Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

pierrevanwies

Citaat van: bananacreek op vrijdag 13 februari 2015, 12:14:33
Citaat van: bananacreek op donderdag 12 februari 2015, 15:12:17
Dit was Prudent met de Klootzak en een meisje (Marichel) die toen in Chin Loong werkte en dat was op een trouwpartij van haar neef in de bergen van Barangay Bagtik, Mabinay in 1996...

Prudent was toen 72 maar had toch maar geen problemen met een aantal km in de bergen lopen....

Sorry verkeerde naam: Marichel werkte in de Karaoke ...en dit was MARIVIC............. :jajaja:

  het was ELISABETH   :biggrinn: :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf:  .

Pinocchio

Citaat van: pierrevanwies&segers op zaterdag 14 februari 2015, 00:07:23
Citaat van: bananacreek op vrijdag 13 februari 2015, 12:14:33
Citaat van: bananacreek op donderdag 12 februari 2015, 15:12:17
Dit was Prudent met de Klootzak en een meisje (Marichel) die toen in Chin Loong werkte en dat was op een trouwpartij van haar neef in de bergen van Barangay Bagtik, Mabinay in 1996...

Prudent was toen 72 maar had toch maar geen problemen met een aantal km in de bergen lopen....

Sorry verkeerde naam: Marichel werkte in de Karaoke ...en dit was MARIVIC............. :jajaja:

  het was ELISABETH   :biggrinn: :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf:  .

De onderkruiper...tegen mij zei hij altijd dat het Julia was :confused2: :ikkeniebegrijp:

bananacreek

Neen....dat was niet Elizabeth Bacelis....maar de nicht van Elizabeth Bacelis die ook op die trouw aanwezig waren in Barangay Bagtik...

Elizabeth en haar zuster die op Silliman Ave werkte als huishoudster waren op het moment dat de foto werd genomen tezamen met J. in hun huis.

Foto's van Elizabeth heb ik helaas niet meer en die ziet er heel anders uit als Marivic maar ze hebben dezelfde achternaam en de hele clan woont op dezelfde berg...

BH maat van Marivic was 34 en Elizabeth 34-A

J. was de live-in van Prudent totdat zij hem wilde doodsteken in 1997 en kwam uit Magnao...........

Ok.....wat gaan we nu krijgen?...bewijsvoering (foto's) gevonden....er zijn nog vier wachtenden voor u..... :jajaja: :jajaja:


bananacreek

Ok....dit is Elizabeth in 1996 achter het huis van Olpoc............ :jajaja:



En Elizabeth ziet er anders uit als Marivic dacht ik...(maar toch wel de Bacelis trek)....... :denk: :denk:


bananacreek

Hier komen dan een paar foto's v an J............

Al die foto's werden getrokken nadat Prudent niet meer terug wilde komen.............

J en den Klootzak in 1998 dacht in in Mabinay



Ik kwam wel eens bij haar thuis op bezoek en dat deed ik niet al te graag want ze vroegen gelijk om Gasul en andere dingen terwijl de vader en de broers te lui waren om te werken en dat was ook het probleem van Prudent.....

Maar op een keer liep ze rond in een maong short en haar gulp knoop en gulp waren open en toen deed ze mijn gulp ook open en toen ontvluchtte ik het huis... :happy: :happy: :happy: :benweg: :benweg: :benweg:

Kan de foto helaas niet vinden............ :negatief: :negatief:

Ok Klootzak ....I am.."     "  ..... :denk: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:


Mabinay swimming pool en de andere dame is haar vriendin en werkt nu nog in een parlor....


Op weg vanaf Mabinay..........



bananacreek

Naast Highland Resort


Highland resort Mabinay (vroeger)
Als je vis wilde eten moesten ze eerst de vis in de market gaan kopen.... :lachen: :negatief:




bananacreek

Ook in Highland resort maar die andere kon ik niet zo goed (Joselyn).......... :weetikniet:


bananacreek


bananacreek

Ik had vergeten de gaskraan dicht te draaien in Beverwijk... :lachen: :lachen:



Daar woonde ik in 1972 tot 1974 en ruilde met een Turk in Heemskerk en de man wilde me echt vermoorden omdat er roest op de gijser in de keuken zat en dat had ik hem niet verteld volgens hem..... :ripba8: :ripba8:

bananacreek

Citaat van: bananacreek op zaterdag 14 februari 2015, 08:35:37
Ik had vergeten de gaskraan dicht te draaien in Beverwijk... :lachen: :lachen:



Daar woonde ik in 1972 tot 1974 en ruilde met een Turk in Heemskerk en de man wilde me echt vermoorden omdat er roest op de gijser in de keuken zat en dat had ik hem niet verteld volgens hem..... :ripba8: :ripba8:

Dat waren mooie tijden en werkte toen in de centrale van de Papierfabriek in Velsen Noord en ik lag altijd onder de auto te sleutelen onder de wagen die voor de flat geparkeerd stond totdat de GAK ziektewet controleur kwam en mijn overbuurvrouw me verraadde........... :negatief: :negatief: (de teringteef)