Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Een foto voorbeeld van de Australian Melanoma Foundation...... :negatief: :negatief:




Pinocchio

Citaat van: bananacreek op dinsdag 25 november 2014, 12:07:21
.

Nog nooit eerder van gehoord............. :weetikniet:

Dat is een griepvaccinatie en vrij gebruikelijk in landen met een koude winter

boldy

#17393
een pneumonia is bij mijn weten toch een longontsteking  :weetikniet: en daar bestaat zoals ik weet geen vaccin voor  

Net ff gegoogled and er bestaat toch een vaccin tegen  een longontsteking. nu is deze niet waterdicht maar hij maakt de kans kleiner om er 1 op te lopen.

Hier de link http://www.umcutrecht.nl/nl/Over-ons/Nieuws/2014/Vaccin-reduceert-kans-op-longontsteking
het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek


bananacreek

Nog 14 uur voor het........... doomsday scenario........begin er steeds meer bij te denken zolang ik daar op het internet verhalen van Melanoma patienten zit te lezen.....dit uitsnijden....dat uitsnijden....... :denk: :denk: :denk: :confused2: :confused2: :confused2: :ontopic:

Nu maar een hele dormicum  pakken en  :benweg: :benweg: :jajaja: :jajaja:



Hasta la Vista....I'll be Back?.................... :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

   


bananacreek

Jesus...nou heb ik de verkeerde gepakt want het was donker..........wat nu..... :weetikniet: :weetikniet:



De geit van de buurman staat nog buiten............... :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet:

Ik heb mensen hier gekend (van gezicht) een aantal jaren geleden in de bergen die popten een jonge koe........(waren NIET mijn vrienden, maar buren van mijn vrienden)....... :lachen: :lachen: :negatief: :negatief:



Safe sex natuurlijk?............ :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:


Als de Pope gaat komen volgend jaar dan mogen er tijdens zijn bezoek geen rubber artikelen worden verkocht........... :neeneenee: :neeneenee:

boldy

Citaat van: bananacreek op dinsdag 25 november 2014, 14:53:39
Nog 14 uur voor het........... doomsday scenario........begin er steeds meer bij te denken zolang ik daar op het internet verhalen van Melanoma patienten zit te lezen.....dit uitsnijden....dat uitsnijden....... :denk: :denk: :denk: :confused2: :confused2: :confused2: :ontopic:


En dat is altijd het gevaar wanneer mensen teveel op het internet gaan zoeken en lezen, je maakt jezelf helemaal gek.
Helaas hoor ik ook bij die mensen die teveel opzoeken  :negatief:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Ronny55

Lemon and Baking soda Miraculous combination: 10, 000 times stronger than Chemotherapy!




Author: Drew Canole
Ingredients
2 teaspoons lemon juice (fresh squeezed) organic
½ teaspoon baking soda (no aluminum)
8 oz water
Instructions
Patients should drink 4 times a day.
Please make sure to use organic lemons.
- See more at: http://fitlife.tv/lemon-and-baking-soda-miraculous-combination-10-000-times-stronger-than-chemotherapy/#sthash.5ZOIzrUz.dpuf

Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

bananacreek