Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Nog een paar foto's van Xmas party 2014 Why Not.....(lang niet hetzelfde als voorgaande jaren)






louis

Citaat van: bananacreek op dinsdag 30 december 2014, 12:40:50
Gisternacht om ongeveer 0.200 uur een zeven uur durende "brownout"...



Ik kwam om ongeveer 01.15 thuis met 8 SML en moest een plasje plegen toen het al brownout was en het was pikdonker opmdat de "stormschotten" voor de schietgaten zaten en had geen zaktantaarn op het nachtkastje (van pallisander) gelegd en liep met mijn stomme kop de verkeerde kant uit en knalde een mooie schemerlamd tegen de plavuizen....en eindelijk had ik de richting te pakken maar knalde met mijn kop tegen de entrancedoor............en toen liep het zeik me over den benen.............ik heb genoeg van die muis............. :ripba8: :ripba8: :ripba8: :ripba8:.... :jajaja: :jajaja: :negatief: :negatief:



He, Creek heb je geen emergency lights boven op de kast staan .

http://www.wardandwilson.co.uk/MyFiles/Images/Lighting/elight10.jpg

Zo,n lamp hoort bij de basis benodigheden , zoals tv, koelkast ,ventilator ed.
Maar 7 uur is wel wat lang, maar je kan 1 lamp uit zetten. Je moet toch niet de hele nacht met licht op slapen

bananacreek


bananacreek

Citaat van: louis op dinsdag 30 december 2014, 13:43:02
Citaat van: bananacreek op dinsdag 30 december 2014, 12:40:50
Gisternacht om ongeveer 0.200 uur een zeven uur durende "brownout"...



Ik kwam om ongeveer 01.15 thuis met 8 SML en moest een plasje plegen toen het al brownout was en het was pikdonker opmdat de "stormschotten" voor de schietgaten zaten en had geen zaktantaarn op het nachtkastje (van pallisander) gelegd en liep met mijn stomme kop de verkeerde kant uit en knalde een mooie schemerlamd tegen de plavuizen....en eindelijk had ik de richting te pakken maar knalde met mijn kop tegen de entrancedoor............en toen liep het zeik me over den benen.............ik heb genoeg van die muis............. :ripba8: :ripba8: :ripba8: :ripba8:.... :jajaja: :jajaja: :negatief: :negatief:



He, Creek heb je geen emergency lights boven op de kast staan .

http://www.wardandwilson.co.uk/MyFiles/Images/Lighting/elight10.jpg

Zo,n lamp hoort bij de basis benodigheden , zoals tv, koelkast ,ventilator ed.
Maar 7 uur is wel wat lang, maar je kan 1 lamp uit zetten. Je moet toch niet de hele nacht met licht op slapen

Normaal slaap ik nooit met verlichting....maar kwam van de disco en vergat een flashlight bij de hand te zetten....ja die lampen komen hier in verschillende merken en prijsklasses...

Normaal is het geen probleem als er een brownout is als ik op bed lig...maar op dat moment moest ik zo nodig dat ik de verkeerde kant uit liep..........

De brownouts zijn hier nu VEEL en VEEL minder als bijvoorbeeld in de jaren '87 tot '97

Toen gebeurde het vaak dat je wel twintig brownouts per etmaal had...en ook vaak de heel korte brownouts die vaak fataal werden voor koelkasten enz enz....(voor de mensen zonder "power-delay" beveiligingen....

voorbeeld:


bananacreek

Nu begruik ik dit.......... en werkt PERFECTO

Overdag draait de compressor van de ref. ongeveer 52 minuten (normaal zonder timers)...maar in de urenschakeling draait de ref. maar 8 minuten...zeer eenvoudig te bedienen....dus veel en veel minder ice, maar toch op de juiste temperatuur......... :thumb: :thumb:


bananacreek

Youtube share werkt weer niet.............. :negatief: :negatief:

www.youtube.com/watch?v=CEIwevHHuZo&list=UUG_1bVKCcsSYJTYb-77romw

boldy

Hey klootzak van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne jaarwisseling.
het leven is net een lul keihard en veel te kort

gertve

Een hele fijne dag toegewenst, en gefeliciteerd met je verjaardag!  :congratualtionsis0: Op je gezondheid  :drunk: :shots:

Adik

Van Harte! Nog vele gezonde jaren en een geweldig jaar toegewenst.

bananacreek