Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Agio en Willem II zitten er niet bij en het is hier meestal ALHAMBRA........ :jajaja: :jajaja:


bananacreek

Room 209A is now serving priority number 04............... :jajaja: :jajaja:

Zat toen al een half uur binnen en toen zei de secretaresse:

"You haven many questinons?...because the doctora has an emergency in Holy Child Hospital"...........

Ik zei: "I can do it in three minutes...just want to give the flashdrive and about 12 questions only"

Toen kwam de doctor uit de kamer en ik moest de vragen stellen in het bijzijn van andere patienten en bezoekers....maar heb het toch gedaan ....en hoefde eigenlijk niets te betalen maar gooide uit protest toch 200 pesosos op den tafel.

The secretaresse zei: "Why?"

Ik zei:  "Je weet nooit....... misschien toch nog een staanplaats in de hemel als ik sterf op 28 february 2015"

"Why will you die on feb 28 2015?"

"Because that's the anniversary date of Sambo the late cat of the disco"

Ze dacht: "Die vent is GEK"..... :jajaja: :jajaja:.............Ik dacht: "correct"..... :jajaja: :atyourservice:

bananacreek

Ok...waar ging het hier eigenlijk om?

Om die pitjes zoals op deze foto (niet van mijn hand)



Dan nogmaals om de vraag of de (te) lage waarde van de LDH een gunstige invloed kon hebben op al dan niet een metastasis (uitzaaiiing) van de kankerzooi...en ze zei voorzichtig dat zulks "misschien wel het geval zou kunnen zijn"....maar dat er toch gewacht zou moeten worden op het resultaat van de biopsy...

Ze houden altijd een slag om de arm om de patienten niet op stang te jagen of onnodig gelukkig te maken terwijl het uiteindelijke resultaat negatief zou kunnen zijn....ze zijn voorzichtig.....

bananacreek

Toen klaagde ik dat een personeelslid van het lab had gezegd dat het normaal zou zijn dat het 15 werkdagen zou duren voordat het resultaat van de biopsy kon worden afgegeven met de kanttekening daarbij dat de Patologist in Manila of het buitenland zou zijn en dat die persoon pas volgende week terug zou komen.....waarop de doctor zei: "No...I saw the pathologist today"................ :lachen: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Ze vervolgde: "I think it's better that you follow up again in about 10 days from now" ....... :weetikniet: :ikkeniebegrijp: :jajaja: :jajaja:

Zo wordt je van het kastje naar de muur gestuurd:...... :negatief: :negatief:


bananacreek

Verder bleek dat een inspectie van het uitgesneden stuk en waar het vandaan kwam voor  het dichtnaaien van de uitsnijding alleen direct per microscoop kon worden gelezen in Cebu city Chung Hua Hospital (en Manila) en dat zulks niet met het blote oog waarneembaar zou zijn ..........

Het blijft gewoon afwachten op het resultaat van de biopsy.....en niet anders.....en dan maar hopen dat ze het goed "gelezen" hebben...begin nu een ietsje te twijfelen....maar ga NIET naar Nederland...want dat zou misschien ook HALAL worden?......... :weetikniet: :weetikniet:

Het probleem is ook mijzelf natuurlijk...maar dat kan ik enigszins begrijpen..... :jajaja: :jajaja:

Droomde gisternacht en eerst hoorde ik Engelen zingen: "Halleluja"..... "Er wonen twee motten in mijn oude jas"

[yt=640,505]WSfwzVqg5X4 [/yt]

En een beetje later droomde ik dat den duivel BULDERDE: "HOI KLOOTZAK DAT VUUR STAAT TE LAAG"


bananacreek

Hier meer betreffende de LDH waarden Melanoma related:

En ze hebben me daaromtrent dan wel de waarheid verteld:

CitaatLactate dehydrogenase.

As early as in 1954, increased levels of LDH were detected in serum of melanoma patients [30]; ever since, the value of LDH as a tumour marker for malignant melanoma has been discussed. LDH was reported to be an indicator for liver metastases, with a respective sensitivity and specificity of 95% and 83% in stage II patients, and 87% and 57% in stage III patients [31]. Patients with abnormal LDH levels had a significantly decreased survival [32]. Taken together, increasing evidence exists to demonstrate that LDH is elevated in advanced disease, predominantly in cases with liver metastases.

