Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

#17170
Toen kreeg ik Erythromycin Ointment op de wond en een doosje van P300 om mee te nemen en de pleister er op en kan elke dag om 0.900 uur voor niets daar verband verschonen maar moet zelf de gaases en pleister meenemen...



Toen werd ik Ponstan 500 voorgeschreven maar heb het tot nu toe niet nodig want de pijn is niet veel en alleen bij beweging ...........vraag is hoe dat in bed zal gaan later.............

Als antibiotica werd Cefalexin 500mg voorgeschreven @P8 per stuk........... :jajaja: (elke 6 uur)



bananacreek

In dit flesje zit een stukje echte Klootzak in formaldehyde om klaargemaakt te worden in Silliman Medical center Clinical Laboratory en dat kan pas op 4 december worden afgehaald.... :negatief: :negatief: :negatief:



In deze vorm gaat het dan "gelezen"worden....op slides onder de microscpoe




bananacreek

Clinical Lab Silliman Med center

Ziet er allemaal zeer professioneel en schoon uit.....met stemhokjes.. :thumb: :thumb: :jajaja:



Betrapt op Industrial Espionage?........... :weetikniet: :weetikniet:......... :ripba8: :ripba8: :crazy: :crazy:



bananacreek

Maar eerst 600 pesos betalen voor de processing van het stukje tissue.... :jajaja: :jajaja:

Duurde lang daar.....






bananacreek

Ok..nabetaling terug in het lab en inleveren die handel en een official receipt krijgen met de ophaal datum van dec 4.....




bananacreek

De oude main-building waar ook het lab is en alle is nu mooi verbouw zoals de emergency room.... :thumb: :thumb: :thumb:



Aan de rechterkant is het nieuwe gebouw waar alle doctoren office houden......... :thumb:

Toch veel moderner dan Holy Child omdat Holy Child aan alle kanten vast zit tussen de kerk en de COSCA school (en Holy Child hospital is ook eigendom van de RK kerk) (betaald van de collecte opbrengst.... :lachen: :lachen: :lachen: :jajaja:)

pagud

gisteren bij LCC te brussel kregen we 55,48 peso/euro . De dagen voordien 55,20......

bananacreek

#17177
Ok..wat hebben we vandaag ervaren en geleerd?

1. -De Dermapathologist is ook vriendelijk maar ik moest wel even een "consent" tekenen voor ik weg ging en........ dat zou normaal moeten gebeuren voordat ze zou gaan snijden....

2. -De veel te lage waarde van 203 van de LDH zou alleen maar ten goede komen betreffende het niet bestaan van een eventuele uitzaaiing al dan niet in combinatie met de Clear Lung Fields....maar dat is dan alleen maar een veronderstelling en zeker nog niet bewezen totdat de uitslag van de biopsy binnenkomt maar dan nog is dat niet 100% bewezen totdat daarna ook een scan van de abdominal region is genomen.............maar natuurlijk geeft het een ietsje hoop want ik hoorde van haar dat er vaak patienten zijn die NIET tijdig naar voren komen voor behandeling van een melanoma met alle nare gevolgen van dien...trouwens op de  :smiley-philippines: komt het niet veel voor dat de mensen Melanoma krijgen vanwege hun skin-pigment....

3. -De Dermapathologist informeerde mij dat als wanneer ze zou merken dat een patient haar NIET vertrouwde zij dan liever die patient terug stuurde naar een dokter van keuze van deze patient om eventuele vervolgings -en andere problemen te voorkomen.....enz enz.

4. -Hoe voel ik mezelf?....beter dan gisteren omdat de zaak er nu uit is (duurde ongeveer 45 minuten)...en een zeeeer kleine hoop dat de uitzaaiing er niet is of klein is naar aanleiding van de genoemde lage waarde van de LDH (Lactate dehydrogenase) in combinatie met de clear lung fields zoals gezien op de CT-scan.



5. -Wat gaat er nu gebeuren?....terugkomen op 21 november ...en daarna "slides" ophalen op 4 december en dan de reading afwachten..misschien een dag?.. :weetikniet: :weetikniet:

Zal je verdorie meemaken dat ze het flesje kwijt zijn?.................. :denk: :ripba8: :ripba8:............ :ivebeenripped: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7:

Gompie007

Indrukwekkend verslag en nu maar hopen dat 4 december er een goed resultaat uit rolt.

Wens je er veel sterkte mee Creek want dat wachten zal nu wel een eeuwigheid worden.... :mauer:

bananacreek

Citaat van: pagud op dinsdag 11 november 2014, 14:50:14
gisteren bij LCC te brussel kregen we 55,48 peso/euro . De dagen voordien 55,20......

Voor de collecte voor mijn kankerzaak?............. :thumb: :thumb: :thumb: :happy: :happy: :atyourservice: :atyourservice: