Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

De laagste temperatuur ooit aangegeven in de bunker sedert ik daar woon....(1996)....en ooit de laagste temperatuur van mijn verblijf in de strafkolonie Dumaguete neem ik aan...(1979)..... :negatief: :negatief:



Moest van het bed af en een overhemd met lange mouwen aantrekken (zwart)...en ik heb hier geen lange onderbroeken zoals mijn vader die vroeger droeg.....




bananacreek


bananacreek

Vol bij de Imm Dumaguete...last week voor yearly report.......... :lachen:


Herbie

Citaat van: bananacreek op maandag 23 februari 2015, 07:12:26
De laagste temperatuur ooit aangegeven in de bunker sedert ik daar woon....(1996)....en ooit de laagste temperatuur van mijn verblijf in de strafkolonie Dumaguete neem ik aan...(1979)..... :negatief: :negatief:



Moest van het bed af en een overhemd met lange mouwen aantrekken (zwart)...en ik heb hier geen lange onderbroeken zoals mijn vader die vroeger droeg.....





Deze morgen bij mijn vrouwke Del Pilar Cabadbaran 19 graden, zelfs vorige maand als ik er was 18 graden om 6 uur in de morgen.
Eerste week februari, zeewater in Sabang Mindoro 21 bitter koud om te duiken. Nog nooit mee gemaakt zo koud.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

De PIRATE BAY is terug................ :lachen: :thumb: :thumb: :happy: :happy:


Maar iemand zei dat zulks al sedert januarie 2015 is....(door ISOHUNT?........... :weetikniet: :weetikniet:)

http://thepiratebay.to/browse