Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Herbie

Citaat van: bananacreek op dinsdag 11 november 2014, 15:23:25



Veel sterkte en een spoedig herstel Creek. Wat me wel opvalt is dat ze het schaamhaar :denk: er rond niet hebben geschoren, of hoeft dat niet meer tegenwoordig bij operaties. Ja ik ben ook geen dermatologist, maar gynecologist.
Hopend op een goede uitslag op 4 december.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Amice

Ik denk toch dat je er op tijd bij bent geweest.

In de afwachtende houding sergeant.

Beterschap
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

stijn54


louis

Kijk, hier hebben wat aan : een ( bijna ) live verslag van de operatie  met foto,s en al . Hoe duidellijker kan je het nog krijgen . kreek, ga zo door . Wat je zoal schrijft duidelijk zat , Je gaat ons  nog lang  bezig.         Sterkte

bananacreek

#17204
Dank u allen beleefd voor alle reacties maar ik heb geen schaamhaar om mijn schouder zoals geachte Herbie associeert.... :lachen: :atyourservice:

Ben vandaag naar het laboratorium van Silliman Medical geweest en kreeg te horen dat de uitslag 15 werkdagen nadat het sample wordt aangeboden door hun word vrijgegeven en dat hun doctor (pathologist) pas volgende week terug komt van een vakantie in de USA...maar ik zei: "NO,...it was clearly stated on the request slip: "FOR PROCESSING ONLY"..."The requesting Dermapathologist want to read the slides herself".....WAT EEN KLOOTHOMMELS... :jajaja: :jajaja: :jajaja:

"Clear and simple...so what's the problem in this place?"....... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Geen antwoord maar duidelijke TAMPO......ze komen daar nog wel achter......een Klootzak is geen Klootzak als hij dat niet gaat uitzoeken....... :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7:



Morgen de zaak voorleggen aaan de Dermapathologist en dan kan ze zelf even bellen.... :jajaja: :jajaja:

Ik geef alle doctoren een flashdrive met de foto's van begin tot gisteren....(als beloofd)

bananacreek

Citaat van: Herbie op woensdag 12 november 2014, 01:49:46
Citaat van: bananacreek op dinsdag 11 november 2014, 15:23:25



Veel sterkte en een spoedig herstel Creek. Wat me wel opvalt is dat ze het schaamhaar :denk: er rond niet hebben geschoren, of hoeft dat niet meer tegenwoordig bij operaties. Ja ik ben ook geen dermatologist, maar gynecologist.
Hopend op een goede uitslag op 4 december.

Ja...nu snap ik het weer...correct....correct..normaal schonen ze een paar vierkante decimeters.... :thumb: :jajaja: :jajaja:.. :hoedjeaf: :hoedjeaf:

bananacreek

Citaat van: Rich op dinsdag 11 november 2014, 17:06:52
Citaat van: Ifugao op dinsdag 11 november 2014, 15:14:57
Enig idee waarom de uitslag zo lang moet duren Creek? Het is slechts een kwestie van kijken door een microscoop.
In Brisbane duurde dat meestal 2-3 dagen.

Ja, dat vraag ik me ook steeds af. Bij mij werd de wonde ongeveer tien minuten na de operatie dichtgemaakt want er werd eerst weefsel uit de wonde gecontroleerd of alles 'schoon en vrij was' en na die controle werd alles dichtgemaakt. Welliswaar dubbel zo grote wonde, en daarom werd huid-enting toegepast bij mij, en daarna 10 dagen horizontaal met dat been, en in het ziekenhuis blijven.

Als het weefsel uit de wonde van Creek niet 'schoon en vrij' is, moeten ze die wonde dus weer open maken en verder uitsnijden ?????????????????  :weetikniet: :ikkeniebegrijp: :denk: :confused2:

Juist en daar ging die dermathologiist ook van uit en vertelde mij dat er nog twee dotjes op de spieren zaten en vroeg of ik geen bezwaar had om dat uit te snijden en ik ze: "Just do whatever you think you have to do to clean it out completely"....

Ja, dat zou het plan zijn om de zaak weer open te snijden als zou blijken dat er nog "Melanoma" sporen zouden achterblijven ...maar een andere doctor zei: Je kan daar niet teveel in blijven snijden"

Die controle of dan alles "met het oog" schoon en vrij was zou dan ook door haar zijn uitgevoerd....en dan komt de vraag...tot op hoever je zulk een iemand blindelings kan vertrouwen als je op je buik ligt?..... :weetikniet: :weetikniet:

Zij moet haar naam toch ergens ook boven water houden omdat ze degelijk wist dat er veel belangstelling voor haar "biopsy" was omdat ik in totaal al 5 doctoren had benaderd.......

Kijk die (voorbeeld) foto met die hand die is NIET vrij.....maar de vraag is gewoon of dat "blood-clots" zijn of melanoma sporen?...daarom zei ze ik wil alles wat niet de normale vleeskleur heeft wegsnijden en ze zou dat dan ook hebben gedaan.........aldus haar bewering.



Ik moet toch een beetje vertrouwen hebben in haar handelingen...maar je kan haar later nooit in staat van beschuldiging stellen omdatje een "medical-consent"hebt ondertekend.... :jajaja: :jajaja:

bananacreek

Citaat van: Cosyns Guy op dinsdag 11 november 2014, 18:18:34
Denk dat er ,al dan niet een melanoom, meer nodig is om een profesionele Klootzak als jij Creek onder de grond te krijgen.
In elk geval beste Creek laat ons hopen op een gelukkige afloop want eerlijk is eerlijk je fleurt het forum hier op met je verhalen en grollen,zou een groot gemis betekenen als je er niet meer zou zijn.
Hou je taai Creek en ik denk dat iedereen hier duimt voor ONZE Creek alias De Klootzak..... :hoedjeaf:  :hoedjeaf: :jajaja:  :jajaja:

Dank u, maar als ik eventueel een staanplaats in den Hemel krijg (al is het tijdelijk tijdens de inburgeringscursus) dan hebben ze daar toch ook internet?.... :weetikniet: :weetikniet:

Dus dan kan ik gewoon doorgaan?.............. :happy: :happy:




bananacreek

Dacht voor het "Last Supper" wortelen te koken maar die zijn wel te prijzig............. :negatief: :negatief:


bananacreek

#17209
@PVW

Dit moeten dan de huizen zijn...maar als ze de boulevard door willen trekken tot Bantayan om al het vrachtverkeer daar te laten passeren zoals nu op de Boulevard dan zullen die huizen toch niet een totale waarde van 17 miljoen (zeker niet 20M) hebben dacht ik?.......... :weetikniet: :weetikniet:



Correct, die muur werd door Voskamp ergens in 1994-1995 gebouwd voordat hij een maand of acht later aan kanker stierf..............  :ripba8: :ripba8: