Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Snuiver.......later toen ik terug kwam liep hij als als een wildeman op de weg tussen al het razende verkeer............ :lachen: :ripba8: :crazy: :crazy: :crazy:


bananacreek

P3695 voor een paar kwasten in Robinsons?............ :lachen: :lachen:



Degene die het koopt zegt waarschijnlijk tegen zijn buren....."I bought some quality paint brushes today @ Robinsons for 3700 pesos to paint the cabinet in the kitchen"..... :lachen: :lachen:

bananacreek

Gisteren................. :lachen:


Vandaag.......same panty......... :happy: :happy: :happy: :happy: :happy:


Hasta la Vista.........I'll be back.............. :lachen: :jajaja: :jajaja:


De vrouw (vriendin) van Joe (newbie) was in the parlor en hij stond vreemd te kijken...... :lachen:


Zo ongelofelijk veel nieuwe blanken hier met een vriendinnetje aan de hand................... :lachen: :lachen:

bananacreek

Ook een nieuw gezicht en hoogstwaarschijnlijk een tourist want ze zei vlak voor ik de foto nam: "So today you will F...ck me again?"   ........ :lachen: :thumb: :thumb: :happy: :happy:

Waarschijnlijk hadden ze een agreement want hij nam haar ferm bij de hand en stapte flink door richting het dichtstbijzijnde hotel.......... :spank: :spank: :sexhq0: :sexhq0: :sexhq0: :sexhq0: :sexhq0: :agreed: :ivebeenripped: :yesmaster: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7:



Leeftijd van het meisje?....tussen de 19 en 22 jaar dacht ik.......... :jajaja: :jajaja:

bananacreek

Ook veel nieuwe blanken in de disco......ik dacht dat de euro aan het sterven was?............. :weetikniet: :weetikniet:... :denk: :denk:


bananacreek

Al gekookt...maar rauw @ P500/kg...maar ik moet die troep niet....geef mij maar havermout met grass..........


bananacreek

Ik ga hier een bekentenis afleggen en het interesseert me niet wat er met mij gaat gebeuren....ik ben bereid om te sterven. :denk:.... :jajaja: :jajaja: :ripba8:

Ik heb deze draadloze man tegen de muur kapot gesmeten................... :ripba8: :ripba8:

Altijd al problemen met hem gehad...en op elke computer weer hetzelfde dus verloor ik mijn beheersing.....komt bitter weinig voor ..... :denk: :denk: :weetikniet:



Om eerlijk te blijven en schoon schip te maken om eventueel toch nog in den Hemel te komen......Ik heb hem drie keer met de schoen (rechter) op de kop gestampd en nog en trap nagegeven toen hij niet meer bewoog................... :denk: :denk: :confused2: :confused2: