Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: Amice op zaterdag 22 november 2014, 23:17:06
Wat n geluksvogel ben je toch.
Kanker weg en een nieuwe vagina erbij. Wat wil n man nog meer.  :lachen:

:congratualtionsis0:

Correct...maar een beetje te ruim ............ :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:


bananacreek


Lenn

Verzorg die wond wel goed!Ik heb hier hele rare infecties gezien die resulteerde tot amputaties.
Beterschap Bananacreek.

bananacreek

#17363
Aan alle reacties....Dank u beleefd............ :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Maar we zijn er nog niet want alleen op het "Official-Biopsy report zal kunnen worden gelezen welke STAGE het was en dat is zeer belangrijk en volgens haar "unofficial"  uitleg "neem ik hierbij aan" dat het stage 0 (zero) to stage 2 was......maar ik zal toch tot woensdag even af moeten wachten...niet te snel juichen........



Normaal gesproken heb je na een stage (zero) exision alleen verdere observatie nodig elke drie maanden voor drie jaar om de kijken of er "recurrence" van de Melanoma komt....maar je hebt na het weghalen van een Melanoma wel meer kans op een nieuwe Melonoma in de open zon.... en als ik verder moet leven dan..MOET ik door de zon in mijn dagelijks leven...maar dan is er nog de CREME (50-70 SPF) (bv Nivea...maar allemaal duur) (maar op de lange duur goedkoper dan Chemo therapy of andere ellende)



Maar zo te zien op internet en vergeleken met deze dr. Opada heeft ze de "margins" zeer ruim aangehouden en dat is natuurlijk uitstekend.

Er zijn ook doctoren die EERST de "Melanoma-Mole" (plek) wegsnijden en als dat werkelijk Melanoma blijkt te zijn nogmaals gaan snijden...maar deze dermapathologist heeft dat netjes in één keer gedaan (en waarschijnlijk om belangrijke tijd uit te sparen nadat ontdelt werd dat er op dat moment nog GEEN Mestatasis (uitzaaiing) naar de longen was (dat is normaal het eerste orgaan hetgeen door de mestatasis van een Melanoma wordt aangetast)... :thumb: :happy:..... :hoedjeaf: :hoedjeaf:



De kous is nog niet af ..om zomaar te zeggen.... :neeneenee: :neeneenee:

Maar die doctora leek me toch wel eerlijk genoeg om de zaak niet te belazeren....hier komt de paranoia weer..... :lachen: :lachen:...wle belazerd...niet belazerd...wel belazerd...niet belazerd... :weetikniet: :weetikniet:

bananacreek

Why Not disco Now 22 2014...2200 H

[yt=640,505]BElTd7A55TA [/yt]

bananacreek

Zo wordt de Melanoma slicing gedaan hetgeen later op de "slides" zichtbaar is en onder de microscope kan worden gelezen...






boldy

valt me tegen die disco, er is geeneens sex op de dansvloer  :lachen:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek

Citaat van: boldy op zondag 23 november 2014, 14:47:28
valt me tegen die disco, er is geeneens sex op de dansvloer  :lachen:

Omdat Hij gaat komen...en hij heeft overal spionnen lopen hier............. :jajaja: :jajaja: :negatief: :negatief:


boldy

Vandaar, als hij is geweest is het weer meteen  van :sexhq0: En de klootzak maar genieten achter zijn draaitafel.
het leven is net een lul keihard en veel te kort

peldoman