Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Het varken is uitgelaten voor de ochtend wandeling en heeft verkoeling nodig..... :lachen: :jajaja:



bananacreek

Citaat van: bananacreek op vrijdag 26 december 2014, 13:45:26
Gelijk weer in den prijzen en die gasten onderhouden hun materiaal zeer slecht en maar weinig hebben extra voetsteunen voor de tweede passagier en die kosten toch maar weinig en gaan een paar jaar mee............... :negatief: :negatief: :jajaja:






Elke keer prijs.... :lachen: :lachen:


bananacreek

Al een paar keer was deze "overflow" (ben de naam weer kwijt) gerepareerd.....maar zodra het hier goed gaat regenen word het een woeste zaak.....















Dan maar een zwembad van maken.... :happy: :happy:


bananacreek

Op de terugweg...leuk huisje...



Met een leuke oldtimer.......... :thumb:





Maar weet niet of er een origiele motor in zit want de "Pijp" is missing zoals op het voorbeeld hieronder....


bananacreek

Genoeg voor vandaag en nu maar kijken of er al een "wapenstilstand" is tussen den  :nederlandsevlag: en  :belgiesmiley:.... :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet: :hoedjeaf:


bananacreek

Ik kan mijn berichten niet meer veranderen om taalfouten te corrigeren..... :negatief: :negatief: :negatief:...is dit het eerste resultaat ban de  :nederlandsevlag:  :belgiesmiley: oorlog?...... :denk: :weetikniet: :weetikniet:


nils

Nee,
Citaat van: bananacreek op vrijdag 26 december 2014, 14:51:53
Ik kan mijn berichten niet meer veranderen om taalfouten te corrigeren..... :negatief: :negatief: :negatief:...is dit het eerste resultaat ban de  :nederlandsevlag:  :belgiesmiley: oorlog?...... :denk: :weetikniet: :weetikniet:
Ik weet niet of ze in Belgie een patatje oorlog kennen. 
Maar als ik in Belgie ben eet ik graag frietjes bij een frietkot. :eat1ow4:

Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op vrijdag 26 december 2014, 13:43:10
Citaat van: Lorre op vrijdag 26 december 2014, 13:36:25
Bananacreek, dit ritueel noemt men Tequila Boom Boom: je neemt een likje zout, je kapt je tequila achterover en je neemt een hap van een citroen of een limoen.


Ok...dank ....maar wat is de bedoeling van het zout?.....show?... :weetikniet:




Is iets historisch het zout...zie onderliggende tekst,gevonden op het internet.

Tequila
Waarom drinken we tequila met zout en citroen?
Oorspronkelijk was tequila een drank voor de arme bevolking van Mexico. Het ging niet om de verfijnde smaak. Met zout kon je de smaakpapillen net genoeg verdoven om de drank naar binnen te kunnen werken. Dat moest dan wel in één teug en met een schijfje citroen pal daarna, anders kwam de intens bittere smaak alsnog naar voren. Het zout- en citroenritueel bleef een traditie, ondanks de verbeterde kwaliteit van de tequila.

Pinocchio

Citaat van: bananacreek op vrijdag 26 december 2014, 14:51:53
Ik kan mijn berichten niet meer veranderen om taalfouten te corrigeren..... :negatief: :negatief: :negatief:...is dit het eerste resultaat ban de  :nederlandsevlag:  :belgiesmiley: oorlog?...... :denk: :weetikniet: :weetikniet:



@ Bananacreek,

De geplaatste Nederlandse vlag is dan wel correct maar de Belgische vlag met enkel Vlaamse leeuw is dat niet.
Je vergeet de Waalse haan en de Brusselse iris, en dat zijn zaken die ze in het zuiden van het land heel ernstig nemen.
Bij herhaling van deze zwaarwichtige feiten wordt je minstens voor 3 jaar verbannen om je kop in Wallonie te laten zien. :lachen:

bananacreek

Citaat van: Pinocchio op zaterdag 27 december 2014, 00:00:40
Citaat van: bananacreek op vrijdag 26 december 2014, 14:51:53
Ik kan mijn berichten niet meer veranderen om taalfouten te corrigeren..... :negatief: :negatief: :negatief:...is dit het eerste resultaat ban de  :nederlandsevlag:  :belgiesmiley: oorlog?...... :denk: :weetikniet: :weetikniet:



@ Bananacreek,

De geplaatste Nederlandse vlag is dan wel correct maar de Belgische vlag met enkel Vlaamse leeuw is dat niet.
Je vergeet de Waalse haan en de Brusselse iris, en dat zijn zaken die ze in het zuiden van het land heel ernstig nemen.
Bij herhaling van deze zwaarwichtige feiten wordt je minstens voor 3 jaar verbannen om je kop in Wallonie te laten zien. :lachen:

Ik ben er alleen maar gepasseerd op weg met de auto naar de luchthaven Luxemburg (1974) (via die tank langs de weg daar ergens in de Ardennen) auto naast de luchthaven geparkeerd...en met een rotgang naar Jamaica via Bahamas (Nassau) met oftewel Icelandic Air of -Air Bahamas en bij terugkomst bleek dat alleen maar het koetswerk van de auto overgebleven was.... :lachen: :lachen: (was dan ook een weggooi auto, had de kentekenplaten er al afgehaald) ... :lachen: :lachen:

Daarna via Bruxxeless en Parijs naar Barcelona en daar werd mij autoradio gestolen terwijl ik aan het bierdrinken was en mijn  :nederlandsevlag: partner zonodig naar den hoeren moest...(1978)..... :negatief: :negatief: