Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

De één zijn nood is de ander zijn brood............temporary badkamer met bidet............ :lachen: :jajaja: :thumb: :thumb: :happy: :happy:


bananacreek

Schele Mien en haar albino dochter............. :jajaja: :jajaja:





Tanden poetsen?............. :neeneenee: :neeneenee:..misschien nog melktanden?....... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek

Dove Joop op de achtergrond zei: "Ik weet van niets...ik heb haar niet gepopt..nooit.......... want ik ben een bayut"............ :lachen: :jajaja: :jajaja: :denk:



Maar Marie heb ik wel twee keer gehad.............. :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja: :thumb: :thumb: :happy: :happy:....... :sexhq0: :sexhq0: :sexhq0: :respect: :respect: :picsplease: :picsplease:


bananacreek


bananacreek

Toch niet den knapste op deze planeet............... :neeneenee: :neeneenee:



Jij toch ook niet Kloot?.............. :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek

Citaat van: bananacreek op woensdag  1 april 2015, 13:49:50
Albino karabaos zie je maar zeer weinig............ :denk:



Die mag wel uitkijken voor een Melanoma later............. :denk: :denk: :jajaja:


bananacreek

Citaat van: bananacreek op vrijdag 27 maart 2015, 12:41:51
Terug geweest naar den bergen om de brief af te leveren voor ondertekening..............droog en heet met een jas (met dubbele bodem) en andere zonneberscherming... :run: :run:


Rietuikervelden besproeien en de rivier is ver weg en staat bijna droog en dit water pompen ze uit deep wells en slaan het op in een toren voor gebruik overdag....


Stuk of 56 "getekend"....maar dat is meer dan genoeg..........en den Klootzak ?..... :ripba8: :ripba8: :ripba8:?............ :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:...afwachten...





Je probeert te helpen ...maar toch nog een schop onder den kont krijgen?.......... :weetikniet: :weetikniet: :run: :run: :run:

bananacreek

Citaat van: bananacreek op woensdag  1 april 2015, 13:48:54
Dove Joop op de achtergrond zei: "Ik weet van niets...ik heb haar niet gepopt..nooit.......... want ik ben een bayut"............ :lachen: :jajaja: :jajaja: :denk:



Maar Marie heb ik wel twee keer gehad.............. :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja: :thumb: :thumb: :happy: :happy:....... :sexhq0: :sexhq0: :sexhq0: :respect: :respect: :picsplease: :picsplease:




Even voor de zekerheid...DAT WAREN DE WOORDEN VAN DOVE JOOP..NIET VAN MIJZELF.... :denk: :denk:...IK BEN GEEN GEITEN NEUKER... :neeneenee: :neeneenee: :neeneenee:

boldy

Meneer klootzak gaan we zaterdag een foto van jouw zijn vast gespijkerd aan een kruis of doen je daar niet aan ?  :lachen:
het leven is net een lul keihard en veel te kort