Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Die moesten hun eigen hoofd in de plastic zak opvangen...dacht toch wel dat ze nu vrij zijn sedert een paar maanden geleden..of ontsnapt.... :weetikniet: :weetikniet:




pierrevanwies

zijn niet ontsnapt ,dat is de man met de zeiljacht en die is vrijgelaten nadat de duitsers losgeld hebben betaald maar ze ontkennen het natuurlijk.

jiggy

Citaat van: bananacreek op woensdag 11 februari 2015, 12:47:45

Open een foto op Google pictures en "right click" de foto en dan "left-click" copy image-URL en plak dit in de "image-icon" van het forum.............

Krijg je een hoop gebrabbel....en je wilt die foto toch hebben dan klik eerst op de foto om die te kunnen openen op de bijbehorende website....



Bedankt voor je hulpvaardigheid, Creek!
Helaas... ben ik hoofdzakelijk met iPad aznwezig op het forum, dus..
right click" de foto en dan "left-click"
is geen optie  :lachen:
Ik heb wel een weblink bij de foto gekopieerd via "hold" "copy" apen "paste" tussen de IMG tekens van het forum, doch... zonder succes blijkbaar !!

bananacreek

Citaat van: pierrevanwies&segers op woensdag 11 februari 2015, 15:53:55
zijn niet ontsnapt ,dat is de man met de zeiljacht en die is vrijgelaten nadat de duitsers losgeld hebben betaald maar ze ontkennen het natuurlijk.



Ja, correct, en die foto zag ik gisteren als het goed is...even zoeken.........





http://www.philstar.com/headlines/2014/11/05/1388367/afp-casts-doubt-abu-sayyaf-p250-m-ransom-video

250 million pesos...."Who is next"?

Gaat Koning Boudewijn ook 250 million pesos uitgeven voor een ontvoerde Belg Jamietagabuntag?................ :weetikniet: :weetikniet:


Amice

Citaat van: bananacreek op donderdag 12 februari 2015, 11:51:08
Citaat van: pierrevanwies&segers op woensdag 11 februari 2015, 15:53:55
zijn niet ontsnapt ,dat is de man met de zeiljacht en die is vrijgelaten nadat de duitsers losgeld hebben betaald maar ze ontkennen het natuurlijk.



Ja, correct, en die foto zag ik gisteren als het goed is...even zoeken.........





http://www.philstar.com/headlines/2014/11/05/1388367/afp-casts-doubt-abu-sayyaf-p250-m-ransom-video

250 million pesos...."Who is next"?

Gaat Koning Boudewijn ook 250 million pesos uitgeven voor een ontvoerde Belg Jamietagabuntag?................ :weetikniet: :weetikniet:



Voor n Belg wellicht wel maar Jamietagabuntag is  :nederlandsevlag: en die van Oranje zijn kuripot.  :lachen:.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek

Citaat van: Gibson op woensdag 11 februari 2015, 15:26:05
Citaat van: bananacreek op woensdag 11 februari 2015, 14:24:23
Weet niet of het bovenstaande in het juiste topic staat....zo niet dan wil ik het wel verplaatsen natuurlijk...maar waar..............ok even zoekeren.

annual report immigration 2015

GEEN RESULTATEN GEVONDEN............. :daag: :daag:

In CDO heb ik een paar dagen geleden nog gewoon een papiertje ingevuld, geld betaald en weg wezen. En dit alles binnen 10 minuten. Paspoort vragen ze niet eens naar, alleen heel even de ACR (13A) aan ze gegeven en die kreeg ik weer terug na afrekenen (waarschijnlijk de gegevens even in typen). Daarna handtekening zetten op het (elk jaar langer wordende aanmeldings lijstje) en klaar. Niks via internet???

Vreemd want vanmiddag toen ik mijn paspoort ophaalde moest ik TOCH NOG DE OUDE STAMKAART ONDERTEKENEN (MASTERCARD OF REGISTERED ALIEN)... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:



Ongelofelijk hoeveel geld daar op een dag binnenkomt van de visa extensions....en nog zo'n kleine ruimte.... :lachen:

Ik begrijp het niet meer......... maar stelde geen domme vragen want het zat vol met blanken daar en toen ik buiten kwam sprak er iemand warempel in den Nederlandschen taal tegen mij.....maar toen ik na twee minuten terug kwam was hij met de noorderzon verdwenen.... :benweg: :benweg:

bananacreek

Citaat van: Amice op donderdag 12 februari 2015, 11:57:22
Citaat van: bananacreek op donderdag 12 februari 2015, 11:51:08
Citaat van: pierrevanwies&segers op woensdag 11 februari 2015, 15:53:55
zijn niet ontsnapt ,dat is de man met de zeiljacht en die is vrijgelaten nadat de duitsers losgeld hebben betaald maar ze ontkennen het natuurlijk.



Ja, correct, en die foto zag ik gisteren als het goed is...even zoeken.........





http://www.philstar.com/headlines/2014/11/05/1388367/afp-casts-doubt-abu-sayyaf-p250-m-ransom-video

250 million pesos...."Who is next"?

Gaat Koning Boudewijn ook 250 million pesos uitgeven voor een ontvoerde Belg Jamietagabuntag?................ :weetikniet: :weetikniet:



Voor n Belg wellicht wel maar Jamietagabuntag is  :nederlandsevlag: en die van Oranje zijn kuripot.  :lachen:.

Oeps....Nou dan ziet dat er slecht uit voor die man....kan beter gelijk met de bus naar Dumaguete komen..... :jajaja: :jajaja:



Want als het aan Ome Mark ligt................. dan zie ik zware tijden voor elke Hollander die in handen van de ASG komt...... :ripba8: :ripba8:

Intussen in/op het Binnenhof.................
"Ja maar wacht even meneer de voorzitter....ze wisten toch dat de ambassade in Manila een waarschuwing had gegeven dat zulke gebieden gevaarlijk zijn?....wie dan niet wil luisteren.... moet dan ook op de zure wortel bijten als het fout gaat....... :jajaja:"

bananacreek


bananacreek


bananacreek