Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Nu vrijdagmorgen terug naar de dermapathologist om de stitches weg te halen......en dan maar wachten op December 4....om te vernemen dat het sample door de kat van de pathologist was opgegeten en dat de slides per ongeluk in de vuilnisbak verdwenen............ :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :ripba8: :ripba8:


boldy

Citaat van: bananacreek op woensdag 19 november 2014, 12:05:01
Citaat van: boldy op woensdag 19 november 2014, 11:27:14
Nee kloot ik heb het niet over jouw wees niet bang

Kan niet........ want ik ben de enige en echte Klootzak op dit forum.........geen mens kan mij nadoen....... :jajaja: :jajaja:....... :happy: :happy:

Waarschijnlijk ben je niet de enige klootzak op het forum  :weetikniet: Maar je bent zeker de grootste klootzak  :lachen:
Maar het ging over als je teveel op internet kijkt wat het misschien kan zijn dat je jezelf gek maakt en dan denk dat je het ook hebt.
Zelf kijk ik ook op internet als ik klachten heb maar moet je eigenlijk niet doen want je word daar meestal niet vrolijker van.
Heb dat zelf ook meegemaakt en uiteindelijk bleek er niks e\te zijn  :negatief: .
het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek

#17302
Ben het geheel met u eens met uw bericht..... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

In Nederland was er een klacht van een dokters associatie dat vele patienten op het internet keken voor zogenaamde "zelfdiagnose" en dat zulks in een behoorlijk aantal gevallen op fustraties voor beide de -patienten en de dokters uitkwamen...........






:lachen: :lachen: :lachen: :thumb: :thumb: :thumb:

peldoman

Ik doe het al jaren, met de gewone huis tuin en keuken ziektes kan dat wel.
Pillen via dokter online bestellen en gaan met die banaan.
Als ik voel dat ik een bronchitis krijg moet ik antibiotica hebben.
Ga niet eerst 2 weken wachten tot het bijna een longontsteking is voordat ik
antibiotica krijg van mijn eigen dokter.

josv

Citaat van: bananacreek op woensdag 19 november 2014, 12:40:01
Ik zie het meer als Paranoia aan mijn zijde.... :crazy: :crazy: :jajaja: :jajaja: :lachen:

Dat is wat ze noemen "the understatemend of the year !!! "
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

bananacreek

Citaat van: josv op woensdag 19 november 2014, 13:54:04
Citaat van: bananacreek op woensdag 19 november 2014, 12:40:01
Ik zie het meer als Paranoia aan mijn zijde.... :crazy: :crazy: :jajaja: :jajaja: :lachen:

Dat is wat ze noemen "the understatemend of the year !!! "

Moest even op Merriam Webster opzoeken wat dat woord betekende en....ja..misschien zou ik zou het kunnen vervangen voor KNETTERGEK?..... :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet:

Ifugao

Citaat van: bananacreek op woensdag 19 november 2014, 13:35:15
Ben het geheel met u eens met uw bericht..... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

In Nederland was er een klacht van een dokters associatie dat vele patienten op het internet keken voor zogenaamde "zelfdiagnose" en dat zulks in een behoorlijk aantal gevallen op fustraties voor beide de -patienten en de dokters uitkwamen...........






:lachen: :lachen: :lachen: :thumb: :thumb: :thumb:


Dit zegt eigenlijk alles over de huidige  relatie doctor/patient. De patient komt slechts voor een recept wat hij/zij op het internet/borrel-uurtje/Viva/kennissen-buren..... heeft leren kennen en EIST dit ook!
Mijn eigen broer vertelde mij met een hoop ergernis dat hij geen antibiotica recept kreeg kreeg voor een verkoudheid/griep!
Ja....... leg dat maar eens uit aan een leek.
 

Rich

Citaat van: Ifugao op woensdag 19 november 2014, 17:12:08


Dit zegt eigenlijk alles over de huidige  relatie doctor/patient. De patient komt slechts voor een recept wat hij/zij op het internet/borrel-uurtje/Viva/kennissen-buren..... heeft leren kennen en EIST dit ook!
Mijn eigen broer vertelde mij met een hoop ergernis dat hij geen antibiotica recept kreeg kreeg voor een verkoudheid/griep!
Ja....... leg dat maar eens uit aan een leek.
 

Ik heb er geen verstand van, maar mij is steeds verteld dat te veel antibiotica helemaal niet goed is. Ik bedoel hiermee, bij elke verkoudheid, ttz gewone virale infectie.

En als ik dan effe Google dan blijkt  dat antibiotica bij verkeerd gebruik levensgevaarlijk is, wat eigenlijk wel vanzelfsprekend is. Ik doel hiermee op een eerdere post vandaag van iemand die het zomaar eventjes op eigen houtje online bestellingen doet van antibiotica en zelf doktertje gaat spelen. Waar zit een mens zijn verstand vraag ik me dan af  :weetikniet:

Bron: http://www.nina.be/nina/nl/8316/Medisch-advies/article/detail/1538660/2012/11/26/Antibiotica-niet-zonder-gevaar.dhtml
Rich de Nederbelg.

peldoman

Citaat van: Rich op woensdag 19 november 2014, 17:30:03
Citaat van: Ifugao op woensdag 19 november 2014, 17:12:08


Dit zegt eigenlijk alles over de huidige  relatie doctor/patient. De patient komt slechts voor een recept wat hij/zij op het internet/borrel-uurtje/Viva/kennissen-buren..... heeft leren kennen en EIST dit ook!
Mijn eigen broer vertelde mij met een hoop ergernis dat hij geen antibiotica recept kreeg kreeg voor een verkoudheid/griep!
Ja....... leg dat maar eens uit aan een leek.
 

Ik heb er geen verstand van, maar mij is steeds verteld dat te veel antibiotica helemaal niet goed is. Ik bedoel hiermee, bij elke verkoudheid, ttz gewone virale infectie.

En als ik dan effe Google dan blijkt  dat antibiotica bij verkeerd gebruik levensgevaarlijk is, wat eigenlijk wel vanzelfsprekend is. Ik doel hiermee op een eerdere post vandaag van iemand die het zomaar eventjes op eigen houtje online bestellingen doet van antibiotica en zelf doktertje gaat spelen. Waar zit een mens zijn verstand vraag ik me dan af  :weetikniet:

Bron: http://www.nina.be/nina/nl/8316/Medisch-advies/article/detail/1538660/2012/11/26/Antibiotica-niet-zonder-gevaar.dhtml
Zijn verstand zit wel op de goede plek, sommige leden hier schijnbaar niet, want hij heeft het over een Bronchitis, daar moet je antibiotica voor slikken
anders kun je een longontsteking krijgen. anders google maar ff , begin bij hoe leer ik goed lezen!

Rich

Citaat van: peldoman op woensdag 19 november 2014, 17:56:02
Citaat van: Rich op woensdag 19 november 2014, 17:30:03
Citaat van: Ifugao op woensdag 19 november 2014, 17:12:08


Dit zegt eigenlijk alles over de huidige  relatie doctor/patient. De patient komt slechts voor een recept wat hij/zij op het internet/borrel-uurtje/Viva/kennissen-buren..... heeft leren kennen en EIST dit ook!
Mijn eigen broer vertelde mij met een hoop ergernis dat hij geen antibiotica recept kreeg kreeg voor een verkoudheid/griep!
Ja....... leg dat maar eens uit aan een leek.
 

Ik heb er geen verstand van, maar mij is steeds verteld dat te veel antibiotica helemaal niet goed is. Ik bedoel hiermee, bij elke verkoudheid, ttz gewone virale infectie.

En als ik dan effe Google dan blijkt  dat antibiotica bij verkeerd gebruik levensgevaarlijk is, wat eigenlijk wel vanzelfsprekend is. Ik doel hiermee op een eerdere post vandaag van iemand die het zomaar eventjes op eigen houtje online bestellingen doet van antibiotica en zelf doktertje gaat spelen. Waar zit een mens zijn verstand vraag ik me dan af  :weetikniet:

Bron: http://www.nina.be/nina/nl/8316/Medisch-advies/article/detail/1538660/2012/11/26/Antibiotica-niet-zonder-gevaar.dhtml
Zijn verstand zit wel op de goede plek, sommige leden hier schijnbaar niet, want hij heeft het over een Bronchitis, daar moet je antibiotica voor slikken
anders kun je een longontsteking krijgen. anders google maar ff , begin bij hoe leer ik goed lezen!

Heb wel degelijk goed gelezen hoor  :jajaja:   Dus jij kan je eigen diagnose stellen? Knap dokter Peldoman :thumb:
Rich de Nederbelg.