Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Nooit meer iets van gehoord en ik kende deze man ook niet................ :weetikniet: :weetikniet:



bananacreek

Batman is weer terug geweest................maar daar gaat hij straks nog wel achterkomen.......ik kan wel huilen.... :negatief: :negatief: :negatief: :negatief: :negatief: :ripba8: :ripba8: :ripba8: :ripba8: :ripba8: :ripba8: :ripba8: :ripba8: :ripba8: :ripba8: :ripba8: :ripba8: :ripba8: :ripba8: :ripba8:



Nu een Oeroud Hollands wapen..met vizier...en... gifnaalden..... :thumb: :thumb: :atyourservice:


jamietagabundok

Citaat van: bananacreek op donderdag 15 januari 2015, 13:15:58
Nooit meer iets van gehoord en ik kende deze man ook niet................ :weetikniet: :weetikniet:





behoorlijk   :nederlandsevlag: klinkende naam ? Komt  ook wel in  :belgiesmiley: voor denk ik deze naam ? Maar ja het zou ook zo maar een Australier kunnen zijn.
Daar wemelt het ook van Nederlands klinkende namen.


Flink bedragje voor  :smiley-philippines: normen toch ?   Misschien overweegd de schutter nu zich zelf te verlinken voor een dergelijk bedrag,  want heb wel eens gelezen dat die in  :smiley-philippines: soms maar 5000 piso  beuren om iemand om te leggen  :negatief:

bananacreek

Citaat van: jamietagabundok op donderdag 15 januari 2015, 14:32:24
Citaat van: bananacreek op donderdag 15 januari 2015, 13:15:58
Nooit meer iets van gehoord en ik kende deze man ook niet................ :weetikniet: :weetikniet:





behoorlijk   :nederlandsevlag: klinkende naam ? Komt  ook wel in  :belgiesmiley: voor denk ik deze naam ? Maar ja het zou ook zo maar een Australier kunnen zijn.
Daar wemelt het ook van Nederlands klinkende namen.


Flink bedragje voor  :smiley-philippines: normen toch ?   Misschien overweegd de schutter nu zich zelf te verlinken voor een dergelijk bedrag,  want heb wel eens gelezen dat die in  :smiley-philippines: soms maar 5000 piso  beuren om iemand om te leggen  :negatief:


Kan soms ook @ P3000 gebeuren....voor buitenlandse doelen:  "BUY ONE TAKE TWO" ......... :lachen: :lachen: :ripba8: :ripba8:

bananacreek

"Duinwijk Apotheek"..............

Nummer 14.... :jajaja: :jajaja:

"Ja meneer Klootman....en waar is het recept van uw psychiater?"

"Door de Aswang gestolen?"......... :ikkeniebegrijp:

"Voelt u zich wel goed meneer?"

"Wat zegt U?...U heeft het "Rutte Syndrome?"

"Nummer 15?"......... :denk: :denk: :denk: :negatief: :negatief:




bananacreek

"Wakker worden Mark de thee is al koud....ze zijn al bij de Belgen geweest en de Belgen waren klaarwakker...........".. :thumb: :thumb: :happy: :happy:

"Straks ga je voor Jan Lul staan als het fout gaat"............. :jajaja: :jajaja: :denk: :denk:

Ja...ehhhhh..een goede morgen.....ik heb iets te vertellen......kijk we zagen het in het geheel niet zo snel aankomen.....maar de teruggekeerde strijders van de IS hebben toch ook recht op onze bijstand want tenslotte hebben ze een Nederlands paspoort?"  ....."De Belgen hebben gisteren gewoon geluk gehad"

bananacreek

Citaat van: bananacreek op vrijdag 16 januari 2015, 12:14:58
"Wakker worden Mark de thee is al koud....ze zijn al bij de Belgen geweest en de Belgen waren klaarwakker...........".. :thumb: :thumb: :happy: :happy:

"Straks ga je voor Jan Lul staan als het fout gaat"............. :jajaja: :jajaja: :denk: :denk:

Ja...ehhhhh..een goede morgen.....ik heb iets te vertellen......kijk we zagen het in het geheel niet zo snel aankomen.....maar de teruggekeerde strijders van de IS hebben toch ook recht op onze bijstand want tenslotte hebben ze een Nederlands paspoort?"  ....."De Belgen hebben gisteren gewoon geluk gehad"



:offtopic: :offtopic: :offtopic: :ontopic:???????//

Nee aan mijn Kloten....het gaat hier om de toekomst van mijn nog te ontvangen AOW die straks door de moslims in beslag gaat worden genomen......... :negatief: :negatief:......die Belgen doen er teminste nog wat aan om hun burgers te beschermen...............Wat zeg je Mark?....Je grootmoeder is van Hamond in Belgie?....Ja ik weet waar het ligt want op oefening vanuit Weert richting Budel en Hamont heb ik nog naast de weg op het Belgenland gedrukt zonder toilet papier want dat was DRIJFNAT..in 1977.."... :jajaja: :jajaja: :atyourservice: :atyourservice:

Links achter is de messroom voor den manschappen en ik bleef altijd langer zitten om zoveel mogelijk havermout of griesmeel op te strijken.... :lachen: :thumb: :happy:


Dat gebouw wat nu Edinburgh wordt genoemd was de voormalige BRAVO compagnie en de meeste instructeurs waren Indos en kwamen van het KNIL.... :thumb: :thumb:

Ode aan die gabbers van vroeger.............. :thumb: :thumb: :atyourservice: :atyourservice: :atyourservice:

[embed=640,525] <iframe width="420" height="315" src="//www.youtube.com/embed/lT_z__pDrc8" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>[/embed]

"Kijk sir Mark....Onze generatie de "Babyboomers" hebben ons kapot gewerkt in de jaren '60 en '70 en daarbij zoveel overuren gemaakt bij de koppelbazen in de steigerbouw van Stalen Steiger Holland in de vrieskou en sneeuw op de scheepswerven in Amsterdam en op de Hoogovens..dat je bijna van 40 meter en hoger naar beneden donderde.. en ons daarbij scheel betaald aan de premies voor de Sociale Verzekeringen enz. ...(althans dat dachten we toen)..en wat doen jullie nu met ons oudjes?....laten doorwerken tot we 68 zijn?...want het geld moet eerlijk verdeeld worden met eenieder die in ons land woont?..(wonen en hier wordt helemaal niet gesproken over WONEN EN WERKEN)....heeft u wel eens een Somalier zien werken in Nederland?...Nee?....wordt dan even wakker Vader"................moest er wel even uit....".............. :benweg: :benweg: :rennen: :rennen: :benweg: :benweg:


bananacreek

Hier vliegen ze vaak zonder naar rechts/links te kijken de Highway op............. :lachen: :ripba8: :ripba8:



bananacreek