LDH might serve as a prognostic factor in late-stage malignant melanoma. This has been discussed in a study where LDH was evaluated in combination with other tumour markers such as S100B and MIA [33] and identified, by multiple logistic regression analysis, as the only statistically significant marker for disease progression [33]. LDH has been included in the AJCC staging system, and patients with distant metastases and elevated LDH are considered stage IV M1c [34].


Voor de liefhebbers ...om ziek van te worden.... :jajaja: :jajaja:

http://annonc.oxfordjournals.org/content/20/suppl_6/vi8.full

Vind het genoeg voor vandaag....ga weer dromen vanacht?..... :weetikniet: :weetikniet:

bananacreek

Citaat van: bananacreek op donderdag 13 november 2014, 15:09:33
Hier meer betreffende de LDH waarden Melanoma related:

En ze hebben me daaromtrent dan wel de waarheid verteld:

CitaatLactate dehydrogenase.

As early as in 1954, increased levels of LDH were detected in serum of melanoma patients [30]; ever since, the value of LDH as a tumour marker for malignant melanoma has been discussed. LDH was reported to be an indicator for liver metastases, with a respective sensitivity and specificity of 95% and 83% in stage II patients, and 87% and 57% in stage III patients [31]. Patients with abnormal LDH levels had a significantly decreased survival [32]. Taken together, increasing evidence exists to demonstrate that LDH is elevated in advanced disease, predominantly in cases with liver metastases.

LDH might serve as a prognostic factor in late-stage malignant melanoma. This has been discussed in a study where LDH was evaluated in combination with other tumour markers such as S100B and MIA [33] and identified, by multiple logistic regression analysis, as the only statistically significant marker for disease progression [33]. LDH has been included in the AJCC staging system, and patients with distant metastases and elevated LDH are considered stage IV M1c [34].


Voor de liefhebbers ...om ziek van te worden.... :jajaja: :jajaja:

http://annonc.oxfordjournals.org/content/20/suppl_6/vi8.full

Vind het genoeg voor vandaag....ga weer dromen vanacht?..... :weetikniet: :weetikniet:

De LDH van deze Klootzak was dan een paar dagen geleden @ 203 terwijl de normale waarden tussen de 240 en 480 zouden moeten liggen, (zoals hier gemeten want in de USA zijn er weer verschillende "normale"waarden)....

De waarde van 203 zou dus "kunnen" betekenen dat er tot nu toe GEEN sprake is van een Metastasis oftewel uitzaaiing van de "suspected" Melanoma...maar lijkt te mooi om waar te zijn...en dromen zijn bedrog.......... :weetikniet: :weetikniet:

Ok, wanneer ga ik het opgeven?...... :weetikniet:.....zeker nu nog niet....... :ripba8: :ripba8: :benweg: :benweg:

bananacreek

#17227
'Nu voor het eerst weer via de spiegel en foto bekeken maar er zitten twee kamelenbobbels op en aan de uiteinden can de cut waarschijnlijk zit daar wondvocht onder?

Als je er op drukt dan voel je niets en zacht zoals vocht er onder....is er een doctor in de zaal?

Gaat dat vanzelf weg?.... :weetikniet: :weetikniet:

Kan me nier meer herinneren toen ik in 1983 met een bolo in de rug werd gehakt dat zulk wondvocht er toen ook was........

En er is ook al een hechting uitgevallen (derde van linkd en die ligt hier nu op tafel)...... :jajaja: :jajaja: :negatief: :negatief: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:...dat is vreemd na 72 uur?...zou 12 dagen goed moeten zitten...dus heeft ze toch vliegertouw in plaats van Silk gebruikt?

Of SILK made in China?.......... :weetikniet: :weetikniet: :negatief: :negatief:

Morgen gelijk uitzoeken...... :jajaja: :jajaja: :negatief: :negatief:

Voor het schoonmaken


Na het schoonmaken.........






Gelukkig bleef de wond dicht ........ :thumb: :happy: :happy:

bananacreek

De monteur heeft de Jeep gemaakt en bleek een rubber te zijn van de transmission ophanging en de 2x2 en 2x4 (H+L) is ook weer voor elkaar... :thumb: :thumb: :happy: :happy:

Hij zei: "Never mind....just prepare yourself to die...."   

Ik zei:
"Ok...I am ready...but not now because...I want to climb Mt. Talinis first"



Landslide Mt. Talinis en dat litteken zal wel lang blijven (zonder wondvocht)



Lenn

Lijkt erop of dat je naar de lokale slager bent geweest en heeft weinig meer te maken met een biopsie.
In ieder geval success en van harte beterschap.