Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Gelijk de kerstboom met de grond gelijk gemaakt........... :negatief: :negatief:


bananacreek


bananacreek


bananacreek



Zoiets?..... :lachen:


Weer een mafkees in de citycouncil die een heldere gedachte heeft....vlak vor de verkiezingen volgend jaar...

Er zijn 43000 (duizend) geregistreerde motoren in Dumaguete en tel daarbij 10 duizend "zwartrijders" dat wordt dan 53000 stuks

De straten zijn al te nauw voor het vele verkeer en wie gaat dat spul betalen?

De businesmen?..... :lachen: :lachen:.....kunnen ze nooit forceren...

NON-SMOKING ORDINANCE?......... :lachen: :lachen:.......wat een asbakken zijn het toch.... :jajaja: :lachen:


bananacreek

.











Go Home Joe...we need no Jehova Witnesses to protect the lakes............... :run: :run: :run:

bananacreek



Vrede is nog steeds niet te vinden hier ......... :denk:

Maar toch wel veel beter om hier op da  :smiley-philippines: te wonen dan heel wat andere landen op deze planeet.................... :jajaja: :jajaja:

Hier kom ik oorspronkelijk vandaan...........


bananacreek

Citaat van: bananacreek op zondag  8 maart 2015, 11:25:01


Zoiets?..... :lachen:


Weer een mafkees in de citycouncil die een heldere gedachte heeft....vlak vor de verkiezingen volgend jaar...

Er zijn 43000 (duizend) geregistreerde motoren in Dumaguete en tel daarbij 10 duizend "zwartrijders" dat wordt dan 53000 stuks

De straten zijn al te nauw voor het vele verkeer en wie gaat dat spul betalen?

De businesmen?..... :lachen: :lachen:.....kunnen ze nooit forceren...

NON-SMOKING ORDINANCE?......... :lachen: :lachen:.......wat een asbakken zijn het toch.... :jajaja: :lachen:


bananacreek

Denk je een Melanoma probeert te overleven en dan kom je toch op een gegeven moment bij de poort van de hemel aan (oost poort) en vraagt St. Peter die toen wachcommandant was:  "Wat doe jij hier klootzak?.....we hadden je toch een laatste kans gegeven?"

De (late) Klootzak: "Wel dat is niet mijn schuld Uwe Heiligheid....ik ging de zaklantaarn opladen (zijn goede dingen die Chinese zaklantaarns) en kon het oplaad lampje even niet vinden en werd zenuwachtig en toen kreeg ik op een gegeven moment een flinke 220V opdonder en ik stond met blote voetjes op de tegels van den trap..... en toen vloog de zaklantaarn drie meter door de lucht, maar hij deed het nog".........."Ik had al in jaren geen opdonder meer gekregen"...dus ik dacht dat ik vanwege deze nieuwe schok weer normaal kon denken.....maar het is nu nog erger....nu denk ik dat ik Napoleon Bonaparte ben" :denk: :run: :run: :run:.......... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:..........

St. Peter: (was al in een rotbui omdat er geen patat meer in voorraad was in de centrale keuken van de hemel) en de kok Mohammed niet op was komen dagen die dag: "Nou ok............but don't make jokes about Napoleon Bonaparte omdat hij op dit moment de General manager van de Hemelse disco is......It's up to you.......meld je maar in de disco....we hebben een Dj nodig"............. :jajaja: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy:



[embed=640,525]<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/UF37781K-RA" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> [/embed]

Na een proeftest hoorde ik dat ook de duivel mee luisterde en aan de andere kant stond te dansen:.... :denk: :denk: :crazy: :crazy: :run: :run: :run: