Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Hoe komt het dat zovele sites say: DOES NOT SHIP  (POST) TO THE PHILIPPINES?............... :weetikniet: :weetikniet:

Bijvoorbeeld:

http://www.ebay.com.au/itm/UV-Ultra-Violet-Blacklight-21-LED-Flashlight-Torch-Lamp-Light-/351212312124

Daar word je soms doodziek van....................

peldoman

Omdat de ervaring leert (ook door mij) dat de goederen in de helft van het geval
nooit aankomen bij de besteller/klant.
Als jij dan een bedrijf hebt met die ervaring is de keuze snel gemaakt, no shipping to the Philippines.

jiggy

Citaat van: bananacreek op zaterdag  7 februari 2015, 14:08:44
@ Jiggy:

Ik begrijp uw vraag maar kom daar niet aan toe vanwege andere bezigheden............... :hoedjeaf: :hoedjeaf:



Ok, bedankt voor je eerlijke antwoord, Creek! Doch daarmee blijf ik op mijn honger zitten.
Maar..  dit topic is "jouw feestje".. Ik kon enkel vragen,  niet waar?  :daag:

bananacreek

Citaat van: peldoman op zaterdag  7 februari 2015, 19:21:24
Omdat de ervaring leert (ook door mij) dat de goederen in de helft van het geval
nooit aankomen bij de besteller/klant.
Als jij dan een bedrijf hebt met die ervaring is de keuze snel gemaakt, no shipping to the Philippines.

De goederen die wel door een aantal bedrijven werden gestuurd kwamen werden altijd goed afgeleverd bij mijn P.O. Box...altijd betaald via PayPal..... :jajaja:

Ik laat het gewoon naar mijn grote broer opsturen in Holland en die stuurt het dan maar naar mij toe......problem is dat de porto vanuit Nederland zo hoog is vergeleken met die vanuit Hong Kong naar de Phils.......... :negatief: :negatief:

Ik heb in het verleden ook orders voor de disco uit Amerika laten komen en zelfs verwisseld na terugsturen...geen enkel probleem

Iemand vertelde me hier vandaag omdat er zoveel gesjoemel is met betalingen of zoiets...kom er nog wel achter....maar normaal koop ik niet veel on-line... :hoedjeaf:

bananacreek

Citaat van: jiggy op zaterdag  7 februari 2015, 19:49:54
Citaat van: bananacreek op zaterdag  7 februari 2015, 14:08:44
@ Jiggy:

Ik begrijp uw vraag maar kom daar niet aan toe vanwege andere bezigheden............... :hoedjeaf: :hoedjeaf:



Ok, bedankt voor je eerlijke antwoord, Creek! Doch daarmee blijf ik op mijn honger zitten.
Maar..  dit topic is "jouw feestje".. Ik kon enkel vragen,  niet waar?  :daag:

Dank u....maar dit topic is NIET mijn feestje....NIEMAND is de eigenaar van een topic en niemand kan geweigerd worden om daar iets op te zetten.... :hoedjeaf:

bananacreek





Maar sommige provinciale kranten komen pas na een dag of twee on-line

Maar deze toch wel............... :thumb:.......gratis de hele krant en zo de meeste kranten.... :thumb: :thumb: :happy:

http://www.visayandailystar.com/

bananacreek

.

Purisima is OUT............... :benweg: :benweg:

Hasta La Vista...I will Not Come Back... :neeneenee: :neeneenee:

bananacreek

.

Dus Obama zat vorige week rustig mee te kijken op zijn Iphone hoe die SAF mensen in Maguindanao afgeslacht werden............ :denk: :denk:



Jesus boys....be careful..this is a fu...'n ambush........ :jajaja: :jajaja: