Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: Luc op woensdag  8 april 2015, 14:53:49
Citaat van: bananacreek op woensdag  8 april 2015, 13:42:44
Achter het vierde raam van achteren staat een lurker die even de hand opsteekt........... :lachen: :lachen: :lachen:



Voor mij is dat meer een wanker  :jajaja:



Were you talking to me?.............. :lachen: :run: :run: :run: :run:

bananacreek

Intellegente stratenmakers in Nederland?.................. :lachen: :lachen: :lachen: :run: :run: :run: :run:

Braillepad eindigt in de bosjes in Breda............. :lachen: :lachen: :thumb: :thumb: :happy: :happy:


source:http://www.telegraaf.nl/

:ontopic: :ontopic: :ontopic: :offtopic: :offtopic: :offtopic:.................... :denk: :benweg: :benweg: :benweg: :run: :run:


jamietagabundok

Citaat van: bananacreek op woensdag  8 april 2015, 13:05:43
Ford..."New Holland"...verkeerd gespeld "New Somalia"............... :lachen: :lachen:



Hier in Tanjay en Bais rijden er toch wel een aantal mooie tractorrekkes rond (sugarindustrie)




  Viel me tijdens verblijf in Mindanao ook op dat er best redelijk wat van die  zo goed als nieuw uitziende  New-Holland tractoren rondrijden.    Was toch :belgiesmiley:   fabrikaat  die New Holland ?

innka3

Citaat van: jamietagabundok op woensdag  8 april 2015, 18:33:06
Citaat van: bananacreek op woensdag  8 april 2015, 13:05:43
Ford..."New Holland"...verkeerd gespeld "New Somalia"............... :lachen: :lachen:



Hier in Tanjay en Bais rijden er toch wel een aantal mooie tractorrekkes rond (sugarindustrie)




  Viel me tijdens verblijf in Mindanao ook op dat er best redelijk wat van die  zo goed als nieuw uitziende  New-Holland tractoren rondrijden.    Was toch :belgiesmiley:   fabrikaat  die New Holland ?
http://nl.wikipedia.org/wiki/New_Holland_(tractormerk)  :hoedjeaf:

Budgie

Getting older beats the alternative -dying young

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: bananacreek op woensdag  8 april 2015, 15:24:10
Intellegente stratenmakers in Nederland?.................. :lachen: :lachen: :lachen: :run: :run: :run: :run:

Braillepad eindigt in de bosjes in Breda............. :lachen: :lachen: :thumb: :thumb: :happy: :happy:


source:http://www.telegraaf.nl/

:ontopic: :ontopic: :ontopic: :offtopic: :offtopic: :offtopic:.................... :denk: :benweg: :benweg: :benweg: :run: :run:


Boldy misschien ?  :lachen:
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

jamietagabundok

Citaat van: Budgie op woensdag  8 april 2015, 21:39:55
Sorry New Holland is USA tractor zie

http://agriculture.newholland.com/us/en/Pages/homepage.aspx


 Met dan toch ook een branche in Belgie . Ik had vroeger een goede kennis van mij die in in  :belgiesmiley: op het fabriek van New Holland  werkte  . Op een afdeling waar met ovens staal uitgehard werd.  

louis

Klopt zover, Er is een maaidorsmachine fabriek in Zedelgem. Is begonnen als Clayes en die naam is verandert in Cleyson, in de jaren 70 tig ( geloof dat die naam niet schrijf). Deze fabriek is in de jaren 80 opgegaan in New Holland, een onderdeel van Ford

Rond de eeuwwisseling is deze landbouw afdeling, New Holland overgenomen door Fiat . Sind een jaar of vijf geleden is deze groep weer samen gegaan met weer een andere groep.(CNH industrial).

Maar de New Holland Maaidordmachinefabriek wordt nog steeds in Zedelgem gemaakt. New Holland is toch wel toonaangevende maaidorser in de wereld van de maaidorsers.

De merknaam New Holland komt inderdaad uit New Holland, Pennsylvania. Midden in het land van de Amish,s

bananacreek

Nu zijn de poppen aan het dansen?.....ik zie het nog niet zitten..dat wordt op den duur wel onder de mat geveegd.............


bananacreek

Bintjes of eigenheimers?.... :weetikniet: :weetikniet:



Redelijke prijzen nu......... :thumb:

Kwaliteit?........... :weetikniet: :weetikniet: