Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek



Ben vergeten wat die strepen (de gele) betekenen...hebben ze dat juist gedaan?....toch niet dacht ik?..... :weetikniet: :weetikniet:

bananacreek


bananacreek

Achter het vierde raam van achteren staat een lurker die even de hand opsteekt........... :lachen: :lachen: :lachen:


bananacreek

Lurker - Wikipedia, the free encyclopedia
en.wikipedia.org/wiki/Lurker
In Internet culture, a lurker is typically a member of an online community who observes, but does not actively participate.
‎History - ‎Why people lurk - ‎Potential benefits - ‎Potential costs

Nooit geweten...het kwam er toevallig uit........... :lachen: :lachen: :run: :run:

:ontopic: :ontopic: :picsplease: :picsplease:








Pinocchio

Citaat van: bananacreek op woensdag  8 april 2015, 13:19:39


Ben vergeten wat die strepen (de gele) betekenen...hebben ze dat juist gedaan?....toch niet dacht ik?..... :weetikniet: :weetikniet:

Dat is de kerstversiering die ze nog niet hebben weggehaald Creek, gebeurt op meerdere plaatsen trouwens :lachen:

bananacreek

Citaat van: Pinocchio op woensdag  8 april 2015, 13:56:46
Citaat van: bananacreek op woensdag  8 april 2015, 13:19:39


Ben vergeten wat die strepen (de gele) betekenen...hebben ze dat juist gedaan?....toch niet dacht ik?..... :weetikniet: :weetikniet:

Dat is de kerstversiering die ze nog niet hebben weggehaald Creek, gebeurt op meerdere plaatsen trouwens :lachen:

Ja, inderdaad daar lijkt het veel op........... :lachen:

boldy

Betekent dat niet verboden in te halen op zijn'Filippijns.  :weetikniet:
het leven is net een lul keihard en veel te kort


Luc

Citaat van: bananacreek op woensdag  8 april 2015, 13:42:44
Achter het vierde raam van achteren staat een lurker die even de hand opsteekt........... :lachen: :lachen: :lachen:



Voor mij is dat meer een wanker  :jajaja:

There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

bananacreek

Vanacht overwegend lichte vorst en ijzel verwacht .............. :negatief: :negatief: