Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: Amice op maandag 24 november 2014, 12:45:17
Citaat van: bananacreek op maandag 24 november 2014, 12:39:07




Voor de tweede set hechtingen ga ik NIETS terug krijgen van Philhealth omdat de HELE procedure (excision included) in Holy Child zou moeten hebben plaatsgevonden.......of bij twee Philhealth accredited hospitals/doctors.. :negatief: :negatief:

Dat zou dan van een rekening van P1200 (voor de tweede set hechtingen) ongeveer 450 pesos zijn....  :jajaja: :jajaja::

Vreemde gang van zaken. Het ging om een  opengesprongen wond waarvan de eerste dokter niet aanwezig was en dus via emergency moest gebeuren.
Had je dan daarmee tot woensdag moeten wachten volgens Phil health?

Nee, misschien heb ik dat niet duidelijk naar voren gebracht: (kan nu met drie vingers typen... :thumb: :thumb: :happy: :happy:):

De excision werd gedaan in een prive clinic bij een dermapatholigist die NIET Philheath accredited was....

Op vrijdag werden de hechtingen door haarzelf in haar clinic verwijderd

Diezelfde dag scheurde de zaak open op een twee uren lange motor-rit............. :stomstomstom: :stomstomstom:

Ik ontdekte dat pas om 1800 uur en toen was die dermapathologist al naar huis en ben toen met een rotgang op de motor naar Holy Child hospital gereden en daar werd het gat met cement gevuld...ik bedoel met silk weer gehecht......... :jajaja: :jajaja: :happy: :happy:

Als OPD patient heb je dan recht op zulk een behandelings vergoeding van Philhealth....maar in de business office van Holy Child Hospital vertelde men aan mij dat ze  het codenummer van een excision niet konden vinden en dat de de persoon van Philhealth die zou moeten beslissen of ook de tweede sluiting van de wonde wel -of niet vergoed zou kunnen worden (los staande van de eerste behandeling) en ik moet dus op de 26ste terugkomen omdat hier alle kantoren inclusief Philhealth vandaag en morgen gesloten zijn vanwege "Dumaguete city Fiesta"....

De vrouw meende dat de gehele procedure bij dezelfde instelling (holy child in dit geval) had moeten plaatsvinden maar ze zou op donderdag met de persoon in kwestie daaromtrent bellen.




bananacreek


bananacreek



Die in het rood daar vind ik niets moois aan en lijk meer op een oudere teef vanwege de vele lagen smink... grondverf..en plamuur..

Dit is beter vind ik...eenvoudig maar guitig.....maar ze is geen maagd meer........ :thumb: :thumb:. :lachen: :thumb:


bananacreek

Tweede broodje banaan met ham...+ Coke Zero.... :thumb: :thumb: :happy: :happy:





Dat brood heeft ook Melanoma's........... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :jajaja: :jajaja:



Het brood is op.................. :negatief: :negatief:

Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op maandag 24 november 2014, 12:28:52


Zit nog voor de derde dag dicht........en de ezel-oren komen weer op...... :jajaja: :ikkeniebegrijp:



Maar voor hoelang?........ :weetikniet: :weetikniet:

Ik zag een foto op intenet die hadden een pleister dwars over de wond geplakt om de zaak bijeen te houden...toch aan die dermapathologist vragen woensdag...en dan zouden ze ook het gras komen maaien...


Die eerste foto Creek....gosh dat gat lijkt wel op 1 of ander oog van een alien.... :lachen:

bananacreek

Vorige week donderdag regende het zeer zwaar in Dumaguete vanaf ongeveer 20.30 tot in de nacht.....

Maar hier in de bergen van Tanjay regende het vanaf 1600 tot 2200 uur en de hele troep hier is nu een swimming pool.....compleet weggeslagen.. :negatief: :negatief:



Domme Kloot engineers die hier rondlopen..... :jajaja: :jajaja:

Op die avond was er alleen maar één Karabao in de badkamer en die woog ongeveer 600 kilos en die werd door het water meegesleurd en is helaas verdonken en had een waarde van ongeveer 18 duizend pesos hetgeen een groot kapitaal is voor een bergbewoner en dat is normaal hun "spaarpot"......... :jajaja:


Senators stelen bij de biljoenen pesos terwijl er GEEN budged is om de arme bergbewoners met een goede "spill-over" te voorzien zodat ze hun producten kunnen vervoeren.....

bananacreek

Citaat van: Cosyns Guy op maandag 24 november 2014, 14:19:55
Citaat van: bananacreek op maandag 24 november 2014, 12:28:52


Zit nog voor de derde dag dicht........en de ezel-oren komen weer op...... :jajaja: :ikkeniebegrijp:



Maar voor hoelang?........ :weetikniet: :weetikniet:

Ik zag een foto op intenet die hadden een pleister dwars over de wond geplakt om de zaak bijeen te houden...toch aan die dermapathologist vragen woensdag...en dan zouden ze ook het gras komen maaien...


Die eerste foto Creek....gosh dat gat lijkt wel op 1 of ander oog van een alien.... :lachen:


:agreed: :agreed: :shhh: :shhh: :shhh:..............CIA secret..."The Last of the Vagina Aliens"




bananacreek


bananacreek


bananacreek

Het zou deze moeten worden (afhankelijk van het "staging" resultaat morgen.....)