Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

gosternokke

Vaticaan ? straat arm,  moeten jaarlijks miljoenen bezuinigen  om de boel finacieel overeind te houden   :negatief:  En dat word ieder jaar slechter

De tijden dat men daar in het geld zwom zijn voorbij

Cosyns Guy


klootzakken (voorheen Jens)

Creek proficiat met de uitslag van de doctore . moet toch wel een last zijn wat van je af valt . :congratualtionsis0:
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: gosternokke op zondag 23 november 2014, 18:23:06
Vaticaan ? straat arm,  moeten jaarlijks miljoenen bezuinigen  om de boel finacieel overeind te houden   :negatief:  En dat word ieder jaar slechter

De tijden dat men daar in het geld zwom zijn voorbij
zo lang als je de mens kunt onderdrukken wordt er ook nog geld verdiend .
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

bananacreek

#17374
Citaat van: jens op zondag 23 november 2014, 19:07:33
Creek proficiat met de uitslag van de doctore . moet toch wel een last zijn wat van je af valt . :congratualtionsis0:

Ik wacht tot woensdag voor de officiele uitslag...........ik geloof het pas als ik het groene papier zie......... :jajaja: :jajaja:

Nog 41 uur te gaan voor D-day...en dan kan er nog een hoop gebeuren........ :jajaja: :jajaja:

Werd vandaag bijna dood gereden door een Ceres Liner bus........ en dan doe je nog zo je best als je wilt om langer te leven .....maar op een gegeven moment..........BOOM..... KLAP---BOOM....AHHHHH. :ripba8: :ripba8:

Kom je lopend en bekaf in de hemel aan via een kapotte roltrap.......... en staat daar dan een lachende St. Petrus achter de kassa en die zegt: "Hoi Klootzak...wat doe jij hier? (in de Friese taal... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:)........ je was toch een veldslag aan het winnen met de Melanoma die ik je twee maanden geleden had gestuurd als toelatings examen voor de Hemel?"



Ik zei: "Ik werd vanmorgen van de weg af gereden door een Ceres Liner in Bacong" (Sac-sac)............... :jajaja: :negatief: :negatief:

St. Petrus zei ...."Ohh....dat wist ik niet want toen..... en tot op heden hebben we een Brownout in den Hemel en de generator wilde niet starten omdat satan de diesel heeft gestolen... :negatief: :negatief:...."But we got him on de security camera"... :jajaja: :jajaja: :thumb: :thumb: :happy: :happy:






bananacreek



Zit nog voor de derde dag dicht........en de ezel-oren komen weer op...... :jajaja: :ikkeniebegrijp:



Maar voor hoelang?........ :weetikniet: :weetikniet:

Ik zag een foto op intenet die hadden een pleister dwars over de wond geplakt om de zaak bijeen te houden...toch aan die dermapathologist vragen woensdag...en dan zouden ze ook het gras komen maaien...


bananacreek

Hier zitten nog een aantal bij die leven en praktijk doen ...........of prive of in Holy Child ....


bananacreek





Voor de tweede set hechtingen ga ik NIETS terug krijgen van Philhealth omdat de HELE procedure (excision included) in Holy Child zou moeten hebben plaatsgevonden.......of bij twee Philhealth accredited hospitals/doctors.. :negatief: :negatief:

Dat zou dan van een rekening van P1200 (voor de tweede set hechtingen) ongeveer 450 pesos zijn....  :jajaja: :jajaja::

Amice

Citaat van: bananacreek op maandag 24 november 2014, 12:39:07




Voor de tweede set hechtingen ga ik NIETS terug krijgen van Philhealth omdat de HELE procedure (excision included) in Holy Child zou moeten hebben plaatsgevonden.......of bij twee Philhealth accredited hospitals/doctors.. :negatief: :negatief:

Dat zou dan van een rekening van P1200 (voor de tweede set hechtingen) ongeveer 450 pesos zijn....  :jajaja: :jajaja::

Vreemde gang van zaken. Het ging om een  opengesprongen wond waarvan de eerste dokter niet aanwezig was en dus via emergency moest gebeuren.
Had je dan daarmee tot woensdag moeten wachten volgens Phil health?
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek

Even tussendoor....wat mooi ...en met zulk een lijkwagen zou ik willen worden weggebracht............ :thumb: :thumb: :happy: :happy:... :ripba8: :ripba8: :ripba8: :crazy: :crazy: