neuzen zijn voor mijn begrafenis".................. :lachen: :jajaja: :run: :run: :ripba8: :ripba8:

Als ik sterf dan rij ik met de trukck naar de hoogste berg en dan ...    één...twee...drie..in Godsnaam......... :benweg: :daag: :daag: :atyourservice: :atyourservice: :ripba8: :ripba8:

Dan breken de tenen niet voordat ik beneden ben......... :jajaja: :thumb: :thumb: :happy: :happy:




bananacreek


bananacreek


bananacreek

Hier moet dan de Primary line extension komen voor mijn strandhuisje...en buren...stinkend droog daar nu....



245 meters  -over de grond- dus korter door de lucht....



Eindpunt voor post...


Nu nog het verzoekschrift indienen...en even goed de kont van de Noreco manager likken......... :lachen: :jajaja: :jajaja: :thumb: