Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Deze maat kost ongeveer 4200 pesos inclusief install en het scheelt wel 5 tot 6 graden koeler onder het dak.....


bananacreek

Vanaf nu....no more San Miguel Light................... :daag: :daag:


This is the man... :jajaja: :jajaja:



Dit is zijn bier.............. :atyourservice: :atyourservice: :thumb: :happy:


bananacreek


bananacreek

Maar de dame die ik meebracht naar de bergen denkt dat ze me kan belazeren....daar zit een amerikaan (zonder hoofdletter) achter  en een Klootzak blijft een Klootzak... :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja: :jajaja: :jajaja: :atyourservice: :atyourservice: :daag: :daag: :daag:


Luc

There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op woensdag 29 oktober 2014, 06:27:23
Op de crossing Bais/Mabinay highway water gecontroleerd en de anti-freeze stond nog geheel vol........HUBS voor 4-wheel drive in geschakeld op de voorwielen en rijden maar................ :benweg: :benweg:





Zonder stereo want dat werkte niet  voor vertrek............... :negatief: :negatief:


Heb je op een betonweg in 4x4 gereden ?

bananacreek


bananacreek

Nieuwe subwoofers (2) voor de disco......nog meer lawaai..... :thumb: :thumb: :happy: :happy:


Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op donderdag 30 oktober 2014, 05:35:02
Alleen klimmen..........ongeveer 8 km
Kan ik met mijn Patrol niet doen,heeft geen middendifferentiel.Voor zover ik weet je Mitsu Jeep ook niet.Kan je makkelijk de transmissie in de soep meedraaien op verharde weg ( beton,asfalt)

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: bananacreek op woensdag 29 oktober 2014, 12:16:43
Deze zwarte broeders hebben pech met hun wagen en ik denk dat ze op de vliegschool zitten en zijn meestal uit Kenia of Nigeria......of ze zitten op de Maritime school...maar lijken wat te oud voor die school................ :jajaja: :jajaja:


ja waar die klanten weg komen kun je niet zien ,maar 1 ding staat vast , ze hebben goed weer gehad onderweg. aan de kleur te zien.
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.