Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

De gewonden werden beroofd en daarna afgeschoten als dolle honden................ook in de name of Mohammed?.......... :negatief: :negatief:

En allemaal op de video door de drone opgenomen....

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


pierrevanwies

Citaat van: Amice op donderdag 12 februari 2015, 11:57:22
Citaat van: bananacreek op donderdag 12 februari 2015, 11:51:08
Citaat van: pierrevanwies&segers op woensdag 11 februari 2015, 15:53:55
zijn niet ontsnapt ,dat is de man met de zeiljacht en die is vrijgelaten nadat de duitsers losgeld hebben betaald maar ze ontkennen het natuurlijk.

250 million pesos...."Who is next"?

Gaat Koning Boudewijn ook 250 million pesos uitgeven voor een ontvoerde Belg Jamietagabuntag?................ :weetikniet: :weetikniet:



Voor n Belg wellicht wel maar Jamietagabuntag is  :nederlandsevlag: en die van Oranje zijn kuripot.  :lachen:.

Trouwens het is zelfs niet zo bijster lang geleden [2000 of zo] dat er op het eerste blad van van een van de grote manila kranten te lezen stond dat een hooggeplaats lid van de belgische ambassade +een advizer van een [dacht BIRASP] ontwikkelings project waren ontvoerd toen ze in of rond zamboanga met een boot of speedboot naar een resort eilandje vaarden.....enz enz enkele dagen later waren ze terug vrij   :applaus:  als albert 2 betaald heeft of niet weet ik niks van.

wie er misschien nog wel iets van weet is lid pinnochio...   :weetikniet:  .

bananacreek

Dit was Prudent met de Klootzak en een meisje (Marichel) die toen in Chin Loong werkte en dat was op een trouwpartij van haar neef in de bergen van Barangay Bagtik, Mabinay in 1996...



Prudent was toen 72 maar had toch maar geen problemen met een aantal km in de bergen lopen....


jamietagabundok

Citaat van: bananacreek op donderdag 12 februari 2015, 11:51:08
Citaat van: pierrevanwies&segers op woensdag 11 februari 2015, 15:53:55
zijn niet ontsnapt ,dat is de man met de zeiljacht en die is vrijgelaten nadat de duitsers losgeld hebben betaald maar ze ontkennen het natuurlijk.



Ja, correct, en die foto zag ik gisteren als het goed is...even zoeken.........





http://www.philstar.com/headlines/2014/11/05/1388367/afp-casts-doubt-abu-sayyaf-p250-m-ransom-video

250 million pesos...."Who is next"?

Gaat Koning Boudewijn ook 250 million pesos uitgeven voor een ontvoerde Belg Jamietagabuntag?................ :weetikniet: :weetikniet:





  Doe ik zo domme uitspraken op het forum dat ik voor  :belgiesmiley:  word aangezien   :weetikniet:    :lachen:  Sorry hoor  :belgiesmiley:  forumleden zete uitspraak ontglipte me   :biggrinn:  Ik woon heel kort bij de  :belgiesmiley: grens ,maar ben op en top  :nederlandsevlag:     .   

jiggy

Citaat van: jamietagabundok op donderdag 12 februari 2015, 16:36:58
Citaat van: bananacreek op donderdag 12 februari 2015, 11:51:08
Citaat van: pierrevanwies&segers op woensdag 11 februari 2015, 15:53:55
zijn niet ontsnapt ,dat is de man met de zeiljacht en die is vrijgelaten nadat de duitsers losgeld hebben betaald

Gaat Koning Boudewijn ook 250 million pesos uitgeven voor een ontvoerde Belg Jamietagabuntag?................ :weetikniet: :weetikniet:


  Doe ik zo domme uitspraken op het forum dat ik voor  :belgiesmiley:  word aangezien   :weetikniet:    :lachen:  Sorry hoor  :belgiesmiley:  forumleden zete uitspraak ontglipte me   :biggrinn:  Ik woon heel kort bij de  :belgiesmiley: grens ,maar ben op en top  :nederlandsevlag:     .   

Neen jamietagabundok , je dialect komt me niet echt bekend voor als zijnde  :belgiesmiley: 
Misschien zijn we echter wel "buren", want ik woon ook dichtbij de Belgische grens... of.. is in mijn geval.. die grens dan :nederlandsevlag: :ikkeniebegrijp:

@ creek : ik wist dat jij al lange tijd in de Phils verblijft, ... En daardoor wellicht geen Belgische kranten kan lezen, doch... wist heeft niemand jou in al die tijd verteld dat Koning Boudewijn geen geld meer KAN uitgeven? Die brave man overleed reeds in 1993  :lachen: