Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

peldoman

Goed nieuws Creek , ben blij dit te horen.
Ik zal er vanavond eentje op je drinken. :applaus:

dozo

heel goed nieuws creek daar gaan we in januarie er een op drinken.
er is lechon en genoeg vuurwater by deze ben je uitgenodigd. in dauin. :applaus: :lachen:

erikjohan


bananacreek

Dank u beleefd allen...maar nog niets is zeker totdat ik het officiele report lees en ik neem niet aan dat ze me belazerd want ze zei: "I will also give the slides and samples to you............ so you could have another reading in your country if......... you like"

Cobra

Website over de PH of je het nu gelooft of niet.  :atyourservice:

Lorre


Amice

Wat n geluksvogel ben je toch.
Kanker weg en een nieuwe vagina erbij. Wat wil n man nog meer.  :lachen:

:congratualtionsis0:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent


bananacreek


bananacreek

Citaat van: bananacreek op zaterdag 22 november 2014, 13:32:18
Toen moest ik naar Tanjay city op de motor om iemand op te halen en had al plannen om die avond in de disco op verkenning te gaan.......

Toen ik later in de namiddag thuis kwam nam ik een douche (met blauwe zeep) en speolde de hele zaak netjes af maar na het drogen (ook achter de oren) was het net of er water uit mijn rug liep....en ik haalde de handoek weer over de rug en toen liet ik iemand Betadine op het litteken smeren en die zei in Cebuano dat de SAMAD open was en ik begreep het niet om iets later in de spiegel te kijken en zag dit gat in het ijs............. :negatief: :negatief:

Maar ik voelde GEEN pijn en wist dus niet hoelang de wond uit elkaar gescheurd was..............

Dus er had (vuil) zeepwater in gezeten........... :negatief:

Voor een oog in de rug?............. :weetikniet: :weetikniet:




Gelijk een temporary pleister erop laten plakken en overhemd aan...broek aan en met een rotgang op de motor naar het ziekenhuis en dat was levensgevaarlijk want het was spitsuur en zeer veel verkeer vanwege de fiesta dagen........... :negatief: :negatief:

In de ER werd een injectie gegeven en werd de zaak met 6 stitches dicht genaaid.....en hier zijn nu ook de "DOG EARS" (tijdelijk?) verdwenen ..... :thumb:

Daarna moest ik 1100 pesos betalen en kreeg ik papieren voor de Philhealth en kreeg ik 3 tabletten ZITHROMAX voorgeschreven en dat koste P438..... :negatief: :negatief:



Dermapathologist was er niet vandaag tot volgende week woensdag.....

Zit vandaag nog dicht............. :thumb: :happy: