Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Ok...Typhoon of geen typhoon...de dolle avonturen van een Klootzak blijven ook niet uit den lucht............ :denk: :lachen: :weetikniet: :weetikniet:

Vanmorgen zijn de hechtingen uit de rug gehaald....(meer daarover later)........

Zier er uit als een lechon manok maar dat komt omdat er ERYTHROMYCIN ointment op zit tegen infection.......



Maar gelukkig geen "schietgaten" deze keer........(nog niet)........... :happy: :happy:



Wordt vervolgd:

bananacreek

#17591
Ik reed vanmiddag om 1400 uur op de weg tussen crossing St. Pauls en Bantayan met een snelheid van ongeveer 40 km/h ....

Dat is een "4" baans weg met een "vluchtstrook" in het midden en het gedeelte waar ik op reed bestaat uit een betonnen gedeelte en daarnaast aan de rechterkant een meter of 2-1/2 asphalt..en GEEN voetpad........

Ik rij daar liever op het asphalt gedeelte omdat zulks beter rijdt als op het betonnen gedeelte............ :jajaja: :jajaja:

Toen liep daar een man tegen het verkeer in op het asphalt gedeelte..........

Ok en op het moment dat ik "op het asphalt gedeelte" hem op een afstand van een meter passeerde riep hij platseling: "Hey Asshole...your off the fucking road"..... :denk: :denk:

Ik reed een meter of twintig door en stopte toen en draaide om en reed hem achterna........en toen ik naast hem reed ..."zei" ik..."What the F...ck are you talking about Joe?....this is part of the road...this is NOT a sidewalk...you are in the Philippines and NOT in the US"....... :jajaja: :thumb: :thumb:

Hij gilde: "Shut the f...ck up you asshole................ :negatief: :negatief:

Ik "zei": Look we don't need you American Big Mouths here in the Philippines...so why don't you go back to Obama?"

Hij ging weer BLAH..."BLAH BLAH BLA"......en ik zei op vriendelijke toon: "May ALLAH save your soul.....one day we will meet again and at such time.... this planet will be too big for the both of us"............ :jajaja: :jajaja: :jajaja:

Hij schreeuwde: "I don't care you "M...fu.....r"

Ik reageerde: "I'll be back......."..... :jajaja: :jajaja: :atyourservice: :atyourservice:

Hier is hij en heeft waarschijnlijk echte NIKE's?....I don't care.............

Left..right...left..right..left......waarschijnlijk een ex militair?.......ziet er stevig uit maar mijn kuiten zijn veel mooier......... :happy: :happy:


Ik ken dat gezicht en misschien heb ik hem een paar keer in de disco gezien?.... :jajaja: :weetikniet:




Die man had geluk dat mijn hechtingen er net een uur uit waren...... :lachen: :jajaja: :jajaja: :ripba8: :ripba8:

Sommige Amerikanen hier zij zo arrogant als de kont van een volwassen varken...en ik moet ze niet...ze denken dat Amerika de hele planeet bezit...

Dan maar van Power Ranger veranderen........naar (vertrouw Obama nog minder als hem hieronder).............:denk: :jajaja: :jajaja:

The Lone Ranger?





bananacreek

#17592
Dit is de Dermapathologist en die heeft een jaar in Saporro Japan gestudeerd en haar leermeester hier op de foto geeft nu ook seminars in Manila ergens...


bananacreek

#17593
Hechtingen er uit en in Febrary 2015 terug komen maar dan ook weer een CT-scan meenemen en vergelijken met de eerste ct-scan zoals hieronder..



Ze vertelde mij als antwoord op mijn vraag dat er in een normale cell veel minder MITOSIS voorkomen als in een atypical cell zoals de Melanoma cell...





MITOSIS:

Citaata type of cell division that results in two daughter cells each having the same number and kind of chromosomes as the parent nucleus, typical of ordinary tissue growth.

enz...enz...enz.....genoeg voor mij... :lachen: :jajaja:



bananacreek

#17594
Volgens de Dermapathologist hebben ze in Dumaguete en ook waarschijnlijk Cebu city geen S100 (stain) test maar zulk een test zou alleen kunnen dienen als een "confirmation" van haar diagnosis.....

http://www.pathologyoutlines.com/topic/stainss100.html

Scalpel "syndrome"

Ze blijven altijd ontkennen tot ze geen uitweg meer hebben...zulks gebeurd ook in de rechtbanken en het dagelijks leven.....

bananacreek


bananacreek

Citaat van: bananacreek op zaterdag  6 december 2014, 12:13:04
Dit is de Dermapathologist en die heeft een jaar in Saporro Japan gestudeerd en haar leermeester hier op de foto geeft nu ook seminars in Manila ergens...




Plus nog zes jaar op de :smiley-philippines: gestudeerd en haar echtgenoot Masters degree Psychology in Detroit USA

bananacreek

#17597
32 jaar in Nederland gestudeerd en daarna het alom begeerde "Masters Degree Superklootzak" op de Filipijnen behaalt (Cum Laude)... :thumb: :thumb: :happy: :happy: :atyourservice:



"Selfie" na het feest ter ere van het het behalen van het Masters Degree "Superklootzak"....... :thumb: :thumb: :happy:




bananacreek


bananacreek

We gaan nog even verder borduren met het relaas betreffende de Dermapathologist.....

In February 2015 moet ik terug komen en moet een tweede ct-scan result meebrengen.....

Ik zei: "Is this not dangerous to the body...because it will be 2 scans in 4 months?"

Zij zei: "No................ its not dangerous"

Begrijp ik dan weer niet omdat mijn "lijfarts" een week geleden wel vertelde dat teveel ct-scans niet goed is..........kijk zo blijf je dan weer aan de gang......... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Hier meer informatie bertreffende de risico's van X-rays en CT-scans enz....

http://www.health.harvard.edu/newsletters/harvard_womens_health_watch/2010/october/radiation-risk-from-medical-imaging



CitaatA chest x-ray, for example, delivers 0.1 mSv, while a chest CT delivers 7 mSv (see the table) — 70 times as much. And that's not counting the very common follow-up CT scans.

Moet er het mijne nog van weten......nu begrijp ik waarom doctors graag willen dat je je mond dicht houd en niet al teveel vragen stelt..... :jajaja: :jajaja:....... :ripba8: :ripba8: