Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Aanbouw van het zwembad van een Amerikaanse kennis die met zijn vrouw veel geld heeft verdiend in de real-estate busines door goedkoop land te kopen en naar een jaar of tien voor een hogere prijs te verkopen....






klootzakken (voorheen Jens)








[/quote] Creek heb je misschien een kleerhanger onder je vel zitten  :lachen: of wat is dat voor een stok op je schouder .
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

bananacreek

De bouw van het zwembad begon in Juni 2013 en is gestopt omdat de man om belangrijke medische redenene naar de US moest voor behandeling want vroeger zat hij in Duistland bij het Amerikaanse leger en werkte toen met benzine en dat was de tijd dat vele Amerikaanse legerwagens op benzine reden en dat was ook de tijd (begin jaren '60) dat met begon te werken om het octaangehalte op te voeren door middel van lood toevoegen en ook een uitvinding van de nazis toepassen om BENZEEN te gebruiken en men werkte toen met jerrycans in plaats van tankwagens omdat met een tankwagen een "easy target" was voor de russen tijdens de koude oorlog...toen is de man elke dag in aanraking gekomen met de dampen tijdens het vullen en legen van jerrycans.....



Jaren later kwam het uit dat door invloed van Benzeen en lood zijn "immume-system" van zijn lichaam werd beschadigd en dat hij nu BLOODCANCER zou hebben en nog 5 jaar te leven heeft...maar ik denk dat hij daarvoor schadevergoeding heeft gehad via de rechtbank...............

Nu is dat zwembad "bijna" klaar en later meer daarover............







Met WiFi en drank enz...


Nog niet gereed...




Prijs 2 million pesosos.................


bananacreek

Citaat van: jens op zondag 16 november 2014, 13:08:42







Creek heb je misschien een kleerhanger onder je vel zitten  :lachen: of wat is dat voor een stok op je schouder .
[/quote]

Nee...daar zit een struisvogelkop onder....... :jajaja: :jajaja:

bananacreek

#17254
De Amerikaan beweert dan dat hij "cancer of the blood" heeft en dat zou 2 jaar geleden diagnosed zijn en toen werd aan hem verteld dat hij nog 5 jaar te leven zou hebben...en hij weet er inderdaad een hoop van ....

Hij beweert geen chemo te hebben of welke vorm van behandeling naast het slikken van bepaalde mineralen en vitamins en is nu op zoek naar K2 vitamin...daar had het medelid Adriaan het ook al over en zal ik op moeten zoeken in welk topic dat was...........

Hij beweerde ook GEEN pijn te lijden zoals met andere kankers zou zijn maar dat zijn eide waarschijnlijk zou komen vanwege een longontsteking of zoiets..... :weetikniet: :weetikniet:

Nu de reden van het zwembad:

Hij beweerde dat hij het feit dat hij nog 5 jaar te leven zou hebben geaccepteerd zou hebben en gewoon door blijft draaien met het uithuren van zijn apartementen @ US$500 per maand (komen norrmaal alleen buitenlanders)..dus wilde hij altijd graag al een eigen zwembad hebben en nu kunnen ook zijn klanten daarvan gebruik maken.....en zulks inspireerde mij toch wel..maar de man zit waarschijnlijk zeer goed in "den slappe was"................


bananacreek

#17255
Nu was mijn ex huishoudster hier en die woont in de bergen en toen haar vader stierf werd die naast het huis begraven ............




Ik vertelde haar dat ik daar graag een huisje zou willen neerzetten en daar te sterven (kogel door de kop)...en dan naast mijn huisje worden begraven en hun 10 duizend pesos (of wat dan ook) daarvoor te geven als vergoeding........... en dan zelf mijn graf eerst klaar maken...(met stereo)..(aircon)..want dan zou er al electriciteit zijn in February/March...... :jajaja: :lachen: :thumb: :happy: :happy: :ripba8: :ripba8: :ripba8:



In principe zou dat mogelijk zijn...maar ook met een buitenlander?..... :weetikniet: :weetikniet:

Het huisje:



Maar liever een kort dak voor het uitzicht........... :jajaja: :jajaja:



Geen gelul van een struisvogel zonder kop maar echt serieus en waarom niet?........weing te verliezen... :jajaja: :ripba8: :ripba8:

bananacreek

Vandaag bij de Amerikaan NATTO gegeten en dat komt uit Japan en is gemaakt van Soy beans en komt met Vit-K2


Smaakt me iets te pittig....


In Cebu city ergens verkrijgbaar........


bananacreek

Citaat van: bananacreek op zondag 16 november 2014, 15:03:17
Vandaag bij de Amerikaan NATTO gegeten en dat komt uit Japan en is gemaakt van Soy beans en komt met Vit-K2


Smaakt me iets te pittig....


In Cebu city ergens verkrijgbaar........

Interesting dat egg-yolks ook vit K2 hebben......... :thumb: :happy:

Cheese......... :negatief: :negatief: :ripba8: :ripba8: :ripba8: :ripba8: :ripba8:

http://chriskresser.com/vitamin-k2-the-missing-nutrient

bananacreek

CitaatDoes Vitamin K2 Prevent Cancer?
Exciting preliminary evidence is emerging that vitamin K2 may suppress cancer.

In a serendipitous study, initially conducted to explore whether vitamin K2 provided protection against bone loss, investigators noticed that this nutrient dramatically reduced the risk of liver cancer.

In this small Japanese study of 40 women who had liver cirrhosis from viral infections, there was a marked difference in the incidence of liver cancer, with only 2 of 21 developing cancer in the MK-4 group compared with 9 of 19 in a control group.15 The chart on this page shows the significant protective effect against primary liver cancer conferred by vitamin K2 in this study.

Similarly, a pilot study in 61 people recovering from surgical removal of hepatocellular carcinoma (liver cancer) showed that 45 mg/day of MK-4 (the dose used in Japan to treat osteoporosis) enhanced cancer-free survival by a wide margin.16

In the laboratory, vitamin K2 demonstrates inhibitory effects against myeloma and lymphoma, suggesting possible applications for individuals fighting these hematologic cancers.17

Perhaps this is just the tip of the iceberg with vitamin K2's fascinating effects on cancer. As most of the observations are just getting underway and some have arisen by chance observations, this is an area worth watching. Perhaps even more exciting for our purposes is discovering whether vitamin K2 prevents cancer if taken over a long period.

josv

#17259
Citaat van: bananacreek op zondag 16 november 2014, 12:57:29


:lachen: Daar ligt meer ijzer in dan hier in de National Highway naar Tagum !!!!
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....