Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

peldoman

Citaat van: bananacreek op dinsdag 11 november 2014, 12:24:01
Even geduld aub.................tot 4 december?............... :denk: :denk: :denk: :jajaja: :jajaja: :negatief: :negatief:



[yt=640,505]R6AmKLBQmJY [/yt]
Ik neem aanstoot aan deze foto van Sinterklaas.
Waarom moet het altijd een witneus zijn?
Waarom geen bruine of zwarte, vindt dit een vorm van discriminatie.
Waarom heeft die een kruis op zijn mijter en geen halve maan?
Elk jaar komt die gek met zijn knechten hier voor een kleine maand, niemand die vraagt
of ze wel een visum hebben, kan zomaar.

bananacreek

#17161
Citaat van: peldoman op dinsdag 11 november 2014, 12:32:36
Citaat van: bananacreek op dinsdag 11 november 2014, 12:24:01
Even geduld aub.................tot 4 december?............... :denk: :denk: :denk: :jajaja: :jajaja: :negatief: :negatief:



[yt=640,505]R6AmKLBQmJY [/yt]
Ik neem aanstoot aan deze foto van Sinterklaas.
Waarom moet het altijd een witneus zijn?
Waarom geen bruine of zwarte, vindt dit een vorm van discriminatie.
Waarom heeft die een kruis op zijn mijter en geen halve maan?
Elk jaar komt die gek met zijn knechten hier voor een kleine maand, niemand die vraagt
of ze wel een visum hebben, kan zomaar

Ok...deze kwabus kwam helemaal uit Somalie en was werkeloos na zijn piraten baan en hij heeft wel een visum + volledige bijstandsuitkereing...en hoeft geen huur te betalen.......


bananacreek

#17162
Vandaag eerst weer langs geweest bij de Oncologist in Silliman Medical center....en zij vertelde dat de de Dermapathologist al via facebook zou hebben aangeschreven...

Tevens gaf ze mij de namen van de twee (dure) medicijnen die tegenwoordig voor Melanoma worden gebruikt met een beter resultaat dan "normale" chemo die voor andere kankersoorten wordt gebruikt...

-SORAFENIB
-EVEROLIMUS

Van de Dermapathologist hoorde ik dat die Dra. Macalua de NO: 1 Oncologist van de  :smiley-philippines: zou zijn........

Zeeer vriendelijke vrouw en zij vroeg ook om copies van de foto's die vanmiddag zijn genomen en als ik ooit vragen zou hebben dan zou ik altijd welkom zijn om die aan haar te stellen (kost je natuurlijk 500 pesos... :lachen: :lachen:)


bananacreek

Om 1345 uur naar de Dermapathologist gegaan en moest 45 minuten wachten.........

Binnengekomen eerst een gesprek gehad en toen kwam er een aap uit de mouw die gisteren ontbrak door communicatiestoornissen........

Gisteren vertelde die dra. Macalua al dat de waarde van de LDH gevaarlijk werd als die BOVEN de 400 zou komen maar geen bezwaar zou zijn als die waarde onder de 240 zou zitten.....

En waarom?

De Dermapathologist vertelde mij dat in geval van een Melanoma... het veel beter zou zijn als die waarde LAAG zou zijn want een hoge LDH waarde zou duidelijk een uitzaaiing van de Melanoma kunnen betekenen.

Ook gaf zij deze keer toe zoals dr.Ligo en dra. Calderon dat de Melanoma eerst naar de longen gaat in geval van uitzaaiing....

En op de Ct-scan waren beide longen SCHOON....zover 

Maar ze houden een slag om de arm door de patient niet overgelukkig te maken zodat de patient later NIET kan reclameren..."But you said that such a higher value good was"...ze zijn slim genoeg om een "headroom" te nemen met hun uitspraken zolang er geen resultaat van de biopsy is getoond....

