Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

#17661
Local (regular) carrots in het midden @ P120/kg...en dat is peperduur vergeleken met soms @P60/kg en dit is rotzooi zo te zien....

Imported carrots @ P150 kg.......voor het eerst in Lee Plaza en zien er goet uit en ik heb er twee stuks gekocht om als snack op te knabbelen... :jajaja: :thumb: :thumb:


bananacreek

Red peppers @ P200/kg..... :negatief: :negatief: :negatief:



Red Onions @ P60/kg en dat is niet gek vlak voor Xmas....normaal ook tegen de P180/kg (kerst prijs)

bananacreek

Niet belangrijk genoeg.....(murder US Marine)............dus kan in het hoekje worden geplaatst..... :lachen: :lachen:


bananacreek

Van Melanoma related:

Die  :smiley-philippines: zijn zeer goed met dit soort "muziek" en wordt voor allerlei doeleinden gespeelt...maar is geboren uit parades zoals SINULOG in cebu city..(8 en 9 January elk jaar).








bananacreek

Laatste Nieuws:....zegt het voort...zegt het voort............

Later een videoclip maar nu even de "bottomline"

Dit is hier Mr. Mark Cohen op deze foto @ Robinsons Dumaguete.....kan het artikel niet meer terugvinden...........toch even proberen Kloot...je bent allen maar te lui en dan kom je gelijk weer met een mooi excuus................ :negatief: :negatief:



Dus even zoeken..............

Bottomline: Mr. COHEN was declared as PERSONA NON GRATA by the Dumaguete city council ( 9 votes vs 1 vote)...... :thumb: :thumb: :happy: :happy:

Dus even zoeken en dan terug komen.....overtime?....kan ik even vangen inclusief de kerstbonussen van 2013 en 1014?..... :jajaja: :jajaja: :denk: :denk:

bananacreek

Eerst even afmaken voor het zoeken....

City Council...video clip nu aan het uploaden......... :thumb: :thumb: :happy: :happy:




peldoman

Goed nieuws!
Die idioot moesten ze persona non grata voor de hele wereld maken! :jajaja:

Op YouTube staan er genoeg filmpjes over hem.

Lorre

Citaat van: bananacreek op zaterdag 20 december 2014, 12:18:09Dus even zoeken en dan terug komen.....overtime?....kan ik even vangen inclusief de kerstbonussen van 2013 en 1014?..... :jajaja: :jajaja: :denk: :denk:

Bananacreek wenst een duizend jaar oude bonus?  :biggrinn: :biggrinn:

josv

Citaat van: Lorre op zaterdag 20 december 2014, 12:47:01
Citaat van: bananacreek op zaterdag 20 december 2014, 12:18:09Dus even zoeken en dan terug komen.....overtime?....kan ik even vangen inclusief de kerstbonussen van 2013 en 1014?..... :jajaja: :jajaja: :denk: :denk:

Bananacreek wenst een duizend jaar oude bonus?  :biggrinn: :biggrinn:

Hoog inzetten Lorre, met het oog op afdingen  :happy2:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....