Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Hier staat hij in de keuken van Mifune Restaurant................ :jajaja: :thumb:

Zeer vriendelijke man en kan zeer goed zingen (in het Japans)....... :thumb: :thumb:









De meeste waitresses daar komen uit de Why Not

http://mifunedumaguete.blogspot.com/2013/09/mifune-eating-out-is-fun.html

[yt=640,505]JJ91ikAhJ5Q [/yt]

bananacreek

Maandag aanstaande Xmas party in de Why Not en deze keer weer foto's nemen neem ik aan.....dit is van een jaar of drie geleden...




bananacreek

Citaat van: bananacreek op dinsdag 16 december 2014, 12:52:41
Maandag aanstaande Xmas party in de Why Not en deze keer weer foto's nemen neem ik aan.....dit is van een jaar of drie geleden...





Die in het blauw stond een keer naast bar No.3 en trok de blouse (andere kleur dan deze) van haar borst en liet mij de "verplichte jaarlijkse controle" op huidkanker uitoefenen... :thumb: :thumb: :happy: :happy:...ik kreeg bijna een hartaanval van de maat....(ze had al heel wat op)..... :jajaja: :jajaja: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :denk: :denk:

bananacreek

Zeer vriendelijk meisje ....maar werkt daar niet meer.........


bananacreek



Hoi mafkees.....waarom is mijn AOW naar beneden vanaf January 2015?................... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :negatief: :negatief:


Ja...nu begrijp ik het......... :negatief: :negatief:




boomerang

Citaat van: bananacreek op dinsdag 16 december 2014, 13:35:55


Hoi mafkees.....waarom is mijn AOW naar beneden vanaf January 2015?................... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :negatief: :negatief:


Ja...nu begrijp ik het......... :negatief: :negatief:





:thumb:
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

bananacreek

25 pesos per kg en die dingen wegen tussen de drie en vier kilo's................Goed spul... :thumb: :thumb: :happy:


bananacreek


bananacreek

Ik heb bij Lee plaza nog nooit zulk een langer rij gezien van mensen die op hun tassen enz wachten .... :lachen:

Dumaguete is tussen gisteren en het einde van dit jaar bordevol met mensen kopen...kopen en kopen... :jajaja:



Een aantal hadden me toch goed in de smiezen zo te zien..... :lachen: :lachen: :thumb:

Zeer veel blanken nu in Dumaguete... :negatief: :negatief:

bananacreek

#17649
Wat een lage prijzen hedendaags.........PLASMA tv.... :thumb:

Ik kocht een Sony van ongeveer dezelfde maat een paar jaar geleden voor P107,000.00.....(geen Plasma maar LCD)....... :negatief: :negatief: :negatief: