Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Vergat op te meten hoeveel inches hoog.............ik nodig heb....11 inches

Redelijke prijzen want American Standard is en stuk duurder...dan deze 299 en 229 pesos.......... :jajaja:


bananacreek

Drag Racing?............... :weetikniet: :lachen: :jajaja: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :denk: :denk: :run: :run: :run: :run: :run:

B haalt A in ..............is dit toegestaan zo kort bij?....zit misschien hoger of lager?.... :weetikniet: :weetikniet:



Ik dacht....... :rennen: :rennen: :benweg: :benweg:....ze knallen op elkaar.... :lachen: :lachen: :run: :run: :run:

747 passing 737 (internet)


Dus mag wel?

bananacreek

Citaat van: bananacreek op zondag  7 september 2014, 14:24:33


Na 12000 pesos te hebben betaald uit mijn zak heeft de vrouw besloten om  een behandeling te ondergaan bij een ALBOLARIO (Kwakdokter)..maar ze vergat aan hem te vragen hoeveel mensen met een Myoma hij al heeft genezen.......... :lachen: :negatief:

Ik heb gezegd...kom niet meer naar mij toe om verdere hulp als die Albolario het niet kan doen.............. :negatief: :negatief:



Dat was vorig jaar September en nu is deze vrouw onder "Behandeling" van een "ALBULARYO" en ze "zou" zich uitstekend voelen............ :thumb: :weetikniet: :weetikniet: :denk:

Nu is er ook een vriend van haar broer wiens vrouw ook een "Myoma" in de Uterus (baarmoeder?) heeft en die zou in Cebu city P350 duizend moeten betalen voor een operatie..... :jajaja: :jajaja: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :denk:.......... :ripba8: :run: :run:

Toch niet in een Provincial Hospital.....Ik weet trouwens niet eens waar dat is in cebu city..  :weetikniet: :weetikniet:.........even kijken.....

http://www.ilink.ph/view.php?id=1614

Misschien was dat cebu Doctors of Chung Hua Hospital?.......... :weetikniet:


Amice

Citaat van: bananacreek op zondag 19 april 2015, 13:56:04
Drag Racing?............... :weetikniet: :lachen: :jajaja: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :denk: :denk: :run: :run: :run: :run: :run:

B haalt A in ..............is dit toegestaan zo kort bij?....zit misschien hoger of lager?.... :weetikniet: :weetikniet:



Ik dacht....... :rennen: :rennen: :benweg: :benweg:....ze knallen op elkaar.... :lachen: :lachen: :run: :run: :run:

747 passing 737 (internet)


Dus mag wel?

Er spelen zich steeds meer vreemde dingen af in deze wereld.
Vooral de laatste foto is onbegrijpelijk. Immers is het luchtruim groot genoeg maar nee men moet perse boven elkaar op  dezelfde lijn vliegen.  :stomstomstom:

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek

Citaat van: bananacreek op zondag 19 april 2015, 13:43:21
36,2 graden Manila...vandaag hier ook bloedheet en ik loop nog eens met een Melanoma jasje extra voor de ijzel............ :lachen: :lachen:





Verkeerde kleur en stof tegen de UV.................. :negatief: :negatief: :negatief:




pierrevanwies

Citaat van: bananacreek op zondag 19 april 2015, 14:37:33
Citaat van: bananacreek op zondag 19 april 2015, 13:43:21
36,2 graden Manila...vandaag hier ook bloedheet en ik loop nog eens met een Melanoma jasje extra voor de ijzel............ :lachen: :lachen:





 mens toch,gooi dat melanoma jasje eens een half uurtje aan de kant en schrijf u ne keer in bij de jaarlijkse promo rusi kr 125/150 fiesta cross in het dorp ....

 een half uurtje zon kan heus geen kwaad..... success         :happy2:    

   .



































bananacreek


bananacreek


bananacreek