Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


Amice

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek

Paniek bij de kapper...achter de vrouw in het Delftsblauw zit een jongetje van een jaar of vier...en gaat verschrikkelijk te keer en moet in de houtgreep worden gehouden door zijn vader (neem ik aan)....het kind gilde het uit.......... :lachen: :lachen:




Mijn vader zei vroeger: "Je wilt niet naar den kapper?".............. :lachen: :lachen:


"Ok, geef me even een bloempot moeders"...."Ja....gooi die geraniums er maar uit".............. :negatief: :negatief:





bananacreek


bananacreek


Amice

Citaat van: bananacreek op zondag  2 november 2014, 09:06:42
Citaat van: Amice op zondag  2 november 2014, 08:59:19


Kunt wel zien wie daar de hoofdsponsor is.

Wie?.......... :weetikniet:

Vind je niet dat die tokkies vreselijk veel op het logo van Jollibee lijken dan?

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek


bananacreek

Hier nog een gedeelte uit de police blotter van een moord (homicide) van een blanke door een inbreker..............ergens in 2011 maar ik weet niet meer welke nationaliteit............ :ripba8: :ripba8:




Eén van de zeer weinige policemen die netjes kunnen schrijven............. :lachen: :jajaja: :thumb:

bananacreek

Vanmorgen reed er een Iranier hier op zijn motor die waarschijnlijk ruzie had met een vriendin of zo en was verschrikkelijk aan het schreeuwen....."If you are so sure you don't want to go there ...well it's up to you you hear me?"................rij reed bijna tegen een 10-wheeler................. :lachen: :ripba8:

Sommigen van die gasten kunnen behoorlijk arrogant zijn...............


bananacreek

#17009
Uit den oude doos ....nooit geweten dat hij een soort homo was...........maar toen hij Muhammed Ali zoende wist ik het.... :jajaja: :lachen: :lachen:

Zeer grootse artiest............... :thumb: :thumb:

[yt=640,505]gVWm9PQeYtE[/yt]