Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Ok....19.54 uur ....dus net op tijd.... :happy: :happy: :happy:

Ging naar Mayabon maar ze waren niet thuis want ze waren in Malatapay.....verdomme voor niks gereden....dus iemand laten texten....wacht voor de Klootzak in Malatapay @ the Sari Sari store van een kennis.....

Malatapay market road (Malatapay ligt tussen Dauwin en Zamboanguita maar is een barangay van Zamboanguita......
"Where are you going Joe?...Can i borrow som money?".."I will pay you back whenever I have the money"............ :jajaja: :jajaja: :denk: :denk:


Kwam daar aan ..waren ze ook weg om even een Bolo te kopen.................What the F......?.... :denk: :denk: :denk:

Na een minuut of vijf kwam de man met zijn vrouw en een andere dochter die hij uit Manila had meegrbracht.....en nu moesten we samen de Bolo kopen en hij wou ook een rolmaat kopen en ik dacht verdomme nu wil hij gelijk de afmeten voor mijn kist bepalen?............... :weetikniet: :weetikniet:





Wat denk je wie de Bolo @P300 betaalde?....Ja IKKE da Klootzak want ik wilde die dochter versieren want die had ik al twee keer "ontmoet" een jaar of 12 geleden en toen hebben we "vader en moeder" gespeeld in het huis van haar zuster.......... :lachen: :jajaja: (nu is ze 29)

Maar de man was zeer vriendelijk en bedankte mij voor alle hulp toen hij in het gevang zat...want hij zat eerst twee jaar in Provincial Jail Dumaguete....en daar gebeurde het volgende:

Later (vanmorgen) zijn we naar zijn huis gegaan en de dochter bij mij achterop............. :thumb: :thumb: :happy: :happy:

Maar ze zat te ver naar achteren en was schuw en ik vroeg naar haar echtgenoot en ze zei "Patay"............ :ripba8:

Later hoorde ik dat ze een "echtgenoot" in Manilla  had achtergelaten om alleen de vader thuis te brengen... die familie is wereldkampioen in liegen.... :lachen: :lachen:en

Bij hun thuis gekomen nog wat met de man gesproken en hij was echt dankbaar voor mijn hulp in het verleden want dat hij in Dumaguete vast zat leende hij mijn electric fan...(niet zijn dochter)............. :lachen: :neeneenee: :neeneenee:

Hij heeft 9 jaar gezeten en moet zich nog drie jaar regelmatig bij de "parole-officer" melden ....

In ieder geval heb ik de rolmaat NIET betaald..... :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy: :happy: :neeneenee: :neeneenee:

Voor de prijzen een (nul) erbij voegen....


Ik mocht voelen of het  scherp genoeg was.......... :denk: :denk: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:


Zijn vrouw en ze woonden al bij elkaar toen ze 14 waren..... :lachen: :lachen:...hebben ook 14 kinderen... :jajaja:


Den dochter uit Manila............beetje flinke kont gekregen.... :denk:


Heb ik ook NIET betaald........... :happy: :happy:


Wordt vervolgd..........

bananacreek

Ok op weg naar zijn huis en vanwege de irrigation nog redelijke rijstgroei hier.... :thumb:






bananacreek

Hij was zooooo blij dat hij uit Bilibid weg was ...want daar is het inderdaad een hel ....en hij was carpenter daar...onderhoud gebouwen enz...

Maar de dochter wilde niet al te veel van me hebben.....wordt ik toch te oud?..... :lachen: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Waarschijnlijk omdat ik uitlegde dat ik melanoma had en in augustus ga sterven...en al mijn geld al op is....dus waarschijnlijk geen interesse meer?..... :negatief: :negatief: :denk: :denk: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :crazy: :crazy:?.... :dollareyes: :dollareyes: :dollareyes: :dollareyes: :agreed: :agreed:



Ik heb daar in het verleden toch heel wat vader en moeder geoefend op die bamboo vloer.... :lachen: :jajaja: :happy:

bananacreek

Bezijdens het ouder worden Kloot...je hebt een gezicht van percament....net alsof je een mummie bent..... :lachen: :lachen: :crazy: :crazy:



Je bent er niet veel knapper op geworden but who gives a f...ck?..... :lachen: :lachen: :weetikniet: :weetikniet:



bananacreek


bananacreek


bananacreek

Waarschijnlijk haar laatste glimlach..............toen ze de rechtzaal binnen kwam......... :denk: :denk:


bananacreek

Citaat van: bananacreek op woensdag 15 april 2015, 14:54:25
Waarschijnlijk haar laatste glimlach..............toen ze de rechtzaal binnen kwam......... :denk: :denk:



Dit is dan alleen de conviction voor de "Illegal Detention"......en nog niet de pork scam related case.... :lachen: :lachen:

bananacreek



Die bamboo vloer is toch wel zeker 38 jaar oud want toen ik het GI dak doneerde was die vloer daar al een paar jaar... :thumb: :thumb:

bananacreek

Ik heb die 300 pesos voor die Bolo ergens voor Jan Lul betaald want later hoorde ik dat hij flink wat geld op zak had want de oudste dochter werkt al een jaar of 8 in Singapore en werkt zich kapot om de familie op de :smiley-philippines: te onderhouden en dat is een grote familie...met tot een p[aar dagen geleden ook nog de vader in Hotel bilibid.....