Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Adriaan

"Hoeveel maal moet je nog een rechtzetting hebben? "

Jouw rechtzetting was nog niet verschenen toen ik mijn vorige post publiceerde. Bovendien was die "rechtzetting" op een andere plaats in het forum. En het was er de "rechtzetting" naar. In plaats van even je verontschuldiging aan te bieden voor het er meteen op basis van slecht lezen met de botte bijl op inhakken, ga je prat op het feit dat je een fout kunt erkennen en maakt dan meteen daar weer een aanvalswapen tegen Amice van.

Waarom ben je zo slecht gehumeurd?


Lorre

Citaat van: Adriaan op donderdag 16 april 2015, 06:54:25
"Hoeveel maal moet je nog een rechtzetting hebben? "

Jouw rechtzetting was nog niet verschenen toen ik mijn vorige post publiceerde. Bovendien was die "rechtzetting" op een andere plaats in het forum. En het was er de "rechtzetting" naar. In plaats van even je verontschuldiging aan te bieden voor het er meteen op basis van slecht lezen met de botte bijl op inhakken, ga je prat op het feit dat je een fout kunt erkennen en maakt dan meteen daar weer een aanvalswapen tegen Amice van.

Waarom ben je zo slecht gehumeurd?

Gebrek aan 30.000 mg vitamine C per dag, denk ik.  Maybe - I think - it's up to you...

Adriaan


Lorre


Adriaan

Er is overigens een medische verklaring voor. Wanneer je een tijd niet gegeten hebt raakt het glycogeen in je lever, de primaire leverancier van glucose voor het brein, op. Deze alarmtoestand voor het brein leidt tot een versnelde hartslag, de afscheiding van meer adrenaline en het stresshormoon cortisol. Het brein schakelt na die stresstoestand over op vet uit je lichaamsweefsels (zijn die verzadigd met meervoudig onverzadigde vetzuren dan ben je in de aap gelogeerd volgens de bioloog-fysioloog Ray Peat - want die versterken de cortisol reactie in een soort vicieuze cirkel).

Maar je kan de afscheiding van dat stresshormoon voorkomen door je zelf tijdig wat suiker toe te dienen in de vorm van icecream. Omdat je hier tegelijkertijd suiker en vet inneemt gaat het gliucosegehalte van je bloed ook niet meteen onrustbarend omhoog. Maar er zijn natuurlijk talrijke andere vormen van suiker hoewel zelden zo mooi met verzadigd vet gecombineerd als in ice cream.

Ben je wel eens midden in de nacht ontwaakt met hartkloppingen? Alarmtoestand van het brein dat om glucose vraagt.

Een of meer eetlepels honing voor je gaat slapen kan die alarmtoestand voorkomen. Ik combineer het met kokosolie en boek er een positief resultaat mee.


daf105paccar

WAR IS COMING!!!!!     :run: :run: :run: :run: :run: :run:  :lachen: :lachen:


Bananacreek,er zijn er die jouw titel van "klootzak" willen hebben.......  :lachen: :lachen:

bananacreek

Geen probleem...zo kom ik snel aan de 1 miljoen en dan kan ik op rustpensioen.............. :happy: :happy:


bananacreek

Citaat van: Adriaan op donderdag 16 april 2015, 02:08:27
CitaatWaarschijnlijk omdat ik uitlegde dat ik melanoma had en in augustus ga sterven...en al mijn geld al op is....dus waarschijnlijk geen interesse meer?

Creek ik ben een tijdje absent hier geweest. Ben je serieus met die doodsvoorspelling of wilde je alleen die dame afpoeieren - want dat was een voorspelbaar resultaat van je opmerking.

Hallo sir Adriaan ...dat was en lange tijd.....en goed weer van u te horen... :hoedjeaf:

Nou om de waarheid te zeggen was ik voor mezelf op dit moment NIET serieus met de juiste datum van de doodsvoorspelling....want de zaak ziet er nu redelijk uit dus zou ik het misschien een ietsje langer kunnen uitleven (zie onderwerp/topic MELANOMA RELATED.............maar ik ken die mensen al vele jaren en ik stonk er al in om die Bolo in Malatapay te betalen (inderdaad om indruk te maken op het meisje...maar dat lukte dus geheel niet....(gelukkig)..... :happy: :happy:......"verstand" zakte op dat moment in no time af naar de ballen........ :negatief: :negatief: en wilde zover gaan om in hun huis een flat Tanduay te drinken op een lege maag...........gelukkig kon ik me inhouden en .... :benweg: :benweg: :benweg:

Kijk dat gaat altijd weer op geld uitdraaien en ik was al bang dat ze een lening wilden aangaan bij mij .....dus gebruik ik nu altijd het volgende excuse: "I am going to die from cancer very soon, spend already a million pesos for the doctors... and need the rest of my pension for chemo-therapy and my funeral....".... :ripba8: :ripba8: :jajaja: :lachen:

Maar de funeral will be simple....met de truck van de hoogste berg af............ :ripba8: :ripba8: :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:



Ze trappen er in en...al.... verlies je de " zogenaamde vrienden" ..... :thumb: :thumb: :happy: :happy: :ripba8: :ripba8:

Ik werkelijkheid zou ik eigenlijk GEEN chemo willen want dat werkt zeer vaak niet bij een Melanoma.....en de drug companies worden alleen maar rijker.....dus kan ik dat geld beter opmaken als het zover komt....en ik ga niet eerder naar de hemel of waar dan ook voordat ik mijn zwarte lijst afgewerkt heb....en er staan er nu een stuk of drie op..... :ripba8: :ripba8: :run: :run:

Ik vind dat ik gezien de omstandigheden het nog redelijk doe met de melanoma  -en de slaap problemen...........maar ik geef het niet zomaar op... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

bananacreek


bananacreek

Al sedert de jaren '80 en hier verdwijnt ook wat geld van de Belgische belasting betaler zo te horen.... :lachen: