Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

#17670
Kan het artikel niet vinden.... :negatief: :negatief:

Ok even zijn foto van Internet:



Valt me mee dat het SWAT team er niet bijgeroepen werd..... :lachen:


Waarschijnlijk te druk bezig.............. :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:




Incident in Lee Plaza...(na het incident in Robinsons Dumaguete)

http://www.centertechnews.com/2014/09/mark-cohen-denied-entrance-to-lee-super-plaza-mall-resulted-to-injury.html

Deze man is geheel geschift......Ook ik (den Klootzak) is geheel geschift (en Paranoid)....maar het verschil zit er in Dat Mr. Cohen de ganse wereld naar zijn hand wil zetten en geen enkel respect voor de  :smiley-philippines: heeft.....en wat dat betreft zie ik het toch wel anders.....ik woon hier nu bijna 36 jaar en ben het af en toe niet eens met bepaalde dingen zoals het gedrag in het verkeer enz enz....maar dat zal ik dan toch maar moeten slikken...zo niet...daar is de airport.... :benweg: :benweg: :benweg: :benweg: :daag: :daag:

Ik zal er toch vanuit moeten gaan dat we (ik) hier als buitenlander als "gast" zijn (ook de permanent residents) en dat ik mij zal moeten aanpassen aan de cultuur en normen en wetten van de  :smiley-philippines: en niet andersom..........er zit weinig anders op als je niet in de moeilijkheden wilt komen zoals die Cohen nu ...en vele anderen voor hem....hij helpt de image van alle blanken hier flink naar den kloten............... :negatief: :negatief: :negatief:

Nu eerst maar even wachten op de video upload.....kan wel even duren vandaar wat arbeidsvitaminen...gebracht door de "De Evangelische Omroep"

[yt=640,505]n4oHkkueW4U [/yt]

bananacreek

Citaat van: josv op zaterdag 20 december 2014, 12:49:47
Citaat van: Lorre op zaterdag 20 december 2014, 12:47:01
Citaat van: bananacreek op zaterdag 20 december 2014, 12:18:09Dus even zoeken en dan terug komen.....overtime?....kan ik even vangen inclusief de kerstbonussen van 2013 en 1014?..... :jajaja: :jajaja: :denk: :denk:

Bananacreek wenst een duizend jaar oude bonus?  :biggrinn: :biggrinn:

Hoog inzetten Lorre, met het oog op afdingen  :happy2:

Ja...ja....even een kleine "blackout"................. :crazy: :crazy:.....sorry moest 2014 zijn ............ :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

bananacreek

Gisteren weer iemand dood gereden door een Ceres Liner (No.7506) en de bus ging er vandoor............... :benweg: :benweg: :benweg: :jajaja: :jajaja:


bananacreek

#17673
Citaat van: bananacreek op zaterdag 20 december 2014, 12:18:09
Laatste Nieuws:....zegt het voort...zegt het voort............

Later een videoclip maar nu even de "bottomline"

Dit is hier Mr. Mark Cohen op deze foto @ Robinsons Dumaguete.....kan het artikel niet meer terugvinden...........toch even proberen Kloot...je bent allen maar te lui en dan kom je gelijk weer met een mooi excuus................ :negatief: :negatief:



Dus even zoeken..............

Bottomline: Mr. COHEN was declared as PERSONA NON GRATA by the Dumaguete city council ( 9 votes vs 1 vote)...... :thumb: :thumb: :happy: :happy:

Dus even zoeken en dan terug komen.....overtime?....kan ik even vangen inclusief de kerstbonussen van 2013 en 1014?..... :jajaja: :jajaja: :denk: :denk:

Het besluit om hem als PERSONA NON GRATA te beschouwen (city ordinance.....nog nooit voorgekomen in Dumaguete city.... :lachen: :lachen:) werd ergens al in September of October genomen, maar Cohen is een zaak aangegaan voor LIBEL tegen een aantal personen van de city council en heeft nu als lawyer Atty. Joel Obar en Obar diende een motion in bij de city council om op de betrokken uitspraak terug te komen....en iedere councillor kreeg het woord en alleen eentje wilde gaan op de door Obar verzochte "reconsideration" van de bestaande uitspraak maar de rest van de councillors bleven bij hun vroegere besluit.......... nu te meer dat er ook tijdens deze betrokken session meerdere andere incidenten naar voren kwamen waarbij Cohen de Filipijnen door het slijk haalde.... enz................. :jajaja: :jajaja: (bv. in de Silliman Porttal Hall).

De man is NIET blind maar WIL kost wat het kost zijn schoothond (mooie hond natuurlijk) overal naar binnen brengen...ook in de supermarket van Lee Plaza  zoals hierboven in de link vermeld.........mag hij NIET naar binnen dan gaat hij gewoon op de grond liggen en versperd de ingang enz enz....

Dan nog wordt het een zaak voor de BI want niemand (zelfs de rechtbank niet) kan de man deporteren naast de BID ....

De verlenging van zijn visum is nu naar manila gestuurd en dat gaat natuurlijk afgewezen worden nu het hoofd van de BI in Dumaguete ook een kopie van de city council resolution naar de BID in Intramuros heeft gestuurd en die man is nu totaal zat en ziek van die Cohen zoals vele anderen inclusief de blanke community... :jajaja: :jajaja:

Hier de clip met een "fragment" van de city councill hearing van afgelopen vrijdag..........

[yt=640,505]0n5ht4Gi--Q [/yt]

The civil courts hebben niets van doen met het begrip en de daad van "overstaying"............zuiver een BID aangelegenheid...

toyoke


bananacreek


bananacreek


peldoman

Citaat van: bananacreek op zondag 21 december 2014, 12:42:09
IQ Special.... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:


Als je er 1 koopt kost die 68.00  koop je er 2 dan 55.00 per stuk  koop je er 3 dan 50.00 per stuk.

dozo

leuke instinker,maar nog steeds goedkoop, kost in :nederlandsevlag:over 5euro. :lachen: :happy:

bananacreek

#17679
Hier komen we niet meer terug.................. :lachen: :neeneenee: :neeneenee: :negatief: :negatief:



Waar niet?

Dit is een cellphone shop waar een goede (male) verkoper werkt die niet ziek is van backup related quesions....goede jongen...en zijn ex liefde was mijn ex huishoudster een keer voor twee dagen....

De "eigenaars" van de store zijn een Chinees met zijn vrouw......Geen  :smiley-philippines: Chinees maar een import............

Dus wilde ik twee cellphones bespreken en de jongen hielp mij maar werd plosteling weggeroepen door de vrouw van de eigenaar (haar echtgenoot was er niet) die besliste dat hij ander werk moest doen....en dat nam ik niet en sprak haar aan..(iedereen die daar werkt haat haar omdat ze altijd tekeer gaat tegen haar personeel...en ze behandeld haar personeel als slaven)..... :negatief: :negatief:)

Ze vertelde me dat je jongen druk was met andere werkzaamheden...ik ik zei: "But madam.... I am a customer and want to buy two cellphones...what are you doing".... :negatief: :negatief:

She said: "No he is busy now"

Ik zei: "Look mrs Chinaman....I bought more than 22 cellphones form my housekeepers in your store...so don't give me the crab that he is busy with other things while he has been entertaining me two minutes earlier".................

"You think that the Philippines is already a province of China?"

"I will fill a complaint against you with the DTI" (Department of Trade and Industry)

"I will likewise put you on the Jones Manaba show on the radio"

"I will also put this story on face-book"

"I will go out now and never come back...and I really hope you paid the employers share of the SSS premiums for your workers....because if not............................. :ripba8: :ripba8:"

"HASTA LA VISTA...I WILL NOT BE BACK"

Stomme Trut...............maar de echtgenoot is een redelijke man.......en de naam van de store is op een Filippijn geregistreerd.....