Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

De gewoonte hier op de Xmas parties is dat er enkele waitresses met een glaasje drank komt ( deze keer tequilla) en dat komt met calamansie en zout en moet je in één keer achterover drukken...om je wat dronken te maken.....maar het zout en calamansie moest ik niet....(heb geen idee waar het zout voor is.... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:)

Ik heb er een stuk of vijf gehad en vond het wel lekker naast de 8 SML's............ :happy: :thumb:





Video clips straks aan beginnen....

Lorre

Bananacreek, dit ritueel noemt men Tequila Boom Boom: je neemt een likje zout, je kapt je tequila achterover en je neemt een hap van een citroen of een limoen.

bananacreek

Voor het eerst sedert een paar maanden naar de bergen om te kijken of de wond dicht zou blijven.......... :weetikniet: :weetikniet:



Maar op het Xmas party bijna een 30 minuten non stop als een gek gedanst (disco) ...en dat ging uitstekend.... :dance: :dance:

Begon gelijk weer te regenen toen we ne de bergen in kwamen.... :negatief: :negatief:



bananacreek

Citaat van: Lorre op vrijdag 26 december 2014, 13:36:25
Bananacreek, dit ritueel noemt men Tequila Boom Boom: je neemt een likje zout, je kapt je tequila achterover en je neemt een hap van een citroen of een limoen.


Ok...dank ....maar wat is de bedoeling van het zout?.....show?... :weetikniet:




bananacreek

Gelijk weer in den prijzen en die gasten onderhouden hun materiaal zeer slecht en maar weinig hebben extra voetsteunen voor de tweede passagier en die kosten toch maar weinig en gaan een paar jaar mee............... :negatief: :negatief: :jajaja:




bananacreek

2" waterpipe ...PE (poly ethy........enz) en de goede ISO kwaliteit (dikwandig) gaat jaren en jaren meer onder de hete zon.... :thumb:




bananacreek


bananacreek

.



Ok ...genoeg voor vandaag...even bijkomen......... :lachen: :lachen:

Nog een jonge Carabao

bananacreek


bananacreek

Deze jongen is een jaar of zestien neem ik aan en die was een keer als kleiner kind opgenomen voor wat dan ook in het provincial hospital en kreeg door een fout een grote overdosis van een bepaald medicijn toegediend met als gevolg een geestelijke en lichamelijke handicap...kijk naar de linkerhand...en hij kan ook niet goed meer lopen....

Ik vroeg of de ouders een zaak hadden aangespannen tegen de personen verantwoordelijk...maar dat hadden ze dan niet gedaan omdat ze straatarm zijn en dan verlies je al voordat je begint.....