Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Het is hier steen koud met 24 graden......... :denk: :denk:

Ok...dat voelt iets beter aan...


bananacreek


gertve

Citaat van: bananacreek op maandag  5 januari 2015, 06:46:08

Mooi camouflage spul........... :thumb: :thumb:


Dan zou ik niet de millitaire verf gebruiken, daar schijnt wat mis mee te zijn  :neeneenee:

pierrevanwies

ken de naam in het engels niet   :weetikniet:  maar in cebuano heet het singkamas SING-KA-MAS'
smaakt zit ergens in de omgeving van een droge peer........

    .

bananacreek

Nieuwe vooraad .... :thumb:

Wordt flink mee gegooid en worden niet "beurs" zoals een appel?... :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek

Citaat van: gertve op maandag  5 januari 2015, 10:17:50
Citaat van: bananacreek op maandag  5 januari 2015, 06:46:08

Mooi camouflage spul........... :thumb: :thumb:


Dan zou ik niet de millitaire verf gebruiken, daar schijnt wat mis mee te zijn  :neeneenee:

Ja, alleen in Nederland.....neem ik aan... :weetikniet:

bananacreek


bananacreek

Ik had gisteravond in de disco na 9 SML ruzie met een Japanner en een Koreaan....en ik wilde alleen maar de Jap helpen...maar die wees me af...... :negatief: :negatief:

Ik speelde redelijk want trok een volle dansvloer met oude Rock&Roll "remixes"............ :dance: :dance:

De Koreaan maakte opmerkingen tegen de Jap en die Jap is een goede klant...maar de Jap reageerde op mij af..... :lachen: :lachen: :negatief: :negatief:

Ik had gelijk een kort antwoord


Ik greep de Koreaan bij de keel..........was dan ook niet zo "smart"..... :lachen: :negatief: :negatief: :crazy: :crazy: :denk: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Vecht je redelijk tegen de Melanoma........... om dan alsnog te sterven in de disco..... :lachen: :negatief: :ripba8: :ripba8:

Wat later dacht ik dat de manager me uitlachte en ging ik tegen haar tekeer............... :lachen: :lachen: :denk:


bananacreek


bananacreek





Ok werkt weer @ P51000 repair (including new AVR)....maar voor hoelang?....gelukkig zijn de brownouts hier veel minder vergeleken met vroeger maar dat gaat afhangen van de stormen die nog gaan komen....