Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Ik hoorde vanmiddag dat er een blanke in de disco was en met een hoertje ging stappen maar vergat zijn tasje op de tafel naast Chico's reastaurant.....hier

Dit zijn geen hoertjes maar serveersters getting ready for the Why Not  beach party...................


De tas werd opengemaakt door de echtgenoot van de manager en waarempel daar zat 1.000.000.00 (één miljoen) pesos in maar ook een iD card en een telefoon nummer en de eigenaar werd gebeld en die kwam later om de tas met inhoud op te halen....en hij gaf 200 pesos as TIP............ :lachen: :lachen: :lachen:

Wat een gieregaard.....maar hij was geen Nederlander.............. :lachen: :lachen: (joke only...dus geen burgeroorlog tussen de  :nederlandsevlag: aub..?)..... :lachen: :lachen:.

bananacreek

Citaat van: Wuppie op zondag 28 december 2014, 11:08:16
Mijn antwoord  is gericht aan AMICE.....

Sorry Babanacreek....

Ok dank u beleefd..... maar Amice is een vriend van mij en vrienden gaan hier door dik en dun............. :lachen: :lachen: :thumb:

boldy

Dan ben je wel een vuile krent ja.
Door zulke mensen geef ik niks terug en hou het lekker voor mijzelf  :jajaja:
Nou ok, de tas zelf zou ik dan terug geven maar het geld zou er ALLEMAAL uit zijn  :lachen:  :jajaja:.
het leven is net een lul keihard en veel te kort

daf105paccar

Citaat van: bananacreek op zondag 28 december 2014, 11:18:30
Citaat van: Wuppie op zondag 28 december 2014, 11:08:16
Mijn antwoord  is gericht aan AMICE.....

Sorry Babanacreek....

Ok dank u beleefd..... maar Amice is een vriend van mij en vrienden gaan hier door dik en dun............. :lachen: :lachen: :thumb:
Hold the presses.............nieuwe headline:
"Banana wordt babana"

bananacreek

Citaat van: boldy op zondag 28 december 2014, 11:19:57
Dan ben je wel een vuile krent ja.
Door zulke mensen geef ik niks terug en hou het lekker voor mijzelf  :jajaja:
Nou ok, de tas zelf zou ik dan terug geven maar het geld zou er ALLEMAAL uit zijn  :lachen:  :jajaja:.

Ik ook ....en ik zou de helft aan de armen in de bergen geven (materialen...geen geld)........ :happy: :happy:

De andere helft?....aan de R.K kerk?..........Jehova Witnesses............... :neeneenee: :neeneenee:

Holy Water........ :happy: :happy:

bananacreek

Citaat van: daf105paccar op zondag 28 december 2014, 11:20:50
Citaat van: bananacreek op zondag 28 december 2014, 11:18:30
Citaat van: Wuppie op zondag 28 december 2014, 11:08:16
Mijn antwoord  is gericht aan AMICE.....

Sorry Babanacreek....

Ok dank u beleefd..... maar Amice is een vriend van mij en vrienden gaan hier door dik en dun............. :lachen: :lachen: :thumb:
Hold the presses.............nieuwe headline:
"Banana wordt babana"

Babana........... :jajaja:


Amice

Citaat van: Wuppie op zondag 28 december 2014, 11:08:16
Mijn antwoord  is gericht aan AMICE.....

Sorry Babanacreek....

Uw belofte (uw 2e en dat zou uw laatste post zijn )houd u nu al niet dus het aard van het beestje komt er nu al uit en dat nog terzijde van de posting van een medeforum lid,waar u daar altijd mee overhoop blijkt te liggen die u aldus terecht intrigant noemt.

@ Creek hij woont in bataan.  :thumb:


Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek

Citaat van: Amice op zondag 28 december 2014, 11:27:48
Citaat van: Wuppie op zondag 28 december 2014, 11:08:16
Mijn antwoord  is gericht aan AMICE.....

Sorry Babanacreek....

Uw belofte (uw 2e en dat zou uw laatste post zijn )houd u nu al niet dus het aard van het beestje komt er nu al uit en dat nog terzijde van de posting van een medeforum lid,waar u daar altijd mee overhoop blijkt te liggen die u aldus terecht intrigant noemt.

@ Creek hij woont in bataan.  :thumb

Dank u........ gelijk even een text naar............agent 008....want die zit nu in Bulacan en die komt dan morgen eerst naar Olongapo.......... :thumb: :thumb: :atyourservice: :atyourservice:

Meet agent 008........(alias The Killing Smile)... :atyourservice: :atyourservice:........ :ripba8: :ripba8: :ripba8:


bananacreek

Citaat van: bananacreek op zondag 28 december 2014, 11:24:49
Citaat van: boldy op zondag 28 december 2014, 11:19:57
Dan ben je wel een vuile krent ja.
Door zulke mensen geef ik niks terug en hou het lekker voor mijzelf  :jajaja:
Nou ok, de tas zelf zou ik dan terug geven maar het geld zou er ALLEMAAL uit zijn  :lachen:  :jajaja:.

Ik ook ....en ik zou de helft aan de armen in de bergen geven (materialen...geen geld)........ :happy: :happy:

De andere helft?....aan de R.K kerk?..........Jehova Witnesses?.......de geile Mormons?........ :neeneenee: :neeneenee:

Holy Water........ :happy: :happy:


Lenn

Mijn oprechte exuses voor het bevuilen van Uw topic, maar kon het ff niet laten, zou graag agent 008 in de ware ontmoeten.