Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Lorre


boomerang

Citaat van: Lorre op maandag 15 december 2014, 01:44:30
Hoeveel keer is die teef nu al bevallen?

Die teef is inmiddels 6 jaar oud en 4 maal bevallen. Zij is nu met pensioen.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

pierrevanwies

inmiddels ziet beir[albert] er zo uit....komt net uit de baseng hier 

  .

pierrevanwies

hier mooie selfie van segers die ook net uit de baseng komt .

    .

bananacreek

Citaat van: bananacreek op zondag 14 december 2014, 16:42:31
Natuurlijk niet altijd even recht zoals hier.....



Ik kocht gisteren "6x6" x 11feet cocolumber @ P18 per boardfoot......en dat was dan (6x6:12) x 11' xP18 = P504

Maar ik kocht ook (morgen een foto) "2x3"x8' en daar zat rotzooi tussen als je het niet zelf kan uitzoeken em dat is hetzelfde vroeger met de Lawa-an en nu met de Mahogany omdat Lawa-an niet meer verkocht mag worden en de Mahogany is keihard en daar heb je problemen mee om een spijker in te krijgen en komt op ongeveer P32 per boardfoot (dacht ik maar kan ook iets duurder zijn en kan de rekening nu niet vinden want dan moet ik weer een kast open doen en daar word ik moe van.... :lachen: :lachen:)



Als je hier hout koopt bij Duplamilco (geen cocolumber) dan moet je erbij zijn als ze de order klaar maken anders heb je kans dat je met een gedeelte rotzooi komt te zitten (krom getrokken of kapot)...evenals met plywood...uitkijken....

Ook bij het kopen van Gmelina hout moet zelf de rechte stukken uitzoeken of anders NIET kopen..... :jajaja: :jajaja:







Ik zei tegen het meisje dat daar op die cocolumber yard zat...."Your "6x6" is not straight"......she said: "You are wrong Joe...the "6x6" is very straight....you better have your eyes checked".... :lachen: :jajaja: :jajaja:



Of zal ik nu even naar de garage gaan en een foto maken?.......nee..ik ben bang om de geest van mijn ex tegen te komen in het donker..... :negatief: :negatief: :negatief: :ripba8: :ripba8: :ripba8: :crazy: :crazy:

Hier is het hout (cocolumber) en er zitten een paar slechte 2x3 bij ....maar dat is mijn eigen schuld om zulks te accepteren.....je denkt 3 pesos per boardfoot te verdienen vergeleken met een andere "zaak"...maar je krijgt dan wel mindere kwaliteit.... :negatief: :negatief:








bananacreek

Citaat van: pierrevanwies&segers op maandag 15 december 2014, 03:36:31
hier mooie selfie van segers die ook net uit de baseng komt .

    .

Zo te zien een rijstbuikje?.............. :weetikniet: :weetikniet:

Pinocchio

Citaat van: vvjoris op woensdag 24 april 2013, 15:42:00
Citaat van: bananacreek op woensdag 24 april 2013, 15:39:10

Deze smeerlap wilde er P150 van maken vanwege de twee passagiers en daar was ik het helemaal niet mee eens omdat de police P50 uitschreef



Official receipt


Trafic Violation .... wat had je precies mis gedaan?

Wie denkt dat het verkeer in de Filippijnen een ramp is moet dit filmpje maar eens bekijken:

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/2153065/2014/12/15/De-ultieme-Nederlandse-dashcamcompilatie.dhtml

bananacreek

De gabber in het groen denkt: "you never saw  :smiley-philippines: landmines before Joe?"...... :lachen: :lachen:

Zitten "normaal gesproken" vol met vitamins en minerals.......... :thumb:



bananacreek


bananacreek

Deze SUSHI word in Lee Plaza door een Japanner verkocht en die man was een tweetal jaren geleden de kok in Japanese restaurant MIFUNE in Dumaguete en de eigenaar is de eigenaar van de Why Not...............



P150...ik heb zoiets nooit gegeten en wil het ook niet proberen en ik hou hier op............... :jajaja: :thumb: :happy: