Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Ik wilde omgebouwd worden tot een convertible double-blade......... maar ze kozen de verkeerde plaats zo te zien...en er was geen plaats voor de baarmoeder omdat het schouderblad in de weg zat..................... :lachen: :jajaja: :jajaja:


bananacreek

Citaat van: boldy op dinsdag 18 november 2014, 17:15:59
juist cosuns daar heb je gelijk in en er is zeker 1 iemand op dit forum die daar over mee kan praten

Moet wel een behoorlijke Klootzak zijn neem ik aan............. :denk: :denk: :jajaja: :jajaja:

boldy

het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek

Citaat van: boldy op woensdag 19 november 2014, 11:27:14
Nee kloot ik heb het niet over jouw wees niet bang

Kan niet........ want ik ben de enige en echte Klootzak op dit forum.........geen mens kan mij nadoen....... :jajaja: :jajaja:....... :happy: :happy:

bananacreek



Prijs naar beneden om meer klanten te trekken....andere zaken P100... :jajaja: :jajaja:

bananacreek

Groot formaat Agenda 2015... (21x14 cm) for P65....zeer mooie prijs bij NOVO (naast Lee Plaza)


bananacreek

We gaan weer op den medische tour en mijn doctor vertelde mij vandaag dat je zeker niet al de informatie op de internet sites kunt aannemen voor de waarheil en vooral ook niet WIKEPEDIA volgens hem want velen kunnen daar veranderingen op aanbrengen....


bananacreek


peldoman

Citaat van: bananacreek op woensdag 19 november 2014, 12:17:21
We gaan weer op den medische tour en mijn doctor vertelde mij vandaag dat je zeker niet al de informatie op de internet sites kunt aannemen voor de waarheil en vooral ook niet WIKEPEDIA volgens hem want velen kunnen daar veranderingen op aanbrengen....


En daar heeft hij gelijk in!!

bananacreek

#17299
Het laatste nieuws:



Terug geweest om meer antwoord en gisteren een cake aan de assistente gegeven om de zaak nat te houden (slijmwerk)........... :lachen: :jajaja: :thumb:

Heeft ergens wel gewerkt want ik mocht naar binnen maar je kon zien dat hij er iets de pest in had.....met andere woorden..."You don't trust me anymore?"

Ik zie het meer als Paranoia aan mijn zijde.... :crazy: :crazy: :jajaja: :jajaja: :lachen:

-THERE IS A FOCAL PLEURAL THICKENING THE MEDIAL ASPECT OF THE RIGHT LOWER LOBE.

Volgens hem related aan een "old" trauma ..........dus niets van doen met de "suspected" Melanoma

THERE IS SOLITARY LYMPHADENOPATHY IN THE CRANIAL AREA MESURING 1.3X2.0X1.8 CM

Volgens hem zou het 2% mogelijk kunnen zijn dat zulks direct related is aan de "suspected" Melanoma want normaal zaait een Melanome NIET uit naar de "CARINAL AREA" van de longen en hij ging verder door te beweren: "Sometimes, after a "trauma", the enlarged lymphnode involved does not regress" (shrink...krimpen, kleiner worden)

-THERE IS A SMALL CALCIFICATION ON THE WALL OF THE AORTIC ARCH

Volgens hem is dat een sign van ouder worden....en heeft natuurlijk niets direct te maken met de "suspected" Melanoma.

Toen als laatste herinnerde ik hem er aan dat hij een week geleden beweerde dat hij het voor 80% hield dat de "suspected" Melanoma GEEN Melanoma zou zijn maar meer op een cyste leek of eventeel een BASAL cancer.........en ik vroeg hem:

"As of now sir,.......... do you still believe for 80% that this case is not a Melanoma?".....

Hij antwoordde: "YES"............ :benweg:... :benweg: :benweg: :benweg: