Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek



Ik denk dat het nu peper dure stukken zijn want met een normale "bloemwerk" voor de late JFK (forumlid) daar betaalde ik al 600 pesos voor.....(November 2011)


bananacreek

Citaat van: bananacreek op dinsdag  6 januari 2015, 13:54:41


Ik denk dat het nu peper dure stukken zijn want met een normale "bloemwerk" voor de late JFK (forumlid) daar betaalde ik al 600 pesos voor.....(November 2011)



Ik denk dat de man nooit gepakt is...... :weetikniet: :weetikniet:







Op herhaling:





Grootste Klootzak op deze planeet van achteren genomen...maar toch netjes de pet af......ziet er echt uit als een Alien... :thumb:


Kon je van deze knuppel niet zeggen..."Roodhy" van Dumaguete forum...rottige smeerlap... :jajaja: :jajaja: :negatief:

Daarachter staat Ketelbinkie en ik zag hem een week of drie geleden maar hij draaide zijn hoofd om toen hij me herkende.... :lachen: :lachen: :lachen:



Broer van JFK en een zeer vriendelijke man met een hoop ervaring in Indonesia dacht ik....


Dit is Piet en dat was een man van vele "beloftes"........weigerde me ook te herkennen in de disco .......niemand wil me meer kennen.....ik heb geen idee waarom niet... :denk: :denk:.....ja nu begrijp ik het weer..... :crazy: :crazy: :crazy:



Verhuizing van Piet naar Valencia..............kon geen dank je wel van af....en hij stak geen vinger uit... :lachen: :lachen:



Speciale ingehuurde driver...het geachte forumlid Boomerang......... :atyourservice: :atyourservice:

Deur zit niet dicht....zie ik nu pas....vier strafpunten..... :denk: :jajaja: :jajaja:



Achteruit de gate............. netjes gedaan.met de spiegel... :thumb: :thumb:



bananacreek

Kan ik weer niet veranderen..... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Roohdy is een Mof...geile kattenneuker.. :jajaja:

En volgens hem is NIETS maar dan ook NIETS goed op den  :smiley-philippines:.......... :lachen: :lachen:


bananacreek

Of ik paranoid ben?............... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Waarom dat?....

Ohhhhh...dat kettinkje van de reservewielen?.... :lachen: :lachen:

Ja....wel...kijk...het zit zo..... :denk: :denk: :denk:............ :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:



bananacreek

Twee keer rijden...volle bak............ :jajaja:



Superman............... :thumb:



boldy

Klootzak ik denk dat jij te goed bent en mensen maken daar gebruik van.
Dan nadat je ze hebt geholpen kan je van hun de pleuris krijgen. Die mensen moeten ze allemaal op de brandstapel pleuren stelletje parasieten.
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Cosyns Guy

Citaat van: boldy op dinsdag  6 januari 2015, 17:34:04
Klootzak ik denk dat jij te goed bent en mensen maken daar gebruik van.
Dan nadat je ze hebt geholpen kan je van hun de pleuris krijgen. Die mensen moeten ze allemaal op de brandstapel pleuren stelletje parasieten.
Tis van je eigen volk dat je het moet hebben... :biggrinn:

bananacreek

Ja...wel zo gebeurd dat af en toe....maar ik blijf een gierige Hollander.... :thumb: :thumb: :happy: :happy:

Nu de euro aan het sterven is moet je de broeksriem wel een beetje aanhalen....



Het was ergens in 2001....0.83 US$......maar dat hebben we ook overleefd............... :happy: :happy:

bananacreek