Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: Gompie007 op dinsdag 11 november 2014, 14:59:26
Indrukwekkend verslag en nu maar hopen dat 4 december er een goed resultaat uit rolt.

Wens je er veel sterkte mee Creek want dat wachten zal nu wel een eeuwigheid worden.... :mauer:

Dank u... :hoedjeaf:

Zal wat afleiding moeten zoeken?




Ifugao

Enig idee waarom de uitslag zo lang moet duren Creek? Het is slechts een kwestie van kijken door een microscoop.
In Brisbane duurde dat meestal 2-3 dagen.

bananacreek

#17182
Geen idee...maar ga het morgenmiddag gelijk navragen bij Silliman Lab.... en dat had ik vandaag moeten doen..... :stomstomstom: :stomstomstom:

Dank u voor de herinnering... :atyourservice: :atyourservice: :hoedjeaf:


bananacreek


bananacreek



Nu zou ik een week moeten rusten............ :weetikniet: :weetikniet:

Geen tijd.....rustig aan doen ja....ok.....

bananacreek

Citaat van: Ifugao op dinsdag 11 november 2014, 15:14:57
Enig idee waarom de uitslag zo lang moet duren Creek? Het is slechts een kwestie van kijken door een microscoop.
In Brisbane duurde dat meestal 2-3 dagen.

Die slides worden in het Sill Lab gemaakt en daarna door de dermapathologist zelf gelezen...maar ik zal er zeker achterkomen morgenmiddag... :jajaja:

Zeer goede vraag van u.... :thumb: :thumb: :happy:

bananacreek

Begrijp niet wat die koffiemolens daar doen want ze hebben een koffieautomaat in de main-hall.... :jajaja: :jajaja:




bananacreek

Ik vroeg die dra Macalua of het waar zou zijn dat ik op 28 feb. 2015 de pijp uit zou zijn...en ze vroeg hoe kom je daar nou weer bij en ik zei...wel...dat dacht ik dan zomaar...maar ze zei:  "Welnee en het hangt er allemaal vanaf van de uitslag van de biopsy en dan zou er de "stage behandeling" moeten komen....ze zei: "Don't panic mate"... :lachen: :jajaja:


Ifugao

En toen vroeg u: "Is that a worried look on your face or are you sitting on your hemorrhoids?  :lachen:

bananacreek

She said: "No they took out all of my hemmoroids yesterday and i can pick up the biopsy result on December 3"...... :jajaja: :jajaja: :thumb: