Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Herbie

Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

bananacreek

Dank u allen van de beleefden voor de felicitaties...maar het is pas morgen mijn verjaardag......en zal wel een tampo dag worden.... :weetikniet: :weetikniet: :denk:.....en zal waarschijnlijk dienst moeten doen in de disco....normaal op maandag............ :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:








dozo


bananacreek


bananacreek

 :ripba8: :ripba8: :ripba8:......rijke persoon zo te zien?...... :weetikniet:



Bloemschikken daar zijn ze toch wel goed in hier op dee  :smiley-philippines: neem ik aan

Mijn vader werkte vroeger als Hovenier in Ijmuiden Oost en in zijn vrije tijd werkte hij bij een neef die een bloemenzaak in Beverwijk had op de Galgenweg (Piet van der Meij) en daar leerde hij dat bloemschikken enz... :thumb:.




bananacreek

Gisternacht om ongeveer 0.200 uur een zeven uur durende "brownout"...



Ik kwam om ongeveer 01.15 thuis met 8 SML en moest een plasje plegen toen het al brownout was en het was pikdonker opmdat de "stormschotten" voor de schietgaten zaten en had geen zaktantaarn op het nachtkastje (van pallisander) gelegd en liep met mijn stomme kop de verkeerde kant uit en knalde een mooie schemerlamd tegen de plavuizen....en eindelijk had ik de richting te pakken maar knalde met mijn kop tegen de entrancedoor............en toen liep het zeik me over den benen.............ik heb genoeg van die muis............. :ripba8: :ripba8: :ripba8: :ripba8:.... :jajaja: :jajaja: :negatief: :negatief:

bananacreek

De generator van de Why Not heeft het begeven (voor de zoveelste maal) en de rotor needs to be rewinded...en dat wordt een dure zaak neem ik aan....






Dat is al een oude surplus generator...........

bananacreek

Voorbeelden surplus generators Philippine Sales

(meestal Korea en Japan)

Meest voorkomend merk uit Japan




Zoiets staat bij de Why Not


Cummins USA surplus

bananacreek

Sommige berichten kan ik wel veranderen (schrijf fouten) die nog niet eens beantwoord zijn........ en andere weer niet.............. :negatief: :negatief: :weetikniet: :weetikniet:

bananacreek

Citaat van: bananacreek op dinsdag 30 december 2014, 12:55:29
Sommige berichten kan ik wel veranderen (schrijf fouten) die nog niet eens beantwoord zijn........ en andere weer niet.............. :negatief: :negatief: :weetikniet: :weetikniet: