Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek



Hoop hoeren en blanke hoerenlopers die hun klauwen niet thuis kunnen houden............ :denk: :lachen: :lachen: :jajaja:

bananacreek


bananacreek

Zeer goede drum/bongo band uit barangay Manga Dumaguete en later een clip hiervan.......


bananacreek

Dj Ivan die de hele zaak kapot maakt met zijn grillen........... :negatief: :negatief:


bananacreek

Maandag charter-day en dinsdag Fiesta Dumaguete city (Sandurot Festival)......dan ligt de economie stil (kantoren) en de brouwerijen vieren feest....


Fiesta exchange rates.... :negatief: :negatief: :negatief:

bananacreek

Volgende kankerverslag................ :jajaja: :jajaja: :atyourservice:

Moest gisteren bij de Dermapathologist om de stitches te laten verwijderen.........

Toen ik de de dame binnenkwam zei ze iets over het biopsy resultaat en ik zei: "We are only allowed to pick up the result on December 4"... :jajaja:

Ze zei:"No I got it already here on my desk in the little box"

Ik zei: "What's going on this time?".............. :denk: :denk: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Ze zei: "Never mind...it's here now.."

Ze ging verder zonder een spier te vertrekken: "I have it already for three days now and I saw the slides already under the microscope but I had no time to type and print the official biopsy-report because i have so many biopsies to read because I even got slides to read from Mindanao".

Ze vertelde me dat het "unofficial result" was indeed a Melanoma maar dat de kankercellen niet doorgedrongen waren tot de lower parts of the sample en dat hield dus volgens haar in dat ik de zaak tijdig heb laten onderzoeken en wegsnijdenvoordat een Metastasis naar de longen kon plaatsvinden.



Maar ik vergat te vragen tot hoeveel mm de kankercellen onder de huid zaten maar ze wees naar "slide-A1" en pointed out dat de kankercellen TOT NET IETS ONDER DE "BLOEM" (crown) kwamen (het donkere gedeelte) en ook een klein stukje te zien in "slide-A2".

De diepte houd verband met hoeveel procent een "recurrence" zou kunnen zijn en normaal is dat met 2mm 47%

Vervolgens zei ze dat slides "A-3" en "A-4" geheel VRIJ waren van kankercellen...dus is de exsise geheel "clean" weggesneden.... :thumb:

Woensdag het official "biopsy report" ophalen

Ze zei ook dat ik niet een paar maanden later had moeten komen want dan zou de mogelijkheid van uitzaaiing veel groter KUNNEN zijn...


Nu zou ik me elke drie maanden door haar moeten laten onderzoeken op "herhaling" en ook af en toe een nieuwe ct-scan....maar dat is een paar honderd duizend pesos goedkoper dan Chemo therapy en chemo is een zeer grote hoop ellende............... :jajaja: :jajaja: :negatief: :negatief:

boldy

Zo klootzak dat is nog eens goed nieuws zeg  :thumb: . Nu kan je weer heerlijk slapen. Je moet zeker je eigen nog even onder toezicht stellen omdat, mocht er later toch nog wat kankercellen komen (niet dat dat zeker is uiteraard en hoop het ook niet maar je weet maar nooit)  ze er zeker weer op tijd bij zijn.
Als ik jouw was zou ik er nog eens een op nemen.
het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek

Toen moest ik naar Tanjay city op de motor om iemand op te halen en had al plannen om die avond in de disco op verkenning te gaan.......

Toen ik later in de namiddag thuis kwam nam ik een douche (met blauwe zeep) en speolde de hele zaak netjes af maar na het drogen (ook achter de oren) was het net of er water uit mijn rug liep....en ik haalde de handoek weer over de rug en toen liet ik iemand Betadine op het litteken smeren en die zei in Cebuano dat de SAMAD open was en ik begreep het niet om iets later in de spiegel te kijken en zag dit gat in het ijs............. :negatief: :negatief:

Maar ik voelde GEEN pijn en wist dus niet hoelang de wond uit elkaar gescheurd was..............

Dus er had (vuil) zeepwater in gezeten........... :negatief:

Voor een oog in de rug?............. :weetikniet: :weetikniet:




Gelijk een temporary pleister erop laten plakken en overhemd aan...broek aan en met een rotgang op de motor naar het ziekenhuis en dat was levensgevaarlijk want het was spitsuur en zeer veel verkeer vanwege de fiesta dagen........... :negatief: :negatief:

In de ER werd een injectie gegeven en werd de zaak met 6 stitches dicht genaaid.....en hier zijn nu ook de "DOG EARS" (tijdelijk?) verdwenen ..... :thumb:

Daarna moest ik 1100 pesos betalen en kreeg ik papieren voor de Philhealth en kreeg ik 3 tabletten ZITHROMAX voorgeschreven en dat koste P438..... :negatief: :negatief:



Dermapathologist was er niet vandaag tot volgende week woensdag.....

bananacreek

Citaat van: boldy op zaterdag 22 november 2014, 13:27:49
Zo klootzak dat is nog eens goed nieuws zeg  :thumb: . Nu kan je weer heerlijk slapen. Je moet zeker je eigen nog even onder toezicht stellen omdat, mocht er later toch nog wat kankercellen komen (niet dat dat zeker is uiteraard en hoop het ook niet maar je weet maar nooit)  ze er zeker weer op tijd bij zijn.
Als ik jouw was zou ik er nog eens een op nemen.

Dank u.. :hoedjeaf:....... en inderdaad het is wel een kleine opluchting en ik nam er 7 SM light op in de disco gisteravond.

Dat 3 maandelijks toezicht is van zeer belang voor mij ......

Ik had mijn graf in de bergen al ontworpen en ook de kist en die moet dan maar in de garage wachten.....als de motten er maar niet in gaan zitten.... :weetikniet: :weetikniet: