Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Had voornemens en al beloofd voor een tilapia pond in de bergen waar het water uit een gat in de top van de berg komt...... :jajaja:

Om nog een staanplaats in de hemel te kunnen bekomen moet ik dit toch maar doorzetten...misschien krijg ik subsidie van het Admin kantoor van dit forum?........ :thumb: :thumb: :weetikniet: :weetikniet:

Alleen voorbeeld van een ander...........




Ellende om het materiaal in de bergen te krijgen daar voor de bouw van een concrete watertank...nu misschien een glassfiber tank of steel....... :weetikniet: :weetikniet:

Gooi het in de truck en rijden maar................. :lachen:

500 liter @ P6350..... :negatief: :negatief:..............700 liter @ P8530.... :negatief:


Eeen GI steel pressure tank: 330 liter @ P4250.....maar dan gebruik je geen electrical pump voor de pressure maar gewoon als opslag gebruiken...

Deze lege tonnen kosten P1300 per stuk en zou je er twee of drie in serie kunnen zetten.... :thumb:
Hoogte = 93 cm


Toch wel leuk om extra inkomen te krijgen voor die mensen............. :jajaja:

bananacreek

Nu moet ik toch wel even stoppen want moet naar het toilet...ik ga naar toilet no. 2......(grote booschap)... :jajaja: :thumb: :thumb: :happy: :happy:.........hier een hoorspel voor in de pauze:

[embed=640,525]<iframe width="420" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/2bhWz3VIG-Y" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> [/embed]

bananacreek

Ok...terug van weggeweest....drie minuten ongeveer.............. :thumb: :happy: :happy:





bananacreek

Hier koop je Herbal Medicines.................die man noemt zich Doc......maar ik weet niet of hij een Md. is...denk het toch niet maar ik ben het vaak wel met hem eens als hij op de radio spreekt ..........Doc. Ventula


bananacreek


bananacreek