Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

boldy

Waarschijnlijk nog gewoon met beide benen op de grond.  :jajaja:
Je weet toch wel dat onkruid niet vergaat he mr Kloot  :lachen:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek

Nou ik weet dat nog niet zo zeker.....................moet het nog zien............... :denk: :denk: :denk:


bananacreek

Verd......weer een lekke HH band in de bergen........... :negatief: :negatief:



bananacreek

MIDDELKOOP INTERNATIONALE VERHUIZINGEN............. :lachen: :thumb: :jajaja: :jajaja: :run: :run: :run:















U BELT....WIJ KOMEN............. :jajaja: :jajaja: :atyourservice: :atyourservice:

bananacreek

CAB-CAB..TABUGAY........de vruchten worden alleen door bepaalde vogels gegeten.......(ongeveer 22mm diameter)..... :jajaja: :jajaja:






bananacreek

Een uitgestorven Dumaguete city met ongeveer 97% van de zaken gesloten................ :jajaja:


bananacreek

Citaat van: bananacreek op vrijdag  3 april 2015, 13:08:43
MIDDELKOOP INTERNATIONALE VERHUIZINGEN............. :lachen: :thumb: :jajaja: :jajaja: :run: :run: :run:















U BELT....WIJ KOMEN............. :jajaja: :jajaja: :atyourservice: :atyourservice:

Middelkoop bestond al in de jaren '60 in Beverwijk...evenals de VEB (verenigde expeditie berdijven)...Adrichem...en nog een aantal anderen.............

bananacreek



:jajaja: :jajaja: :jajaja: :denk: :denk:............. :weetikniet: :weetikniet:



Geen muziek meer voor den Why Not dus wat meer tijd hier............. :lachen: :lachen: :run: :run:


boldy

Zal je je eigen dan niet gaan vervelen kloot ?
Trouwens in volg op YouTube nog 2 lui die in Dumaguete wonen en die maken mooie en leuke reportages .
Ik heb jouw nog niet gespot op 1 van hun filmpjes maar wat niet is kan nog komen.
het leven is net een lul keihard en veel te kort

peldoman

Philippine dreams en lifebeyond the sea zeker? volg ik ook.
Zijn goeie jongens, niet van die schreeuwers, en ze geven goede voorlichting vindt ik.

https://www.youtube.com/channel/UCs9ANSCR3oJ8SsKrsLXAUZA

https://www.youtube.com/channel/UCe3PDv7F4Uex3ii9zdMbvWQ