Daarna kon ik mezelf ontkleden .... :jajaja: :happy: :happy:....maar werd in het midden gestopt toen ik mijn broek wilde uittrekken..."that's enough mister... this is not a disco..".. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :denk:

wordt vervolgd:




Michaela

 :happy:
Citaat van: bananacreek op dinsdag 11 november 2014, 13:25:31
Om 1345 uur naar de Dermapathologist gegaan en moest 45 minuten wachten.........

Binnengekomen eerst een gesprek gehad en toen kwam er een aap uit de mouw die gisteren ontbrak door communicatiestoornissen........

Gisteren vertelde die dra. Macalua al dat de waarde van de LDH gevaarlijk werd als die BOVEN de 400 zou komen maar geen bezwaar zou zijn als die waarde onder de 240 zou zitten.....

En waarom?

De Dermapathologist vertelde mij dat in geval van een Melanoma... het veel beter zou zijn als die waarde LAAG zou zijn want een hoge LDH waarde zou duidelijk een uitzaaiing van de Melanoma kunnen betekenen.

Ook gaf zij deze keer toe zoals dr.Ligo en dra. Calderon dat de Melanoma eerst naar de longen gaat in geval van uitzaaiing....

En op de Ct-scan waren beide longen SCHOON....zover 

Maar ze houden een slag om de arm door de patient niet overgelukkig te maken zodat de patient later NIET kan reclameren..."But you said that such a higher value good was"...ze zijn slim genoeg om een "headroom" te nemen met hun uitspraken zolang er geen resultaat van de biopsy is getoond....

Daarna kon ik mezelf ontkleden .... :jajaja: :happy: :happy:....maar werd in het midden gestopt toen ik mijn broek wilde uittrekken..."that's enough mister... this is not a disco..".. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :denk:

wordt vervolgd:





bananacreek

Ik vroeg aan haar of ze toestond dat haar assistente foto's kon maken tijdens het houtsnijwerk en ze zei: "Good idea and please give me a copy inclusief the pictures you had already taken before?"...en ik zei: "No problem at all"

Ok op den buik liggen en de zaak werd schoongemaakt...groene theedoek  erover en toen injecties voor lokale verdoving en ze had er toch wel een stuk of vier voor nodig..... :lachen: :jajaja: :jajaja:

Toen legde ze uit hoe en waarom ze DIEP wilde snijden en ook een grote circumfence van de excision.....

Toen begon ze de de zaak te open te snijden en ik voelde het toch een ietsje...een Nederlandse doctor zou het aan de andere kant doen?....... :lachen: :lachen: :weetikniet: :weetikniet:

Ze zei: "Does it still hurt?"

De Klootzak zei: (machoboy?....  :denk: :denk: :ikkeniebegrijp:).."Never mind about the pain doc as long you cut it out completely"






bananacreek

Met dat mes heeft ze daarvoor haar nagels schoongemaakt?.... :weetikniet: :weetikniet:



Maaien of wormen zoeken?.......... :lachen: :weetikniet: :weetikniet:


Ze legde wel precies uit wat ze aan het doen was en waarom... :thumb:

Ok...de sinasappel is geschild.... :jajaja: :thumb:...nu even afknippen en de zaak grondig schoon maken zodat alle donkere plekjes weggenomen zijn.....(zoals op de hand hierboven....maar dat zouden ook bloedclots kunnen zijn die tijdens het snijwerk ontstonden... :weetikniet: :weetikniet:



Kijk zo ziet een Klootzak er van binnen uit....meer Red Horse dan bloed.... :jajaja: :jajaja:


bananacreek


bananacreek

Het ging erom om alle donkere plekjes weg te halen en er zater er twee op de spieren en die moesten dan ook worden weggesneden........






bananacreek

Ok dichtnaaien die handel ...hier valt niets meer te redden?... :lachen: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

Dichtnaaien met SILK want dat wordt door haar gebruikt in plaats van nylondraad...