Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Luc

Citaat van: Amice op woensdag 25 maart 2015, 12:52:26
Tja rijden op de weg in de filippijnen is net als oorlog voeren het barst van de ongeleide projectielen.  :biggrinn:



There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

bananacreek

Ik moest naar de city hall in Tanjay om een city-council resolution van 2012 op te halen waarin werd beloofd dat een bedrag van 800 duizend pesos was appropriated voor de construction of electrical distribution lines in Sito Canghatap 22 km in de  bergen...maar het bedrijf wat de palen zou kunnen leveren doet zulks niet zonder een goede assurance betreffende de betaling want Tanjay city staat bekend voor de slechte procurement wat betreft betalingen aan derden..... :negatief: :negatief:







Dus ben ik bezig met een brief aan Mayor Teves van Tanjay city om zijn gedane beloftes niet te breken en weer als election promise te maken voor de elections in 2016...

Van deze brief gaat er een kopie naar Congressman George Arnaiz omdat het zijn idee was voor de rural electrification in dat gebied...daarmee hopende dat hij de mayor van Tanjay een schop onder de kont geeft......

Maar nu het goede nieuws:
Ik hoorde vanmiddag van de ass. manager van de Noreco dat men besloten heeft om bepaalde andere projecten te stoppen of samen te voegen en priority te geven aan het Canghatap project...(daarbij niet meer afhankelijk te zijn van de betalin van de LGU in tanjay city..........ze gaan over twee weken de palen inrijden... :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy:

Maar ik ga door met die brief om zeker te zijn dat de Noreco de 800 duizend toch krijgt en dat het niet voor iets anders gebruikt zal worden...want het zijn slimme vogels. :jajaja:

Verder verwonderde de Noreco waarom het een blanke Klootzak met melanoma moet zijn die voor de rechten van de bewoners in dat gebied op moet komen terwijl het de duty van de barangay officials is om zulks te doen......en ik vertelde dat ik het wel moet doen om alsnog een staanplaats in de Hemel zien te krijgen als wanneer ik binnenkort door de Malanoma de pijp uit ga .... :ripba8: :ripba8: :denk: :weetikniet: :weetikniet:

bananacreek


bananacreek

Tussen Tanjay en Bais.............op de achtergrond "Dewey Island (Bais)




bananacreek



Naar de kerk in Tanjay geweest en gelijk met St. peter gebeld (tollfree).............. :happy: :happy:



Hij zei: "Flik me dat nooit meer om me tijdens lunchtijd te bellen"

"We hebben je laten leven vanmorgen omdat je nog een aantal projecten moet afmaken voordat je een toelatingsexamen voor de Hemel mag doen... :jajaja: :jajaja:

Hij ging verder op een zeer onvriendelijke toon: "Dus laat me met rust en loop niet meer te zijken anders gooi ik vanaf morgen de hoorn van de haak"..... :jajaja: :jajaja: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :denk:.... :negatief: :negatief: :negatief: :negatief: :negatief: :run: :run: :run: :run: :run:




bananacreek

Citaat van: bananacreek op woensdag 25 maart 2015, 12:24:29
Toch nog even snel van beroep veranderen om een zitplaats in de hemel te krijgen?........hoop dat er psychiatrische keuring is.... :weetikniet: :weetikniet: :denk: :denk:



Foutje in geslopen....hoop dat er GEEN psychiatrische keuring is en hoop dat St. Peter niet de zaak gaat verzieken door de waarheid naar voren te brengen... :denk: :denk:


pierrevanwies

  Dacht eerst dat er een checkpoint was in pilinpinhon [valencia] maar bij nader inzien was er toch wat anders aan de hand....zo direct omdraaien   :benweg:  .

   .  

bananacreek

Citaat van: pierrevanwies&segers op woensdag 25 maart 2015, 15:19:41
 Dacht eerst dat er een checkpoint was in pilinpinhon [valencia] maar bij nader inzien was er toch wat anders aan de hand....zo direct omdraaien   :benweg:  .

   .  

:thumb: :thumb: :thumb:...Palinpinon Joost.... :hoedjeaf:

Dat is een goeie...ik durf nu niet meer naar Palinpinon................ :run: :run: :run: :run: :run: :run: :run: :run: :run: :run: :run: :run: :run:

bananacreek

Citaat van: bananacreek op woensdag 25 maart 2015, 12:59:33
Ik moest naar de city hall in Tanjay om een city-council resolution van 2012 op te halen waarin werd beloofd dat een bedrag van 800 duizend pesos was appropriated voor de construction of electrical distribution lines in Sito Canghatap 22 km in de  bergen...maar het bedrijf wat de palen zou kunnen leveren doet zulks niet zonder een goede assurance betreffende de betaling want Tanjay city staat bekend voor de slechte procurement wat betreft betalingen aan derden..... :negatief: :negatief:







Dus ben ik bezig met een brief aan Mayor Teves van Tanjay city om zijn gedane beloftes niet te breken en weer als election promise te maken voor de elections in 2016...

Van deze brief gaat er een kopie naar Congressman George Arnaiz omdat het zijn idee was voor de rural electrification in dat gebied...daarmee hopende dat hij de mayor van Tanjay een schop onder de kont geeft......

Maar nu het goede nieuws:
Ik hoorde vanmiddag van de ass. manager van de Noreco dat men besloten heeft om bepaalde andere projecten te stoppen of samen te voegen en priority te geven aan het Canghatap project...(daarbij niet meer afhankelijk te zijn van de betalin van de LGU in tanjay city..........ze gaan over twee weken de palen inrijden... :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy:

Maar ik ga door met die brief om zeker te zijn dat de Noreco de 800 duizend toch krijgt en dat het niet voor iets anders gebruikt zal worden...want het zijn slimme vogels. :jajaja:

Verder verwonderde de Noreco waarom het een blanke Klootzak met melanoma moet zijn die voor de rechten van de bewoners in dat gebied op moet komen terwijl het de duty van de barangay officials is om zulks te doen......en ik vertelde dat ik het wel moet doen om alsnog een staanplaats in de Hemel zien te krijgen als wanneer ik binnenkort door de Malanoma de pijp uit ga .... :ripba8: :ripba8: :denk: :weetikniet: :weetikniet:

De brief is nu klaar..... (maar had beter gekund).... en moet nog getekend worden door de bewoners in dat gebied...............






bananacreek